Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 08 červen 2024, 23:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2015, 20:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
Tak je to asi jasné, zalepil jsem páskou půlku sání karburátoru a je po dušení. Do vysokejch to úplně nejde 100%, ale ani na plnej knedlik to nekuckne ani trochu, takže by to bylo tím druhým guferem? nebo kde by to mohlo brát ten falešnej vzduch?


Přílohy:
IMG_4031.JPG [2.01 MiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2015, 20:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Přes levý gufero to bere olej, to by jsi poznal na svíčce. A kdyby to někde sálo vzduch, tak neseřídíš volnoběh, byl by pořád moc vysokej a nešel by snížit.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2015, 21:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
No jo, jak ale vysvětlíš, že se to při ucpanym sání nedusí? Někde to přece musí sát vzduch, nebo co by to teda bylo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2015, 21:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
Jak moc je složitý vyměnit levý gufero? sundává se asi spojka a tak, že bych to zkusil, jestli to neni tim, na svíčku ještě kouknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2015, 21:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
To znamená chudá směs. Prostě to přes hlavní trysku nepustí dostatek benzínu. Vyčistil jsi tu trysku pořádně a vyšroubal jsi a vyčistil pořádně i to, do čeho se ta tryska šroubuje? Neboj se tu trysku projet klidně drátkem z drátěnýho kartáče.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2015, 05:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
Trysku jsem čistil asi 10x, tak leda zkusit sehnat novou, to nebude tak drahé, a nebo i s celou emulzní trubicí. Nebo ji taky projedu drátkem, jestli neni něčim zalepená, nemá se to dělat, ale když to takhle zlobí. Provedu další pokus :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2015, 08:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Dělat se to nemá, ale nic se tomu nestane :D Ta mikro rejha, co v tom vznikne ničemu nevadí :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2015, 21:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
není ten karburátor náhodou druhovýroba?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2015, 09:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
No možná by mohl být, vypadá dost nově, takhle jsem to koupil i s motorkou, takže přesně nevím. Mám ale podezření jestli to nesaje vzduch buď pod levým guferem, nebo mezi karburátorem a sáním, ale na karburátoru jsem plochu rovnal a dal nové těsnění a nebo to saje někde mezi karterama a pak to budu muset celé rozhodit. Teď si vzpomínám, že to občas měnilo volnoběh jednou byl vyšší a jednou byl nižší a jednou byl strašně vysokej, tak jsem právě vyměnil a zarovnal plochu karburátoru a od té doby to v podstatě zlobí, jak už jsem popisoval několikrát. Teď s tou zalepenou půlkou sání se to nedusí. Já bohužel nemám jinej karburátor abych to odzkoušel, ale tenhle vypadá fakt moc pěkně, tak si myslím, že probém bude jinde.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2015, 09:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak kup nový těsnění mezi karbec a válec a když už v tom budeš, tak rovnou vyměn těsnění pod válcem, pak už zbejvá jedině že by to sálo mezi karterama.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 říjen 2015, 09:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
Myslim si, že to tak bude, přes zimu na to juknu, teď když bude ještě hezky, pojedu na izolepu. Že to ale lítá, včera jsem najel asi 40km a to byla nádhera, naprosto parádní chod. Jak řiká kámoš, izolepa všechno opraví. Díky za příspěvky a pomoc při hledání problému.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2015, 06:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Voso na bonbónu, mám pro tebe takovou otázku-jak jsi rovnal tu přírubu na karbecu? Já ji mám dosti prohnutou. Ptám se protože mám strach že bych to mohl ulomit. Díky předem za odpověď.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2015, 07:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Většinou se ohne na karbecu a tu srovnás smirglem na rovný ploše.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2015, 14:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
No tak to je špatný, protože už to mám docela hodně prohnutý-asi by mi z toho nic nezbylo. Ale zatím mi to jede tak to nechám bejt.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 červen 2016, 08:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 září 2015, 09:37
Příspěvky: 24
Zdravím hoši,
opět potřebuji poradit, stále ten samý problém. Přiblížím co se tu dělo. Dusilo se to pod plynem a nešlo do otáček. Vyčistil jsem několikrát karbec a nic, potom jsem vyměnil gufero pod zapálkem a pořád nic. Zvyšování bohatosti směsi na jehle- neúspěšné. Nakonec jsem zjistil, že když přelepím půlku sání izolepou, tak to jede. Takže jsem loni na podzim jezdil na izolepu. Tak letos koupím gufero u spojky a o fous lepší s izolepou dobrý, ale jak ji sundám, tak dušení. Ještě jsem měnil těsnění pod válcem, píst vyleštil, kanály byly čistý, a spalovací prostor v halvě jsem taky vyčistil. Nakonec jsem se rozhodl koupt nepoužitej Ifa karbec. Koukám, že tam má pod tím šroubovacím víčkem k šoupěti těsnění, to ten původní nemá. Tak tam dám jenom to a že to zkusim projet, a zase nic (no tohle byl fakt jenom pokus). Dobrá, jdu tedy vyměnit celej karbec i se šoupětem. Šup šup, ten tam je hned, a vzápětí jdu projet. wraaaam wraaaaam. Tam kde jedu normálně něco přes 50 teď jedu 60. Jedu čekám jestli se to neposere a pořád to jede, odspoda, odzhora na plnej. paráda. Kilák dva tři čtyři. A jedu domu a na odbočce k baráku, blé blblbl blé bléé blllllll. Grrrrrrrr, no do pí..e já se na to ku...a můžu vy.....t. No takhle asi nějak. Takže si to shrnem :D V ten samej den to zkusim projet s původnim karbcem, nic , nejede, chvíli na to tam dám ten fungl novej, super paráda a za 4 kilometry to dělá to samý a zase to nejede. To snad je něco v benzínu, nebo v oleji? Pořád tankuju do samý 95 natural. A olej tam leju od Husqvarny LS. Tak já už hoši nevím, měl jsem podezření na kartery, že to saje mezi nima, ale po týhle příhodě s karbcem teda nevim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: WlasoffGoodseEl a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.537s | 12 Queries | GZIP : On ]