Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 květen 2024, 04:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 13:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
Dobrý deň,

po osadení klukového hriadela a stiahnutý kartrov a zatiahnutý šrobov v nom nejde pohnut klukovým hriadeľom,,, ked šrobi povolým klukový hriadeľ ide,,,, prosím kde je chyba ???

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 13:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Chybí tam těsnění mezi kartry, že?

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 14:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
simson skutr píše:
Chybí tam těsnění mezi kartry, že?



Klika je nová,, ložiská tiez,, tesnenie som medzi taktiez dal,, kratre som spojil ale ako nahle zatiahnem sroby pod zapalovaním,, tak kluka ide velmi tazko,,, nemoze byt nejako zle osadena v lozisku alebo nieco ?

Horsie ze ani kartre teraz nejdu tak lahko oddelit koli novej kluke,, ze by som to cele nanovo zlozil..

Ked pozriem cez otvor valca,, ako keby nebol na jednej strane dobre osadená, ale to neviem ci sa mi len nezdá

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 16:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Gufera jsi také měnil? Pokud ano je to docela normální...

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 16:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
tadeo22 píše:
Gufera jsi také měnil? Pokud ano je to docela normální...


Gufera som tam este ani nenasadil,, proste dotiahnem kartre a klukovka ide velmi tazko skoro vôbec ked povolím ide lahučko.. neviem ale zdá sa mi, ako by nebol hriadel pri zapalovaní napasovaný na ložisko pretoze z tej strany ked pozriem z valca je tam väčšia vzdialenost od bloku ako z pravej strany.. a po zasvietení je vidieť, že lozisko neni na doraz na kluke,, ale kartre su spojene,, neviem fakt... a bez prípravku to asi uz nerozpolím

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 19:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Musiš povolit to pnuti v ložiscích, ačkoliv je to brutální a spousta lidi mě bude chtít zabít, já sem to měl taky a pomohlo jedině pobouchat po klikovce (přes matku) a nebo ty nové kliky prostě pod . Ono ti to šůchá o karter. Btw na straně primáru u setrváku je širší a tady ma tesne dolehat na ložisko.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 21:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
frantazer píše:
Musiš povolit to pnuti v ložiscích, ačkoliv je to brutální a spousta lidi mě bude chtít zabít, já sem to měl taky a pomohlo jedině pobouchat po klikovce (přes matku) a nebo ty nové kliky prostě pod . Ono ti to šůchá o karter. Btw na straně primáru u setrváku je širší a tady ma tesne dolehat na ložisko.


Hm.. noo praveze na strane primaru dolieha presne,, na strane zapalovania sa mi zdá ze neni uplne na hriadeli,,(proste pozres s otvora valcu,, na strane primara je skoro tesne na kartri na strane zapalovania je tam asi dvojnásobná vzidalenost ako u priamra ) i ked mi to je divne ked su kartre spojene.. klika ide ale ked dotiahnem tak nejde ... no možem skusit i ked ranam do toho by som radsej vyhol.. ale sa mi pritom poskodilo tesnenie takze to musim dat dole tak ci tak a znovu

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 duben 2015, 22:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
nebouvhat na kliku ale na vnitřní kroužky ložiska, nějakým vhodným ořechem z goly napřiklad


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 10:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
po jemnom buchnuti síce klika trocha ide pohnut ale velmi tazko musim tocit dvoma rukami z kazdej strany,, pripájam foto pohlad z otvoru valca... na lavej strane pri zapalovaní sa mi zdá väčšia medzera medzi kartrom a klukov ako na pravej strane pri primari,, kde mohla nastat chyba ? ved ten hriadel pri primari by viac cez lozisko prejst nemal..


Přílohy:
DSC_1111.jpg [909.14 KiB]
Zatím nestaženo
DSC_1110.jpg [1.01 MiB]
Zatím nestaženo
DSC_1109.jpg [959.33 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 19:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Tak poboučhej tak abys to měl pěkně na středu, máš novou kliku musíš s tím počítat, pár učelných tluků a je to ;) a teď do mě...

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 19:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Ser na to... sedne si to.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 21:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
tadeo22 píše:
Ser na to... sedne si to.


Myslíš ? nebude problem ked nahodím valec a vsetko ostatne ked budem chcet nakopnut ?? dal som si vyrobit stahovak co tu bol na fore musim to rozpolit a dat tesnenie ktore sa znicilo..a znova to spravit,,, len dufam ze zas to nebude to iste

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 duben 2015, 21:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 červen 2014, 21:22
Příspěvky: 40
frantazer píše:
Tak poboučhej tak abys to měl pěkně na středu, máš novou kliku musíš s tím počítat, pár učelných tluků a je to ;) a teď do mě...


Tiez ti robilo to iste ??.. sa mi zdá ze niekde na fore si písal ze si tiež kupil novu kliku.. no rozpolím a zložím to este raz a uvidime..

_________________
SIMSON S51 Enduro, 70/2 rok. výr. 1984, 16N1-11


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2015, 00:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
žádný bouchání do kliky!!! rozlož to a slož tak jak je to v lehrvideu, tj vše v levym karteru, pravej karter bez ložisek (jen s tím nejmenším) ohřát, zaklopit, nahřát vnitřní kroužek klikovýho ložiska a to tam potom naklepnout zvenčí. viz: https://youtu.be/5MrUadSyfA8?t=25m59s

to že uvnitř je klika k jedný straně je myslím normální


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2015, 06:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
At' si to jozef rozvrhne sám jak to udělá :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.318s | 13 Queries | GZIP : On ]