Hlavně to neudělej stylem čím víc tím líp!Protože šířka výfukového kanálku se nedá zvětšovat do nekonečna.Když šířku přeženeš bude ti to v lepším případě žrát kruhy,v horším se kroužek vybortí do kanálku moc a praskne.Jestli na netu někde stáhneš úpravu s danejma kótama tak musíš brát v úvahu,že to jsou rozměry v rozvinutém tvaru!U simsona je ale dost místa na pomocný výfukový kanály,takže bych výfuk nerozšiřoval a uděllal tam ty pomocný.Výška výfukového kanálu se dělá podle toho jak to chceš točit a taky podle toho jak máš velký kompresní poměr.Nebo spíš tak,když rozšíříš výfuk o něco nahoru chce to snížit hlavu.Šířka sacího kanálu je u simsona dost velká,ale určitě by to ještě kousek,šlo.Přes sací kanál nechoděj kroužky takže tam to nevadí.Doba otevření sání se u rozvodu pístem taky nesmí přehnat,protože čím dýl bude otevřený sání,tím menší budeš mít spodní kompresi.Já upravuju stadiony,se símákem nemám zkušenosti.Stadion má 2Q převodovku takže nesmíš ztratit spodek.Teď jsem upravoval jeden válec výfuk šířka 23mm(víc se nedoporučuje kvůli životnosti kroužků),výška výfukového kanálu 13,5mm(dá se udělat třeba 15mm ale musíš mít sníženou hlavu a je to pak dost do otáček),šířku sacího kanálu jsem udělal asi 32mm,výšku 13-14mm(dá se až 16mm,ale zas je to do otáček,v malejch otáčkách to plive ven)Všechny rozměry v rozvinutém tvaru.Nejlepší je si to namamlovat 1:1,vytisknout,vyříznout,strčit do válce a omalovat!Jak říkám já mám 2Q a musim mít spodek ty si můžeš s 4Q dovolit víc a držet to!Každopádně,aby to jelo chce to vyndat vložku.Přečasovat válec,udělat duď tříkanál pístem,nebo čtyřkanál.A nebo rovnou klapku a tříkanál.Na internetu najdeš mraky úprav na různý padesátky,princip je pořád stejnej!
_________________ Stadion S11 1962,50/3,jednokroužek,karb.pionýr upravený na 18,5mm,kom.p. 10,5:1,open filtr,HIKONE,Denso Iridium zajíždím výbrus, ladím a zkoušim vejfuk! brzy bude plná klika s oj. na jehlách, SKF ložiska + gufera, upravená spojka,snad závod. přev.
|