několik věcí:koukneš-li dovnitř karb.(do difuzoru),tak šroubováním tohoto šroubku ve vnitř uvidíš vyjíždět špičku tohoto šroubku,takže ano,je to k štelování dorazu šoupěte karburátoru.2)pohybem řidítek ti nemůže kab. samovolně přidávat ani ubírat na plynu(otáčky motoru),lanko na víčku šoupěte musí mít asi 1mm vúli a vedení bovdenu od řidítek ke karb.musí též vést volně nesmí nikde o nic zadbávat nebo se v koncových dorazech řidítek nesmi bovden skřípat.3) jestli ta fotka nekecá,tak tenhle karb,už stejně neseřídíš,páč je minimálně vyběhané,či vydřené šoupě a bude ti vždy někudy přisávat falešný vzduch,tenhle vypadá ,že je zralej tak do šrotu.
_________________ Simson SR 50 r.v.91,Malaguti Grizzli12 50ccm,Jawa-250/559 Panelka, motokolobrnda Nitro Scoters 49 ccm v plné palbě a na hraní od kamarádú z Čajna Volvo V70 2,5 TDI
|