Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Ozubené řetězové kolečko 18 zubu
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=17341
Stránka 1 z 1

Autor:  vasinal [ 20 červen 2013, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

Zdravím, mám simsona S51 1990 karbec bing17, sportovní filtr, řetězové ozubené kolečko 16 zubu rychlost max.60-65Km/h nemáte někdo zkušenost s ozubeným kolečkem 18 zubu ? Jaký to má tah a maximální rychlost ?

Autor:  Ond3x [ 20 červen 2013, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

S origo válcem tah nula, maximálka půjde trochu nahoru :wink:

Autor:  Motorradwerk [ 20 červen 2013, 17:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

A pokud dojde k jakémukoliv problému s řetězem můžeš rovnou zahodit pravý dekl(v dobrém stavu dost horké zboží) bude totiž nasr*čku a dost možná to půjde i do elektriky :wink:

Autor:  Stewo [ 23 červen 2013, 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

Ja mam endurko a ked som tam mal 15z. kolecko tak max. rychlost bola asi 65 km/h a teraz nedavno som tal dal 17z. kolecko a ihlu som nastavit na najnizsiu ciarku a max. rychlost je okolo 75km/h.

Autor:  Lunek51 [ 03 červenec 2013, 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

vasinal píše:
Zdravím, mám simsona S51 1990 karbec bing17, sportovní filtr, řetězové ozubené kolečko 16 zubu rychlost max.60-65Km/h nemáte někdo zkušenost s ozubeným kolečkem 18 zubu ? Jaký to má tah a maximální rychlost ?


zabudni. už aj 17 je dost na 50tku

Autor:  zdenek885 [ 03 červenec 2013, 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

17z je tak na 60ku já měl na 60 i 18 z ale t už pořádně netahá do kopců hlavně ve 2 to už hodně nemůže :assshaking:

Autor:  Lunek51 [ 03 červenec 2013, 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

a to jednu vyhodu s 18Z budeš mat minimalne opotrebene kolečka 4tej rychlosti.

Karter sa rozbyje aj ked je tam 15z Kolecko a padne retaz. Skor by som sa pri tomto kolecku bal komunikacie retaze z magnetom v pripade padu retaze.

Autor:  Gali [ 06 červenec 2013, 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

Chlapi já mám 16z na 6O Elektronik 6V a vytáhnu z něj 80 Km\h. A ve dvou do kopce to i dvojka pobírá.. :D

Autor:  Lunek51 [ 09 červenec 2013, 10:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

jedna vec je čo je na tachometri a druhá čo je realita. Na tých skutočných 80 by si sa musel ešte dobre z nohami odrážat, alebo vážiš 30kg

Autor:  Gali [ 09 červenec 2013, 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

Pokud zvětšíš počet zubů, tachometr ukazuje méně, než skutečtnost. U šedesátky se k rychlosti přičítá necelých 10 % rychlosti. Ta moje rychlost není na tachometru ale reálná... :D

Autor:  Lunek51 [ 10 červenec 2013, 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

či máš 14 15 alebo 16z rýchlost na tachomteri bude vždy len odhadová. aj ked s po teoretickej stránke máš pravdu.

k tej maximálke sa už nevijadrujem každý má právo na názor. :roll:

Autor:  Motorradwerk [ 12 červenec 2013, 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubené řetězové kolečko 18 zubu

17z je dost i na origo 70ku(se vším co k ní patří) včera jsem ho zkoušel ale šel hned dolů,rychlost z kopce větší,ale v kombinaci se 70 primárem byl tah horší v kopci proti větru atd.Takže na origo 70ku jedině 16z naprostá vyváženost co se týče tahu i otáček a občasné jízdy ve 2

Na skůtru mám prozměnu 17z a je to špičkový,tah ukrutný i ve 2 a rychlost 60-65 nonstop i ve větru i ve dvojko.Prostě jak dám za 4.tak ji vyřadím až na šichtě.Tam to ty malé kola pěkně vyváží.Origo je u SR 50 16z

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/