Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 10 červen 2024, 17:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 květen 2016, 17:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
To je nějaká záhada ten tvůj simson :D Jestli komprese je, jiskra je bílo-fialová a předstih je ok, tak to musí blafnout :D Na roztlačení to taky ani neškytne? Pak jedině jako nouzi na vyřazení karbecu ho uplně sundat a do sání vstříknout nějakej hořlavej sprej třeba WD a jestli to blafne. :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2016, 17:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Seldi píše:
To je nějaká záhada ten tvůj simson :D Jestli komprese je, jiskra je bílo-fialová a předstih je ok, tak to musí blafnout :D Na roztlačení to taky ani neškytne? Pak jedině jako nouzi na vyřazení karbecu ho uplně sundat a do sání vstříknout nějakej hořlavej sprej třeba WD a jestli to blafne. :)


Karbec to není, měl jsem půjčenej od kamaráda, dnes jsem tam dal zpátky svůj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2016, 17:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Neskáče ti jiskra pod tlakem, schválně zapoj zapalování s baterkou. Jednou mě taky na simsonu kladívka potrápily, myslím že jsem to pak vzdal...

kladívko, kondenzátor na jeden pól indukčky a plus baterky na druhej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2016, 18:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Neskáče ti jiskra pod tlakem, schválně zapoj zapalování s baterkou. Jednou mě taky na simsonu kladívka potrápily, myslím že jsem to pak vzdal...

kladívko, kondenzátor na jeden pól indukčky a plus baterky na druhej.


Čili z kondenzátoru odpojit ten kabel, co vede na zapalovací cívku, nechat na něm zapojený jen kabel od přerušovače a ten co vede ke spínačce a následně na indučku. To je jeden pól a z druhého odpojit kostru a připojit a něj + z baterky? Nebo jinak?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2016, 18:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Přesně tak, radši to zapoj přímo, bez spinacky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 květen 2016, 08:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Přesně tak, radši to zapoj přímo, bez spinacky


Dobře, on se mi vlastně mínus uzavře přes přerušovač. Zkusím to, ale vzhledem k tomu jak jasnou jiskru to háže, by to muselo alespoň škytnout ve válci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 květen 2016, 16:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Byl by prosím ještě někdo poblíž ochotný půjčit kladívkové zapalování. Liberec, Frýdlant, Raspenava a okolí. Děkuji :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 květen 2016, 18:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Dnes vyzkoušeno z baterky (odpojená zap. cívka), nic. Jiskru hází, nenastrtuje.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 květen 2016, 19:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Tak buď to pálí ve špatný čas, nebo to nakonec v zapalování nebude, ale kde potom, když ani jiný karburátor nepomohl a spodek je v pořádku a ze sání to pulsuje?
Když bys vydržel tak během června bych snad nějaký čas na výlet našel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 květen 2016, 13:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Tak buď to pálí ve špatný čas, nebo to nakonec v zapalování nebude, ale kde potom, když ani jiný karburátor nepomohl a spodek je v pořádku a ze sání to pulsuje?
Když bys vydržel tak během června bych snad nějaký čas na výlet našel.


Já vydržím určitě :D, stojí to v garáži, já už u toho sedět celej den nebudu, to je zabitej čas. Nerad bych tě ale nějak obtěžoval, tak si to alespoň spoj s nějakou zajímavostí z okolí :).
No právě, myslel jsem že netěsnost, jenže nikde ani náznak po ní. Když to sání přikreju tak mi to ruku vyloženě nevcuce, prostě pulsuje no, ale to je asi běžné. Be skříni je už dost nespáleného paliva, jak na tom furt hopsám, to už by taky muselo zvenku někudy rosit, kdyby byl problém tam. Max. si to po pár šlápnutík foukne z výfuku, toť vše.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2016, 08:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Tak jediné co mě včera zarazilo: Jak jsem se kolem toho motal v garáži, tak jsem otevřel benzín a bez našlapání na prázdno nebo sytiče jsem na něj šlápl a motor se párkrát otočil. Opětovné pokusy opět bez odezvy. Vyndal jsem svíčku a asi 3x jiskru nehodila, pak už zase jako ze žurnálu. Nevím, možná jsem jí jenom blbě držel u válce.
gufero mám prý na prodejně, ale měnit se mi ho nechce, protože jsem na něm nic zvláštního neshledal. Ani já, ani strýc, coby člověk zasvěcený celý život motorkám, ani děda. Oba nad tím kroutí hlavou a jako já tápou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 červen 2016, 15:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 červen 2016, 15:18
Příspěvky: 3
Zdravím, vie mi niekto poradit? Mam Simson scooter, nejakú dobu nejazdil objavila sa necistota )(akoby vazelina)vo ventile paliva, to som odstranil, potom sa nedal nastartovat, vymenil som aj gufera okolo kluky, slovom nakoniec isiel a vyzeralo byt vsetko v poriadku. Po prejdeni asi takych 30 km ale zrazu stratil vykon a uz nesiel nastartovat. Teda presnejsie aj naskocil ale po pridani plynu hned zhasol. Niekedy aj vahavo naskoci, ale len na volnobeh a po chvili hned zhasne. Karburator som znova rozobral, nastavil hladinu paliva, ale stale ho neviem spojazdnit. Vymenil som aj sviecku. Mne to pripada, ze by sa mohlo jednat o predzapal. Ma niekto podobne skusenosti a co s tym urobil?
Zapalovanie je tyristorove, teda ziadny prerusovac, iba magnety.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 červen 2016, 22:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2014, 12:58
Příspěvky: 95
Bydliště: LUČENEC
Po chvíli zhasne . A to je aká dlhá chvíľa ? Do výfuku si sa už pozrel? Odpoj ho od hlavy a naštartuj .
Ak správne nastavíš karbec , iskru pred hornou úvraťou (viz servisná príručka) cievky na statore sú OK tak to musí ísť.
Krúžky tiež nie je tak veľký problém pozrieť . Poprípade zmerať kompresiu .
A ešte maličkosť ak máš tyristorové zapalko tak originálne je najlepšie ostatné náhrady často odchádzajú z ničoho nič . Hoci iskru to hádže ale len sem tam a malú :wink: . Je to dosť zradná vec. Najlepšie je požičať niekde origo a odskúšať . Indučka odcháza málokedy zato kábel a fajka môže odísť ale to sa dá ľahko premerať .
Stopercentne sa to dá určiť aj osciloskopom samozrejme s deličkou. Ja to robím tak a viem či je zapalko OK alebo nie.

Moja rada je zobrať servisnú príručku a skontrolovať základné nastavenia všetkých komponentov . Karbec je jednoduchá záležitosť . Stačí vyčistiť a prefúkať vzduchom a nastaviť v tom nevidím problém . Potom ostáva len elektrika to je bez vedomostí troška komplikovanejšie ale dá sa to . A ak motor nemá defekty (zadreté krúžky, bez kompresie, zhnité guferá, nadmerné vôle a čisté sanie a výfuk ) tak nevidím dvôvod aby to nešlo . Jedine ak tankuješ naftu :mrgreen: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 červen 2016, 19:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
delong píše:
Po chvíli zhasne . A to je aká dlhá chvíľa ? Do výfuku si sa už pozrel? Odpoj ho od hlavy a naštartuj .
Ak správne nastavíš karbec , iskru pred hornou úvraťou (viz servisná príručka) cievky na statore sú OK tak to musí ísť.
Krúžky tiež nie je tak veľký problém pozrieť . Poprípade zmerať kompresiu .
A ešte maličkosť ak máš tyristorové zapalko tak originálne je najlepšie ostatné náhrady často odchádzajú z ničoho nič . Hoci iskru to hádže ale len sem tam a malú :wink: . Je to dosť zradná vec. Najlepšie je požičať niekde origo a odskúšať . Indučka odcháza málokedy zato kábel a fajka môže odísť ale to sa dá ľahko premerať .
Stopercentne sa to dá určiť aj osciloskopom samozrejme s deličkou. Ja to robím tak a viem či je zapalko OK alebo nie.

Moja rada je zobrať servisnú príručku a skontrolovať základné nastavenia všetkých komponentov . Karbec je jednoduchá záležitosť . Stačí vyčistiť a prefúkať vzduchom a nastaviť v tom nevidím problém . Potom ostáva len elektrika to je bez vedomostí troška komplikovanejšie ale dá sa to . A ak motor nemá defekty (zadreté krúžky, bez kompresie, zhnité guferá, nadmerné vôle a čisté sanie a výfuk ) tak nevidím dvôvod aby to nešlo . Jedine ak tankuješ naftu :mrgreen: .


Věř tomu nebo ne, ale ten můj nějaký důvod proč nefungovat, má a to je splněno vše, co jsi vyjmenoval :D. Píšeš o změření komprese, tak nějaké hodnoty prosím, zkusil bych to taky. Já už zkoušel vše a ani to neškytne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 červen 2016, 22:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2014, 12:58
Příspěvky: 95
Bydliště: LUČENEC
Ak tam máš 1 alebo 2 atmosféry tak to je zlé . Myslím si že pod 5 atm to nepojede.
Skús to zmerať. Tlak ti musí narastať čo je dvôležité tak rýchlo . Až sa ustáli na nejakej hodnote . Vtedy dosiahneš vrchol dajme tomu 8 až 10 atm . Poznač si hodnotu .
Potom urob druhé meranie s olejovou skúškou . Tesne pred meraním tam vstrekni asi 10ml oleja a zmeraj tlak podobne ako prvý krát. Ak ti stúpol tak olej ti utesnil medzeri . Skontroluj krúžky a valec.
Ale to isto vieš .

Ak máš karburátor OK - musí to ísť .
Ak máš elektriku OK - musí to ísť .
Ak máš mechanickú časť OK - musí to ísť .
Vidíš ešte nejaký dvôvod prečo by to nemohlo ísť ? Samozrejme nádrž na benzín otvorená (myslím tým víčko nádrže ) benzín v karburátore a výfuk čistý .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.063s | 11 Queries | GZIP : On ]