Zdravím všechny a otevírám toto téma s prosbou o radu.
Podobný problém jako je v nadpisu se mi teď děje. Vytáhnu Simsona S 51 elektronic z garáže (spíš dřevěná kůlna) nastartuje na první šlápnutí, po chvilce vypnu sytič a v pohodě dlabe. Nasednu, vyjedu před barák. za jedna a plnej
a jedem. wraaaaaaam, za dva, wraaaaaaaaaaaam, za tři wraaaaaaaaam, (tvl, to neukrotim) za 4 wraaaaaam (tvl jsem král silnic) wraaaaaam, za 300 metrů, prdlprprprdldldldl, prdleeeeee bleeee bleeeee tran trrrrrrcccccccccc, no a je po machrování. A od tý chvíle to prostě nejde do otáček, a jak se přidá víc než řekněme 3/4 plynu tak se totálně udusí, ale přitom těch prvních 500 metrů jede na plnej a do otáček jak ďas. potom to občas sice má tendence jakoby to zase chtělo do otáček, ale tak na 2 sekundy a zase prdll prdll tak se vrátim teď už klidnou jízdou domu nechám ho tam chvilku stát popřípadě čumim do karbce (zbytečně, vypadá pořád stejně
a za chvíli to jedu projet a úplně ten samej případ. 300 - 500 metrů jede jak blázen a pak se totálně zadusí, kdybych nepustil plyn tak se zastaví úplně.
Jinak karburátor jsem celej čistil, plovák sedí rozměrama tak jak píšou v příručce, trysky jsou profouknutý, rozměry sedí podle příručky. Takže mám podezření že buď: 1)prokletá zatáčka u nás za vesnicí 2) debilní řidič 3) a teď vážně, něco s elektroinstalací, nějaký snímač, jak se tady občas píše, nebo tyristor, nebo etz zapalování? Nejsem přes dráty moc kovanej. Jako kdyby se tam během těch 500 metrů něco uklepalo nebo ohřálo a je konec. Jinak cívka kabel botka svíčka je vše nové.
Nestalo se Vám něco podobného? Díky moc všem za rady Vosa