Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 11:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 13:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Nemohu říct zda se to děje převážně, když se Simson ohřeje, nebo i za studena, je to náladové.
Ale co jsem vypozoroval, spíš za tepla.

Simson začne prskat do výfuku, škubat se mnou a chcípávat, někdy pomůže jet s troškou plynu (jakmile přidám víc, chcípne), někdy chcípne úplně a poté nejde roztlačit ani nastartovat. Po pár minutách ano.

Zkoušel jsem v tuto situaci vyměnit zapalovací svíčku a nepomohlo, startovat nebo jet se sytičem také nepomohlo. Zapalování mám kontaktní s kladívkami, co jsem četl, často lidi odkazují na špatný tyristor, ale ten u tohoto zapalování nemám?

Několikrát jsem ladil zapalování - odtrh kladívek a stator vůči karterům motoru a rotoru.

Zkoušel jsem více zapalovacích svíček (mám ISOLATOR ZM 14-260 na kterou jsem najel už pár tisíc km bez problémů a pak nějakou "17, 14").

Benzin z nádrže přes kohout teče. Karburátor BING 17 nastavený na 1. zářez jehly od shora, bohatost směsi jedna otáčka povolená. Vyčistěné trysky.

Motor kompresi má, po výměně ložisek a gufer. Výfuk jsem čistil.

Jediné co mi chybí je O-kroužek mezi přírubou do válce a karburátorem (praskla, tak teď testuji bez ní), nevím, zda může mít až takový vliv.

Netuším už vůbec co s tím, ale vidím to na chybu v zapalování?

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 13:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Svíčka má jakou barvu?

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 13:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Docela v pohodě dohněda.

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 13:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak to bych viděl nejspíš na předstih, ale s kladivkem ti fakt nepomůžu :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 14:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
O tom mi povídej, než jsem ten motor demontoval, tak jsem to vždy nějak seřídil.
Teď to prostě nechce fungovat a zhlédl jsem 3 videa na toto téma, koukal do Dílenské Příručky, nastavil v maximálním otevření 0,4mm odtrh na kladívkách a snažil se nastavit desku statoru vůči rysce na karterech.

https://www.youtube.com/watch?v=uPOAztvHAMA
https://www.youtube.com/watch?v=_zFrirLLoWs
https://www.youtube.com/watch?v=R_t4YfWd3y0

Tak mě napadá jedině, jestli není špatná zapalovací cívka, kondenzátor, kladívka a nebo i třeba indukční cívka, ale že by se mi to chtělo dělat metodou kup a vyměň, to moc ne. :D

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Naposledy upravil honzovo dne 13 září 2016, 14:01, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 14:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Nebo bych eště zkusil dát novej kondík a vyčistil kladívko, případně, jestli je opálený, tak vyměnil.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 14:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Pošlu fotku kladívka, později, mně opálené nepřipadá, ale bude origo od montáže a najeto to má 25 tisíc km.

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 16:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Tak jsem si ještě hrál se zapalováním a nic.
Studené to ještě jede, ač odspodu to není nic moc.

Ale jak se to zahřeje, začne to flusat do výfuku, škubat a nejede to.

Fotky kladívek a zapalovací svíčky.
Příloha:
14371820_789617421214334_1788107930_n.jpg [76.72 KiB]
Zatím nestaženo

Příloha:
14348698_789617414547668_1356733620_n.jpg [58.39 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 září 2016, 17:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Zkus dát větší předstih.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 178 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.192s | 15 Queries | GZIP : On ]