Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 06 červen 2024, 21:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 21 březen 2010, 18:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2009, 12:24
Příspěvky: 109
Bydliště: Lípa nad Orlicí
ahoj lidi mel bych na vas dotaz nikde na forku sem to nenašel jak se vypočítá plocha kanálku ?popř i jeho umístění . mam doma jeden zbytečnej motor a chtěl bych ho zkusit trochu vylepšit nemohly by ste mi prosím poradit jak velky mam ty kanalky udelat? mam to valec 50 ccm napiste prosím nekdo rozmery tech kanálku popř. fotky (chapu ze to je kouzelníkovo tajemství ale nekdo by ste mi to mohl říct dik moc)

_________________
70/2 po GO,16z,nový lak,sedlo,ladák,BVF 18
Rychlost: rovina v jednom 75 km/h
rovina ve dvouch 72 Km/h
z kopce cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 21 březen 2010, 20:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
spis bych rekl procist si literaturu a v ni je na tohle plno vzorecku

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 21 březen 2010, 21:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2009, 12:24
Příspěvky: 109
Bydliště: Lípa nad Orlicí
sem prave ze nic kloudnyho nenašel a z jedno schematka co mam od jimiho sem to nepobral :(

_________________
70/2 po GO,16z,nový lak,sedlo,ladák,BVF 18
Rychlost: rovina v jednom 75 km/h
rovina ve dvouch 72 Km/h
z kopce cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 08:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
Hlavně to neudělej stylem čím víc tím líp!Protože šířka výfukového kanálku se nedá zvětšovat do nekonečna.Když šířku přeženeš bude ti to v lepším případě žrát kruhy,v horším se kroužek vybortí do kanálku moc a praskne.Jestli na netu někde stáhneš úpravu s danejma kótama tak musíš brát v úvahu,že to jsou rozměry v rozvinutém tvaru!U simsona je ale dost místa na pomocný výfukový kanály,takže bych výfuk nerozšiřoval a uděllal tam ty pomocný.Výška výfukového kanálu se dělá podle toho jak to chceš točit a taky podle toho jak máš velký kompresní poměr.Nebo spíš tak,když rozšíříš výfuk o něco nahoru chce to snížit hlavu.Šířka sacího kanálu je u simsona dost velká,ale určitě by to ještě kousek,šlo.Přes sací kanál nechoděj kroužky takže tam to nevadí.Doba otevření sání se u rozvodu pístem taky nesmí přehnat,protože čím dýl bude otevřený sání,tím menší budeš mít spodní kompresi.Já upravuju stadiony,se símákem nemám zkušenosti.Stadion má 2Q převodovku takže nesmíš ztratit spodek.Teď jsem upravoval jeden válec výfuk šířka 23mm(víc se nedoporučuje kvůli životnosti kroužků),výška výfukového kanálu 13,5mm(dá se udělat třeba 15mm ale musíš mít sníženou hlavu a je to pak dost do otáček),šířku sacího kanálu jsem udělal asi 32mm,výšku 13-14mm(dá se až 16mm,ale zas je to do otáček,v malejch otáčkách to plive ven)Všechny rozměry v rozvinutém tvaru.Nejlepší je si to namamlovat 1:1,vytisknout,vyříznout,strčit do válce a omalovat!Jak říkám já mám 2Q a musim mít spodek ty si můžeš s 4Q dovolit víc a držet to!Každopádně,aby to jelo chce to vyndat vložku.Přečasovat válec,udělat duď tříkanál pístem,nebo čtyřkanál.A nebo rovnou klapku a tříkanál.Na internetu najdeš mraky úprav na různý padesátky,princip je pořád stejnej!

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 18:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2009, 12:24
Příspěvky: 109
Bydliště: Lípa nad Orlicí
ja sme toho prave ze moc nenasel

_________________
70/2 po GO,16z,nový lak,sedlo,ladák,BVF 18
Rychlost: rovina v jednom 75 km/h
rovina ve dvouch 72 Km/h
z kopce cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 18:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
mno najdes ja sem hledal a nasel ale ete na starym PC uz si nepamatuju odkaz mno a tam byly vykresy vsecko ze vsech ruznych uhlu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 19:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
aha tak nic,příloha pdf není povolena.Jinak mám v kompu asi 300 mB různejch knížek,obrázků a úprav na padesátky.Všechno stažený z netu,jen hledat.Když zadáš do vyhledávače ,,úprava motoru simson,, najdeš tam 3 stránky v pdf přímo na simsona.

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 20:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
cenda111 píše:
aha tak nic,příloha pdf není povolena.Jinak mám v kompu asi 300 mB různejch knížek,obrázků a úprav na padesátky.Všechno stažený z netu,jen hledat.Když zadáš do vyhledávače ,,úprava motoru simson,, najdeš tam 3 stránky v pdf přímo na simsona.

to jsem mu posílal... prej to nechápe

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 22 březen 2010, 22:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
tak to nepochopi ani nic jinyho .. leda snizenou hlavu
ja stim mel taky problem se v tom vyznat kdyz sem ani nevedel jak ten motor vypada pod obalem ale pak uz jsem to pochopil


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 23 březen 2010, 19:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
tak tak
"komu se to zdá složitý,bude to pro něj složitý pořád" řekl FK-RACING :roll:
a je to pravda
jestli nerozumí výkresům,kde je přesně napsáno, jak to udělat, tak to je potom těžký!

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 23 březen 2010, 20:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
dramas: no tak jeslti to nechapes tak se na to radsi vy**r

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 23 březen 2010, 21:21 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
Na motiváciu http://bikepics.com/members/pawell999/07s51/

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 24 březen 2010, 08:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
u toho čtyř kanálu (těch žížal) se mi zdá,že je vyústění širší než spodní část kanálu.Obecně platí,že přepouštěcí kanál se má směrem k vyústění zužovat,aby směs nabírala rychlost.Taky to chce vyústění pomocných přepoušťáků směrovat směrem nahoru.U třetího kanálu se udává úhel od 45° do nějakých 30°.A taky se mi zdaj ty pomocný kanály malý.Lepší by bolo z udělat válec z odlitku a udělat 5 přepouštěcích kanálů o stejné velikosti.Takový válec měl na stránkách stejsky.

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 24 březen 2010, 20:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
http://findtoyou.com/ebook/2+stroke+tun ... +bell.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: umístění kanálků
PříspěvekNapsal: 24 březen 2010, 20:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 leden 2009, 09:28
Příspěvky: 55
podle mě je nejlepší tohle,vše ostatní je odvar!
Myslím že to je stejskyho válec,snad se nebude zlobit,že jsem to sem dal,ale má to na svých stránkách.
Tomuhle říkám do mrtě využitá plocha válce.K tomu 70ccm,klapku,palici,vejfuk a je z toho tryskáč!
A ještě by to chtělo vodní chlazení!
Má to zásadní nevýhodu,že to nejde udělat ze sériové vložky!


Přílohy:
5k-4.jpg [178.76 KiB]
Zatím nestaženo
5k-3.jpg [183.37 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk!
brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 13 Queries | GZIP : On ]