Simson v Iglů - Fórum https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
SPATNE JDE DAT 1STUPEN https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1105 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | Marty [ 14 květen 2006, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša |
Autor: | Bobo [ 14 květen 2006, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marty píše: šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša
To teda jo... já jsem strašně dlouho poloval kontrolni šroub oleje převodovky... Taky problém je v tom, že i když tam dáš ten šroubovák se šestihranem, nejde to, páč ten šroub se akorát tak ožvejká. Prostě nevim, proč tam neni šesti hran. Jo a jak se pak postupuje, když je tam ta vůle? |
Autor: | Lunek51 [ 14 květen 2006, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bobo píše: Marty píše: šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša To teda jo... já jsem strašně dlouho poloval kontrolni šroub oleje převodovky... Taky problém je v tom, že i když tam dáš ten šroubovák se šestihranem, nejde to, páč ten šroub se akorát tak ožvejká. Prostě nevim, proč tam neni šesti hran. Jo a jak se pak postupuje, když je tam ta vůle? ja mam na to spesl pripravok stary srobovak na ktory mam kolmo navarenu tycku a ma na bruske zbusenu hranu cize ked okusany srob tak to este stale ide . |
Autor: | riderstan [ 14 květen 2006, 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak já když jsem to povolal, tak to byla síla, byli jsme na to tři, jeden držel motorku, druhý šroubovák který měl šestihranový profil a já jsem klíčem povoloval a bylo to.....hned potom jsem tam dal imbusové šroubky... |
Autor: | Lunek51 [ 14 květen 2006, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
riderstan píše: tak já když jsem to povolal, tak to byla síla, byli jsme na to tři, jeden držel motorku, druhý šroubovák který měl šestihranový profil a já jsem klíčem povoloval a bylo to.....hned potom jsem tam dal imbusové šroubky...
aj ja som uz uvazoval nad tim ze tam dam ibusaky. ale ked som skladal motor tak som maldoma nove sroby s obycajnymi hlavami a kedze som chcel pokracovat v skladani tak som ich tam dal v umisle ze potom ich niekedy vymenim ale teraz ako nad tim uvazujem tak kazdy den motor nerozoberam a motor tesni pekne tak nechavam tak. sroby su pekne kadmiove cisto nove len su neni inbusove |
Autor: | Notky [ 18 květen 2006, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze nejlepe jdou povolit srouby kdyz se na ne pres sroubovak klepne kladivkem. Odrazi se a je to pohoda.. |
Autor: | Pavel [ 18 květen 2006, 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasný, to už vypadalo, že s nima ani nepohnem, ale pak se na to vzal pořádnej šroubovák a už to šlo |
Autor: | simsonak karel [ 27 květen 2006, 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | razeni |
a kde se to razeni steluje???? diky moc |
Autor: | Martin [ 27 květen 2006, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: razeni |
simsonak karel píše: a kde se to razeni steluje???? diky moc
A co se třeba podívat do odborné literatury?:-) |
Autor: | Bobo [ 27 květen 2006, 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: razeni |
simsonak karel píše: a kde se to razeni steluje???? diky moc
Koukni se na stranu 3 tohoto tématu, poslal jsem tam odkaz na foto, kde máš zakroužkovanou matku. Tu sundáš a pod ní je další, která ovšem nevypadá jak matka (šestihrannná), ale má tam drážku, za ní to pootoč. Já to dělal takovým špičatým šroubovákem. Doprava (utáhnout) - půjde tam líp jednička, doleva (povolit) - půjde tam, líp dvojka. |
Autor: | steinham [ 27 červenec 2006, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Čo ? |
Palo píše: Nijaký karter nemusíš dávať dole. Povoliť maticu pod karburátorom (nástrčný klúč 13), úplne ju vymontovať, dať dole aj podložku. Obyčajnou spajdlou (špejlí) z bicykla pootočiť maticu s výrezom, ktorá je vnútri asi 1 cm hlboko (kukneš tam a uvidíš). Keď nejde dobre zaradiť jednotka, pootoč v p r a v o (t.j. v smere hodinových ručiček) , ale iba asi o 1/4 otáčky. Potom tam namontuj podložku a matku, zatiahni pevne ale nie brutálne a prevez sa - malo by to pomôcť. Ak nie, ešte stvrť otáčky... atď.
Diky za tento post! Bez nej bych nejspis rozebiral dva motory: prvni abych se to na nem naucil a mel pripandne nahradni dily a druhy pak "naostro". Takhle to bylo za 1/2 hodinky spraveno. Idealni nastroje jsou gola s nastavcem a 2mm svarovaci elektroda... |
Stránka 4 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |