Nemohu říct zda se to děje převážně, když se Simson ohřeje, nebo i za studena, je to náladové.
Ale co jsem vypozoroval, spíš za tepla.
Simson začne prskat do výfuku, škubat se mnou a chcípávat, někdy pomůže jet s troškou plynu (jakmile přidám víc, chcípne), někdy chcípne úplně a poté nejde roztlačit ani nastartovat. Po pár minutách ano.
Zkoušel jsem v tuto situaci vyměnit zapalovací svíčku a nepomohlo, startovat nebo jet se sytičem také nepomohlo. Zapalování mám kontaktní s kladívkami, co jsem četl, často lidi odkazují na špatný tyristor, ale ten u tohoto zapalování nemám?
Několikrát jsem ladil zapalování - odtrh kladívek a stator vůči karterům motoru a rotoru.
Zkoušel jsem více zapalovacích svíček (mám ISOLATOR ZM 14-260 na kterou jsem najel už pár tisíc km bez problémů a pak nějakou "17, 14").
Benzin z nádrže přes kohout teče. Karburátor BING 17 nastavený na 1. zářez jehly od shora, bohatost směsi jedna otáčka povolená. Vyčistěné trysky.
Motor kompresi má, po výměně ložisek a gufer. Výfuk jsem čistil.
Jediné co mi chybí je
O-kroužek mezi přírubou do válce a karburátorem (praskla, tak teď testuji bez ní), nevím, zda může mít až takový vliv.
Netuším už vůbec co s tím, ale vidím to na chybu v zapalování?