Tou tatlapatilkou neumim, mozna bychom se dozvedeli vic kdybychom je vyzpovidali anglicky. Mozna ze to zlepsuje chlazeni ale na ukor efektivity pistu, vykonu atd...dokud se to nezkusi a dukladne neodzkousi je to jen moje slovo od stolu. Rekl bych ze cast smesi muze byt pres doliky cerpana z prostoru pod pistem do vyfukoveho kanalu bez efektu na vykon a unikat vyfukem pri horni uvrati. Kdyz se doliky neudelaji symetricky v cele valcove plose plaste pistu muze dochazet k nevyvazenemu pohybu pistu. Neberu v potaz to ze pist je vytvarovan, vyvazen a ma mit urcitou hmotnost na +/-10g, je navrzen na urcite max pistove rychlosti a mechanicke zatizeni, plnuti a tlaky. Existuji programy na testovani mechanicke odolnosti. Mohu dat odkazy na diplomky.
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
|