Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 13 květen 2024, 09:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2014, 12:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 srpen 2012, 20:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Drysice
Je možné vyměni po 3000km píst za druhý (stejných rozměrů) bez výbrusu? Spíš bych řekl že praskl kroužek nebo něco tak, ale bojím se že bude potřeba vyměnit i píst. Po přidření (jel jsem z kopce a najednou se típl motor a zatuhl, po minutě normálně píst v pohybu ale ztratil kompresi a má to takovej jakoby dřecí zvuk, ale ještě přesněně newím co tomu je (zjistím odpoledne).

_________________
70/3 s pomocným sáním a s klapkou od FK racing na BVF 19, 5Q, palec HORE!!! V-MAX s výfukem hikone 87km/h s Leo Vince 110km/h z kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2014, 22:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Predevsim nejsu odbornik, ale dle mych teorii:
pokud se ti az hryznul motor, a musel jsi cekat, nez to vystydne tak -> se ti pri vetsi zatezi, delsi jizde, proste jak se to zahreje pist roztahne a zacne i pridirat o valec..
to znamena, ze to ma nasledky i na valec a budes muset udelat vybrus, pokud mas pist na nynejsi prumer valce (vybrus), tak ti to bude k nicemu, protoze kdyz neudelas vybrus na spatnem valci, tak se ti to zadre znovu a kdyz ho udelas, tak budes mit o neco vetsi prumer valce a ten stary pist bude pro ten novy prumer valce maly a nebude to taky fungovat spolehlive...

Kdyby Ti drel pistni krouzek o valec, tak je to taky v prcicich zraly na vybrus..

Cili odpoved, dle me laika vymenit ten pist stejne velikosti, jako mas ted bez vybrusu nema cenu... :band:

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 09:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 srpen 2012, 20:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Drysice
Jenže, vyšvětlím situaci. První přidření jsem zavinil nasazením Leo Vince výfuku bez úpravy směsy na karbecu a ani sem nedal víc oleje a jel jsem dlouho ve vysokých otáčkách na 4ku 90km/h a nestihl jsem tam dát 5tku a přidřelo se mi to z kopce dolů, holt se to přehřálo a píst se roztáhl, tak jsem rychle vymáčkl spojku anechal vychladnout. Pak jsem sdělal válec ve válci to bylo vpoho vzal jsem to 500 šmirglem ve směru pohybu jen aby se tam udržel olejovej film...pístní stěnu jsem vzal brouskem na kosu tak aby se na stěně pístu taky dokázal držet olej (podel návodu FK) a nasadil jsem zpoět a nakjezdil tak 400km a najednou jsem jel (už tam není leo, mám tam Hikon a ten není točivý, ten vytvoří jen luxusní krouťák) a jel jsem dolů kopcem tak 75km/h (takže pracovní otáčky ještě žádný přetáčení) najednou kous,tak spojka vychladnutí, ale ztratila se úplně komprese takže mě bylo jasný že se něco stalo víc, sdělal jsem válec a zjistil jsem že z odřených stěn pístu se oloupalo trošku hliníku a ten se nalepil na kroužek a prostě celej píst už rozdrbanej a kroužky taky, ale KUPODIVU válec naprosto vpoho!!! Není tam žádný vydřený místo ani schodeček po tom, jen trošku světlé okýnko, takže vemu ho šmirglíkem a bude to OK. Takže když nahodí druhej píst a budu ho tak 200km (nb třeba i víc raději, ale zase 500km stačí když je to po výbrusu tak nevím) zajíždět pomalu a při poměru 1:40 tak by to mělo ještě sednout ne? Prostě ten píst se nezadřel nikdy sám o sobě jen tak, nejdřív jsem mu dal zabrat vejfukem ve vysokých (okolo 9tis otáček) a pak se to začalo prostě loupat.

_________________
70/3 s pomocným sáním a s klapkou od FK racing na BVF 19, 5Q, palec HORE!!! V-MAX s výfukem hikone 87km/h s Leo Vince 110km/h z kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 10:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Hele můžeš to zkusit :) ale zajížděj to na 1:33 a pak jezdi radší na 1:40, já taky tak jezdim, protože v tedlech vedrech se to prostě hřeje a když to máš eště takhle vyladěný, tak to musí hřát eště víc.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 10:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
No,nemaš lepší si nechat udělat ten výbrus za par stovek než se celý den pachtit se šmirglem s nejistým výsledkem . :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 14:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 srpen 2012, 20:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Drysice
Právě že už mám jen jeden výbrus (na vložku), tak ho nechci ,,vyplítvat´´ když úprava válce stála tolik a poslední výbrus byl dělaný v březnu. Uvidím zkusím to, rouzumně to zajedu. Stím šmrglem je to na chvíli, stačí to jen zbavit ,,hliníkové mikrovrstvičky´´ a trošinku zdrsnit ale opravddu jen jemně.

_________________
70/3 s pomocným sáním a s klapkou od FK racing na BVF 19, 5Q, palec HORE!!! V-MAX s výfukem hikone 87km/h s Leo Vince 110km/h z kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 18:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Já ti nevim já když měl nvoou 70/4 tak jsem tomu dával od začátku kotel a nikdy se ani nepřidřel (ale pravda nevim na jakou vůli to bylo broušený)... PRvní nádrž 1:20 další dvě 1:30 a pak furt 1:40... Jinak v tom že tam dáš novej píst bez výbrusu bych problém neviděl,pokud je válec dobrej...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 19:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 srpen 2012, 20:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Drysice
Tak zítra má dojít poštou....po 100km (což bude hned) dám vědět jak to dopadlo a jak jsem stím zacházel, aby to třeba pomohlo i druhejm co se jim taky něco podobnýho stane. 8)

_________________
70/3 s pomocným sáním a s klapkou od FK racing na BVF 19, 5Q, palec HORE!!! V-MAX s výfukem hikone 87km/h s Leo Vince 110km/h z kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna pístu bez výbrusu
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 19:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 únor 2011, 20:13
Příspěvky: 70
Bydliště: Trutnov
Já už mám už třetí píst bez výbrusu.Poprvý vypadla segrovka,druhej jsem 2x zadřel po 2500km,prostě magic pistons(MZA) :D no a teď tam běhá jednokroužek berta s o výbrus větším kroužkem,válec už je vyběhanej chce to už výbrus,netáhne to a zvoní.Dej si akorát pozor aby novej píst bez kroužku propad válcem prostě aby šel volně a nebyl větší než starej,voni ty rozměry na pístu moc neseděj(aspoň u MZA):D

_________________
SIMSON S-70
Motor: 70/5,5q,DellOrto 21,Rzt r,Vape
Vzhled:street styl-prostě závodák :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 151 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 12 Queries | GZIP : On ]