Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 10 duben 2018, 14:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 10 duben 2018, 16:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 únor 2009, 16:17
Příspěvky: 66
Bubaaak píše:
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.


Já ale nerozporoval existenci tohoto typu sání :wink: Spíš jsem narážel na to, že na tomto fóru, které teda skoro zdechlo, se touto úpravou nejspíš nikdo nezaobíral.
BTW, kopii BVF taky nebrat, stojí to sice polovic co origo, ale jak už jsem tu někde psal, můj kousek měl lehce zborcenou stěnu sytiče, takže po utažení šroubu se těleso sytiče seklo o stěnu v zavřené, nebo otevřené poloze, následky si jistě každý domyslí sám.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 11 duben 2018, 09:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak jaka? Uz to jezdi? Povidej prehanej?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 11 duben 2018, 09:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Nezaobíral, nejspíš proto že je to poměrně náročná úprava a jak už jsem psal, dělá se to až jako další krok když už symetrické sání je limitem. Na takovou úroveň tu ale asi nikdo motory neupravuje :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 11 duben 2018, 17:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 únor 2009, 16:17
Příspěvky: 66
Nojo, asi se nikomu nechce každých pár set km dělat motor :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 11 duben 2018, 22:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 listopad 2017, 19:24
Příspěvky: 11
Bubaaak píše:
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.


Proč jít systémem evoluce když ji můžu přeskočit až ke klapce a tam teprve začít tu správnou evoluci.

Teď něco k tomu stroji. AMAL 21 (čína) 20 volnoběžná tryska nesmyslně malá, - Převrtáno 0,5 vrtákem, teď už aspoň drží volnoběh a nelétá do extrému. Stroj pojízdný svíčku zatím neřeším. Po testech - na čtverku kopec či rovinka pořad 50km/h z kopce se to blíží k sedmdesáti pálí čistě bez vynecháni takže to brzdí výfuk :/ 32mm koleno doma šablony na výfuk nachystané jen ho vyrobit a pak naladit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 12 duben 2018, 04:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
50ka volnobezna muze byt ale mam dojem ze volnobeh dost cadi a zanasi vsechno karbonem. Vydrzi to tak 8000km a pak se musi odkarbonovat.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 12 duben 2018, 20:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 listopad 2017, 19:24
Příspěvky: 11
petrcifka píše:
50ka volnobezna muze byt ale mam dojem ze volnobeh dost cadi a zanasi vsechno karbonem. Vydrzi to tak 8000km a pak se musi odkarbonovat.


Původní byla 20 dle značení ale vlezl se do ní 0.4 vrták tak teda nevím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 13 duben 2018, 21:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 únor 2009, 16:17
Příspěvky: 66
Hele, s těmi tryskami je to nějaký divný, v pondělí když nezapomenu je vezmu do práce a změřím je.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 17 duben 2018, 12:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Bymo píše:
Proč jít systémem evoluce když ji můžu přeskočit až ke klapce a tam teprve začít tu správnou evoluci.


Evolucí se naučíš spoustu věcí o tom, co a jak v tom motoru (především válci) vlastně funguje a co jaká úprava způsobí. S klapkou přímo do klikového prostoru je motor mnohem citlivější na odladění, a když nemáš ten základ, tak se s tím akorát budeš od základu trápit

Trysky se, mám pocit značí většinou průměrem, jsou na to měrky . Ale 20 je stejně hrozně málo, původní volnoběžná v amalu by měla být myslím 35


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výběr karburátoru ?
PříspěvekNapsal: 14 červen 2023, 13:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2023, 12:35
Příspěvky: 1
Koukám,samej odborník tady.Na výpočet velikosti karburátoru existuje vzorec.větším karburáorem se dosáhne vetších otáček a já používám na simsonu karburátor CP24 flide side se vstřikováním paliva do sáni ješte před samotný karnubartor kde takto dochází k obohacení směsi a tím to má lepší a rychlejší odezvu na přidaní plynu ale není to zas tak lehké naladit.Bez sady jehel a sad trysek se neobejdete!karburátor je osazen tryskou 110 a musel jsem použít trysku velikost 126.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 13 Queries | GZIP : On ]