Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

SPATNE JDE DAT 1STUPEN
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1105
Stránka 4 z 4

Autor:  Marty [ 14 květen 2006, 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša :lol:

Autor:  Bobo [ 14 květen 2006, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Marty píše:
šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša :lol:


To teda jo... já jsem strašně dlouho poloval kontrolni šroub oleje převodovky... Taky problém je v tom, že i když tam dáš ten šroubovák se šestihranem, nejde to, páč ten šroub se akorát tak ožvejká. Prostě nevim, proč tam neni šesti hran.
Jo a jak se pak postupuje, když je tam ta vůle?

Autor:  Lunek51 [ 14 květen 2006, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Bobo píše:
Marty píše:
šroubovák hraje velikánskou roli...Pavel možná napíše co dalo práce sundat víko z motoru jeho kamoša :lol:


To teda jo... já jsem strašně dlouho poloval kontrolni šroub oleje převodovky... Taky problém je v tom, že i když tam dáš ten šroubovák se šestihranem, nejde to, páč ten šroub se akorát tak ožvejká. Prostě nevim, proč tam neni šesti hran.
Jo a jak se pak postupuje, když je tam ta vůle?


ja mam na to spesl pripravok

stary srobovak na ktory mam kolmo navarenu tycku a ma na bruske zbusenu hranu cize ked okusany srob tak to este stale ide :wink:.

Autor:  riderstan [ 14 květen 2006, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

tak já když jsem to povolal, tak to byla síla, byli jsme na to tři, jeden držel motorku, druhý šroubovák který měl šestihranový profil a já jsem klíčem povoloval a bylo to.....hned potom jsem tam dal imbusové šroubky...

Autor:  Lunek51 [ 14 květen 2006, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

riderstan píše:
tak já když jsem to povolal, tak to byla síla, byli jsme na to tři, jeden držel motorku, druhý šroubovák který měl šestihranový profil a já jsem klíčem povoloval a bylo to.....hned potom jsem tam dal imbusové šroubky...


aj ja som uz uvazoval nad tim ze tam dam ibusaky. ale ked som skladal motor tak som maldoma nove sroby s obycajnymi hlavami a kedze som chcel pokracovat v skladani tak som ich tam dal v umisle ze potom ich niekedy vymenim ale teraz ako nad tim uvazujem tak kazdy den motor nerozoberam a motor tesni pekne tak nechavam tak. sroby su pekne kadmiove cisto nove len su neni inbusove

Autor:  Notky [ 18 květen 2006, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze nejlepe jdou povolit srouby kdyz se na ne pres sroubovak klepne kladivkem. Odrazi se a je to pohoda..

Autor:  Pavel [ 18 květen 2006, 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jasný, to už vypadalo, že s nima ani nepohnem, ale pak se na to vzal pořádnej šroubovák a už to šlo :lol:

Autor:  simsonak karel [ 27 květen 2006, 08:45 ]
Předmět příspěvku:  razeni

a kde se to razeni steluje???? diky moc

Autor:  Martin [ 27 květen 2006, 09:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: razeni

simsonak karel píše:
a kde se to razeni steluje???? diky moc

A co se třeba podívat do odborné literatury?:-)

Autor:  Bobo [ 27 květen 2006, 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: razeni

simsonak karel píše:
a kde se to razeni steluje???? diky moc


Koukni se na stranu 3 tohoto tématu, poslal jsem tam odkaz na foto, kde máš zakroužkovanou matku. :wink: Tu sundáš a pod ní je další, která ovšem nevypadá jak matka (šestihrannná), ale má tam drážku, za ní to pootoč. Já to dělal takovým špičatým šroubovákem. Doprava (utáhnout) - půjde tam líp jednička, doleva (povolit) - půjde tam, líp dvojka.

Autor:  steinham [ 27 červenec 2006, 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čo ?

Palo píše:
Nijaký karter nemusíš dávať dole. Povoliť maticu pod karburátorom (nástrčný klúč 13), úplne ju vymontovať, dať dole aj podložku. Obyčajnou spajdlou (špejlí) z bicykla pootočiť maticu s výrezom, ktorá je vnútri asi 1 cm hlboko (kukneš tam a uvidíš). Keď nejde dobre zaradiť jednotka, pootoč v p r a v o (t.j. v smere hodinových ručiček) , ale iba asi o 1/4 otáčky. Potom tam namontuj podložku a matku, zatiahni pevne ale nie brutálne a prevez sa - malo by to pomôcť. Ak nie, ešte stvrť otáčky... atď.


Diky za tento post!
Bez nej bych nejspis rozebiral dva motory: prvni abych se to na nem naucil a mel pripandne nahradni dily a druhy pak "naostro". Takhle to bylo za 1/2 hodinky spraveno. Idealni nastroje jsou gola s nastavcem a 2mm svarovaci elektroda... :-)

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/