Zdravím hoši,
opět potřebuji poradit, stále ten samý problém. Přiblížím co se tu dělo. Dusilo se to pod plynem a nešlo do otáček. Vyčistil jsem několikrát karbec a nic, potom jsem vyměnil gufero pod zapálkem a pořád nic. Zvyšování bohatosti směsi na jehle- neúspěšné. Nakonec jsem zjistil, že když přelepím půlku sání izolepou, tak to jede. Takže jsem loni na podzim jezdil na izolepu. Tak letos koupím gufero u spojky a o fous lepší s izolepou dobrý, ale jak ji sundám, tak dušení. Ještě jsem měnil těsnění pod válcem, píst vyleštil, kanály byly čistý, a spalovací prostor v halvě jsem taky vyčistil. Nakonec jsem se rozhodl koupt nepoužitej Ifa karbec. Koukám, že tam má pod tím šroubovacím víčkem k šoupěti těsnění, to ten původní nemá. Tak tam dám jenom to a že to zkusim projet, a zase nic (no tohle byl fakt jenom pokus). Dobrá, jdu tedy vyměnit celej karbec i se šoupětem. Šup šup, ten tam je hned, a vzápětí jdu projet. wraaaam wraaaaam. Tam kde jedu normálně něco přes 50 teď jedu 60. Jedu čekám jestli se to neposere a pořád to jede, odspoda, odzhora na plnej. paráda. Kilák dva tři čtyři. A jedu domu a na odbočce k baráku, blé blblbl blé bléé blllllll. Grrrrrrrr, no do pí..e já se na to ku...a můžu vy.....t. No takhle asi nějak. Takže si to shrnem
V ten samej den to zkusim projet s původnim karbcem, nic , nejede, chvíli na to tam dám ten fungl novej, super paráda a za 4 kilometry to dělá to samý a zase to nejede. To snad je něco v benzínu, nebo v oleji? Pořád tankuju do samý 95 natural. A olej tam leju od Husqvarny LS. Tak já už hoši nevím, měl jsem podezření na kartery, že to saje mezi nima, ale po týhle příhodě s karbcem teda nevim.