Donar píše:
a co to predelat takhle: vzadu brzdovy a koncovy DIODY (zere uchylne malo) blinkry taky diody...
2 svetelne civky + privinout zavity a mno a teoreticky by to mohlo vyjit
ale mlhovku na motorku, to je nahovno.. radsi bych se zameril na klasicke silnejsi predni svetlo, pac to svetlo co to vrha, pro tom se uprime neda jet ani za sera, natoz v noci...
a treba bych si misto pridani mlhovek upravil dalkovky, kdyz s nima uz jezdite parchanti, tak s nima nemirte do XICHTU (to vim z vlastni zkusenosti, pac dneska v noci, na snehu u babicky dve hovada na simech ( voba je znam) ja jsel s fotrem po ledu dolu z kopce autem a voni s drapakama nahoru a samozdrejme ze si zapli dalkovky voba mno sme je malem sejmuli
.... tak bachan a to kluci
ja mam stesti ze sima uz nemam hehe jinak bych na nem delal taky takovy ptakoviny
no takze koncove svetlo z diod OK
bzdove by som z diod radsej nedaval 1. nesvieti v kuse 2. brzdove je velmi dvolezite
no 2 svetelne cievky mam tiez. ale 1. nezabudni ze su fazovo posuute teda ich nemozes len tak spojit paralerne a musis teda obydve odkostryt a potom usmernit a az potom spojit paralerne a hlavna vec neprahanaj to z prijanim zavitov ja som to prehnal na kazdu som dal o 10zavitov viac a to davalo 12v vo velkych otackach a skoro 7V na volnobehu. (mam 6V simala) takze som musel odvijat. ideal je tak 4-5 zavitov navise.
a uvidis jak sa predne svetlo da dohromady ked ho nakrmis potrebnym prudom. ono svieti slabo lebo ked je len jedna svetelna cievka a na nej povesanych vela spotrebicov tak to tu 35W zarovku neuzivy a svieti slabo.
a ze uz si nevypne dialkove ked ide niekto oproti je ignoracia dopravnych predpisov to by mal robit kazdy automaticky