Radil bych postupovat systematicky. Uz sem resil mockrat. Vemenit svicku za zcela funkcni. Overit palivovou cestu, zda nateka palivo. Overit znamena zda tam skutecne fyzicky nateka za provozu. To ze mas v nadrz plnou je jedna z mnoha podminek nikoliv postacujici. Vycistit kde to vazne. Muze to byt datajl jako zaneseny filtr na palivove hadicce, ani profouknutim mu nedodas patricne spolehlive pruchodnosti. Porad tu rikam filtr jedine ten co je primo v nadrzi na driku kohoutu. Mouska obecna velikosti 2mm muze projit zkrz ovzdusnovaci kanalek a ucpe svou prdeli hlavni trysku. To lze eliminovat nebo zmirnit nasazenim prepadove hadicky na spodni prepad. Karbec ma prepadovy kanalek aby se nemohl pri selhani plovaku a ventilu preplnit a zalit valec palivem. To totiz vede k zlamani ojnice-pokud vubec pujde pohnout se startovaci pakou. Po dokonalem overeni palivove cesty a sytosti pres zabarveni svicky bych pristoupil na cestu elektriky. Zda nedrhne setrvacnik, haze to spolehlive jiskru.
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
|