Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=32163
Stránka 1 z 1

Autor:  honzovo [ 13 září 2016, 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Nemohu říct zda se to děje převážně, když se Simson ohřeje, nebo i za studena, je to náladové.
Ale co jsem vypozoroval, spíš za tepla.

Simson začne prskat do výfuku, škubat se mnou a chcípávat, někdy pomůže jet s troškou plynu (jakmile přidám víc, chcípne), někdy chcípne úplně a poté nejde roztlačit ani nastartovat. Po pár minutách ano.

Zkoušel jsem v tuto situaci vyměnit zapalovací svíčku a nepomohlo, startovat nebo jet se sytičem také nepomohlo. Zapalování mám kontaktní s kladívkami, co jsem četl, často lidi odkazují na špatný tyristor, ale ten u tohoto zapalování nemám?

Několikrát jsem ladil zapalování - odtrh kladívek a stator vůči karterům motoru a rotoru.

Zkoušel jsem více zapalovacích svíček (mám ISOLATOR ZM 14-260 na kterou jsem najel už pár tisíc km bez problémů a pak nějakou "17, 14").

Benzin z nádrže přes kohout teče. Karburátor BING 17 nastavený na 1. zářez jehly od shora, bohatost směsi jedna otáčka povolená. Vyčistěné trysky.

Motor kompresi má, po výměně ložisek a gufer. Výfuk jsem čistil.

Jediné co mi chybí je O-kroužek mezi přírubou do válce a karburátorem (praskla, tak teď testuji bez ní), nevím, zda může mít až takový vliv.

Netuším už vůbec co s tím, ale vidím to na chybu v zapalování?

Autor:  Seldi [ 13 září 2016, 13:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Svíčka má jakou barvu?

Autor:  honzovo [ 13 září 2016, 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Docela v pohodě dohněda.

Autor:  Seldi [ 13 září 2016, 13:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Tak to bych viděl nejspíš na předstih, ale s kladivkem ti fakt nepomůžu :D

Autor:  honzovo [ 13 září 2016, 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

O tom mi povídej, než jsem ten motor demontoval, tak jsem to vždy nějak seřídil.
Teď to prostě nechce fungovat a zhlédl jsem 3 videa na toto téma, koukal do Dílenské Příručky, nastavil v maximálním otevření 0,4mm odtrh na kladívkách a snažil se nastavit desku statoru vůči rysce na karterech.

https://www.youtube.com/watch?v=uPOAztvHAMA
https://www.youtube.com/watch?v=_zFrirLLoWs
https://www.youtube.com/watch?v=R_t4YfWd3y0

Tak mě napadá jedině, jestli není špatná zapalovací cívka, kondenzátor, kladívka a nebo i třeba indukční cívka, ale že by se mi to chtělo dělat metodou kup a vyměň, to moc ne. :D

Autor:  Seldi [ 13 září 2016, 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Nebo bych eště zkusil dát novej kondík a vyčistil kladívko, případně, jestli je opálený, tak vyměnil.

Autor:  honzovo [ 13 září 2016, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Pošlu fotku kladívka, později, mně opálené nepřipadá, ale bude origo od montáže a najeto to má 25 tisíc km.

Autor:  honzovo [ 13 září 2016, 16:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Tak jsem si ještě hrál se zapalováním a nic.
Studené to ještě jede, ač odspodu to není nic moc.

Ale jak se to zahřeje, začne to flusat do výfuku, škubat a nejede to.

Fotky kladívek a zapalovací svíčky.
Příloha:
14371820_789617421214334_1788107930_n.jpg [76.72 KiB]
Zatím nestaženo

Příloha:
14348698_789617414547668_1356733620_n.jpg [58.39 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  Seldi [ 13 září 2016, 17:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fluše do výfuku a dusí se po zahřatí

Zkus dát větší předstih.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/