No při nájezdu 5000km by tam taková vůle určitě být neměla,neměla by tam být skoro žádná,ještě menší vůle než na videu se objevuje na origo klice u simáků,co mají řádně nalítáno přes 20 000km a ta klika udělá ještě jednou tolik,jen pro srovnání kvality nynějších dílů.
Nicméně...vůle na videu by neměla mít zásadní vliv na výkon,horší by bylo,kdyby byla radiální tzn. nahoru-dolů.
Co se mi ale nezdá je to,že ten píst je zedřený z jedné strany dost rapidně.Nepřikousnul jsi to teď nebo někdy při záběhu?
To chrčení by mohly vydávat zámky kroužků chodící přes ostré hrany pomocných kanálů.Nové nemusely tolik vypružit do kanálu a taky tam mohly být sražené hranky.Právě toto byl důvod,proč jsem nakonec volil klasický dvoukanál
Nebo,soudě podle zedření pístu by mohla být lehce ohlá ojnice,záleží kdo s tím co dělal při skládání.Ty podložky určitě měnit nemusíš,jsou tam jen kvůli tomu,ať klec běhá tak nějak uprostřed a nevysouvá se ven z ojnice.Tedy u 50ccm u malého pístu
U 70ccm se toto samozřejmě řešit musí,protože je píst o dost větší a origo podložky na vymezení nestačí,musí se vyrobit speciálně tlusté a přesně slícované aby nechrastily na píst. čepu a dbát ná správnou vůli kvůli roztažnosti pístu aby se to v těch místech nepřikouslo třením.Tam by bez nich klec šla ven o víc jak polovinu
U 60ccm nevím o kolik je tam větší vnitřní rozměr pístu,to jsem v ruce neměl