S.M-A-RT píše:
Měřákem na kompresoru nemůžeš měřit tlak v motoru, vzhledem k tomu že se tlak v motoru rychle mění (přetlak - podtlak), je nutný použít tlakoměry, který jsou schopný tuhle výchylku ukázat (mají jednosměrný ventil, takže se budík natlakuje, ale už to nejde zpátky a vidíš hodnotu).
Jinak k tomu ostatnímu, vem to postupně jde benzin do karbecu? Jde benzin z karbecu? Když to hází jiskru a zabublá, má potom jet na co dál? Není problém se vzduch filtrem? Správná hodnota předstihu?
isiel som postupne a dosiel som az k tomu, ze iskru hadze, predstih je OK, sviecka je mokra(neviem ci dostatocne), filter asi problem nebude, kedze nemam nasadeny ten gumeny bazmeg, kedze karbec davam permanentne hore-dole, vyfuk tiez nemam dotiahnuty, cize keby bol upchaty nemal by mat vplyv na startovanie...
tlak som meral specialnou sadou urcenou na meranie kompresie, ale nemeral som to dobre. na DE fore som sa docital, ze kompresia sa ma merat tak, ze kopem do motorky pokial hodnota tlaku rastie. ja som kopol len raz a ma sa to merat na zahriatom motore(kvoli volam). kedze motorku ani neviem nastartovat, meral som to na studeom a kompresia bola len 3bar. ale podla mna, kompresia by nemala mat suvis s problemom nastartovat motor a hlavne, ked mi chyti na podliatie. vcera mi dosiel novy karburator, tak verim, ze problem je v tom starom.