Využívám již otevřené téma, abych nemusel zakládat další - totožné. Mám ke své (snad) budoucí 70ce několik dotazů:
Podařilo se mi někde zapomenout píst ze sady na 70ku, tak jsem ho chtěl přikoupit sólo, mám vrtání 45 takže průměr by měl být 44,96, ale nevyznám se v těch výrobcích - je tam ALMOT, ML a SIMSON. Osobně mi příjde nejvhodnější "simson", ale je paradoxně nejlevnější a nejvíc oslavných řečí je u Almotu, který je také nejdražší, poradíte který vybrat
Podložky do pístu - pokud jsem z komentářů výše pochopil - se dávají na pístní čep zevnitř pístu. Jaký je účel
Vymezuje se tím ideální poloha na čepu?
Jen si říkám pokud je známá šířka ojnice, jaký je problém v tom vyrobit píst osazený přesně, nemluvě o tom, že píst ve válci by přece neměl nikam uhýbat ...
Pak bych rád poprosil o doporučení, pokud uvažuju na 70ku o 5ti rychlostní převodovce (původní 4kvalt se mi rozsypal na hromadu ozubených koleček a kuliček, tak mi asi nic jiného nezbyde) - jaký zvolit primár a případně i kolečko
Líbila by se mi rychlost alespoň kolem 60 km/h, ale hlavně aby to lépe jelo do kopců, mám 120 kg+ takže dlouhé kopce bývají na hraně.
A zatím poslední dotaz - v sadách váce s pístem bývají na některých fotkách 4 černé válečky - odhaduju, že gumové, kam to patří, k čemu to slouží
Já jsem k sadě žádné neměl...
Děkuji za případné odpovědi.