Po chvíli zhasne . A to je aká dlhá chvíľa ? Do výfuku si sa už pozrel? Odpoj ho od hlavy a naštartuj .
Ak správne nastavíš karbec , iskru pred hornou úvraťou (viz servisná príručka) cievky na statore sú OK tak to musí ísť.
Krúžky tiež nie je tak veľký problém pozrieť . Poprípade zmerať kompresiu .
A ešte maličkosť ak máš tyristorové zapalko tak originálne je najlepšie ostatné náhrady často odchádzajú z ničoho nič . Hoci iskru to hádže ale len sem tam a malú
. Je to dosť zradná vec. Najlepšie je požičať niekde origo a odskúšať . Indučka odcháza málokedy zato kábel a fajka môže odísť ale to sa dá ľahko premerať .
Stopercentne sa to dá určiť aj osciloskopom samozrejme s deličkou. Ja to robím tak a viem či je zapalko OK alebo nie.
Moja rada je zobrať servisnú príručku a skontrolovať základné nastavenia všetkých komponentov . Karbec je jednoduchá záležitosť . Stačí vyčistiť a prefúkať vzduchom a nastaviť v tom nevidím problém . Potom ostáva len elektrika to je bez vedomostí troška komplikovanejšie ale dá sa to . A ak motor nemá defekty (zadreté krúžky, bez kompresie, zhnité guferá, nadmerné vôle a čisté sanie a výfuk ) tak nevidím dvôvod aby to nešlo . Jedine ak tankuješ naftu
.