Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 24 květen 2024, 00:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 15:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 červenec 2012, 17:54
Příspěvky: 566
Bydliště: Žilina
Ond3x píše:
Simsona co žere 5-6 bych hodil do potoka. Za tolik jezdím autem. :bang:


Moj peugeto boxer ma priemernu cca 7 takze 5-6 na simsona je hrozne vela

_________________
Simson S51 /1E1 CS 1990 12V ENDURO
70/4, primár S70, RESO 32mm, ložiska SKF, 12V, bočný stojan, po kompletnej GO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 15:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 červenec 2012, 17:54
Příspěvky: 566
Bydliště: Žilina
stepus píše:
Ond3x píše:
Simsona co žere 5-6 bych hodil do potoka. Za tolik jezdím autem. :bang:


nojo ale tak něco jinýho je když jezdíš na seriovce :D nebo na upraveným simákoj, to je uplně jinej pocit z jízdy :D a věř že to za to stojí :)


no ta kup skodu octaviu sdi 1,9 ta ti bue zrat cca tych 6 litrov a to bude ,,uplně jinej pocit z jízdy" ako na upravenom simakovi

_________________
Simson S51 /1E1 CS 1990 12V ENDURO
70/4, primár S70, RESO 32mm, ložiska SKF, 12V, bočný stojan, po kompletnej GO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 15:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
zetor7011 píše:
stepus píše:
Ond3x píše:
Simsona co žere 5-6 bych hodil do potoka. Za tolik jezdím autem. :bang:


nojo ale tak něco jinýho je když jezdíš na seriovce :D nebo na upraveným simákoj, to je uplně jinej pocit z jízdy :D a věř že to za to stojí :)


no ta kup skodu octaviu sdi 1,9 ta ti bue zrat cca tych 6 litrov a to bude ,,uplně jinej pocit z jízdy" ako na upravenom simakovi

1.9 TDI 81kw a průměr 4,5 :D
jinak já na 1.8 20v těch 8-9 takže furt je lepší jezdit se simsonem za 5 :D

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 15:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 duben 2011, 19:24
Příspěvky: 159
Bydliště: Jaroměř
Kluci já bych potřeboval radu a ne za kolik jezdí turbodieselová oktáva :alright:

_________________
Simson S51-E Enduro
60/4, karburátor Bing, sportovní klika, ložiska SKF, pneu Continental ContiGo!
Jinak originál!
http://smolak-photo.blogspot.cz , http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66075

Život je krátký, ale díky motorkám může být krásný


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 16:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 červenec 2012, 17:54
Příspěvky: 566
Bydliště: Žilina
jimmy : ok ale porovnaj si rychlost, silu atd...

_________________
Simson S51 /1E1 CS 1990 12V ENDURO
70/4, primár S70, RESO 32mm, ložiska SKF, 12V, bočný stojan, po kompletnej GO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 16:45 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
tu je téma 60 cm- 2 kanal vs. 4 kanal a nie TDi. Prosím koncern riešte inde.

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 18:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
no hele zkráceně, 4kanál má vyšší otáčky, takže i větší rychlost, má i o něco málo větší výkon, spotřeba je cca o pul litru víc, co sem čet, já to neměřil, jinak nech si radši vybrousit starou ddr50 tku na 60tku a pojede ti to jako něco mezi 2 a 4kanálem tím polským, ale ber na vědomí že to je kvalita z DDR takže to přežije samotnýho simáka kdežto ty polský jebky.... někdo to přidře na začátku a nejezdí mu to a někdo to přidře pozděj, ty válce sou špatně promyšlený zámky kroužku choděj přes kanály atd no hrůza prostě radši tu origo 50tku vybrousit, nebo pokud chceš to rozjet ve velkym stylu tak si kup tu polskou a nech si jí upravit např. tady FK Racing by ti to udělal, tak aby to mělo životnost, a mám ponětí že to i trochu ještě odevíral aby to jelo líp :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 18:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 duben 2011, 19:24
Příspěvky: 159
Bydliště: Jaroměř
Já mám z moto-prodejny ten 60/2 + Bing 17 set ale chtěl jsem aby to bylo ještě trošku silnější :)
Takže říkáš že to nemá cenu? Ten čtyřkanál bych bral taky z moto-prodejny

_________________
Simson S51-E Enduro
60/4, karburátor Bing, sportovní klika, ložiska SKF, pneu Continental ContiGo!
Jinak originál!
http://smolak-photo.blogspot.cz , http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66075

Život je krátký, ale díky motorkám může být krásný


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 21:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
Sitic píše:
Já mám z moto-prodejny ten 60/2 + Bing 17 set ale chtěl jsem aby to bylo ještě trošku silnější :)
Takže říkáš že to nemá cenu? Ten čtyřkanál bych bral taky z moto-prodejny

jedno jestli motoprodejna nebo aukro, všechno to je z polska, poradím ti, chceš něco silnějšího ? kup si dvácu, pokud i papíry dovolej tak i něco silnějšího, pokud bys chtěl aby sím jezdil tak aby si necejtil vítr ani kopce atd tak by sis musel připravit ranec prachů :D no ještě můžeš kouknout po nějakým tom německým SVI bud 60tku nebo i větší ale tam sou pak další investice jako karb, lepší lauf, vyfrézování karterů protože od 70ccm je větší vložka a ta se nevejde do karterů.. atd. Skus se podívat po tý SVI 60tce bude to taky pálka ale nic strašnýho a výkon možná 2x nebo 3x větší než teď, ale do kopce ti to bude stejně brečet protože nebudeš mít obsah :D ale po rovině se budeš vznášet :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012, 23:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
jenže taky neni polák jako polák že áááno :) s menší úpravou kterou zvládneš i doma (například přendat zámky na místoaby nebyly přez kanál) si myslim že origo 60/2 těžce utře ... samozřejmě že to nebude jako když porshe předjíždí trabanta ... ale 60/4 se bude znatelně rychlejc vytáčet a bude mít i o něco větší sílu ... nejvíc to poznáš na rozjezdu ... samozřejmě že i za jízdy do kopce atd .. nicméně otázka jestli do toho chceš tolik investovat :) 60/4 bych možná dal už o něco větší karb ale i s origo to utáhneš otázka jak :-P třeba kámoš měl z motorpodejny tušim 4kanál a měl tam origo 16n3-4 a teda jako nic moc :D :D :D
ale pak koupil AMALA (hroznej krám) ale jelo to s nim znatelně líp ... :) kolik to jelo nebo porovnání s jinym už ti neudělám simsona už prodal :D

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 25 srpen 2012, 06:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 duben 2011, 19:24
Příspěvky: 159
Bydliště: Jaroměř
winie píše:
jenže taky neni polák jako polák že áááno :) s menší úpravou kterou zvládneš i doma (například přendat zámky na místoaby nebyly přez kanál) si myslim že origo 60/2 těžce utře ... samozřejmě že to nebude jako když porshe předjíždí trabanta ... ale 60/4 se bude znatelně rychlejc vytáčet a bude mít i o něco větší sílu ... nejvíc to poznáš na rozjezdu ... samozřejmě že i za jízdy do kopce atd .. nicméně otázka jestli do toho chceš tolik investovat :) 60/4 bych možná dal už o něco větší karb ale i s origo to utáhneš otázka jak :-P třeba kámoš měl z motorpodejny tušim 4kanál a měl tam origo 16n3-4 a teda jako nic moc :D :D :D
ale pak koupil AMALA (hroznej krám) ale jelo to s nim znatelně líp ... :) kolik to jelo nebo porovnání s jinym už ti neudělám simsona už prodal :D



Já originál nemám :) mám doma BVF 16N1-11 a na Simsonovi Bing 17 :)

_________________
Simson S51-E Enduro
60/4, karburátor Bing, sportovní klika, ložiska SKF, pneu Continental ContiGo!
Jinak originál!
http://smolak-photo.blogspot.cz , http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66075

Život je krátký, ale díky motorkám může být krásný


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 25 srpen 2012, 23:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
s obouma to rozjedeš ani jeden karb není špatnej :) ale mě se popravdě zamlouvá víc to BVF i když bing má prej lepší průběh :) ale bylo by asi dobrý koupit ať pro jeden nebo druhej větší trysku .. ale o kolik to ti neporadím :D teď mám 50/2 jelikož zbytek je buď ve vývoji nebo špatnej xD sám se teď rozhoduju jestli koupit 60/4 nebo 60/4/3 ... ale co jsem se bavil s ziberem jsem silne v rozpacich :D

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2012, 08:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
urcite 60/4
60/4/3 z aukra ma blbe zamky... 60/4/3 z extremebike ma prehnane velky kanaly a prepazka mezi hlavnim prefukem a pomocnym vyfukem je tenci nez krouzek, ta bude zhoblovana driv nez to zajedes :D ale delej jak chces :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2012, 12:10 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
ber 60/4 ,to máš jedno či AKF alebo moto-prodejna ,všetko je to polský ALMOT samozrejme pod kontrolov MZA http://www.mza-portal.de/ takže by som neriešil ,že je šmejd, lebo je to Poland.
Karbec BVF19 N1-11(osvedčený,dobre nastavovatelný,lacne a dostupné nahradne diely), ( mne dobre slúži AMAL19,asi som mal šťastie na lepší kus)
BING už na štvorkanal nestáha.Dobrý je výfuk REZO32.Filter FILU (z núdze pomôže preriedenie pilovýn vo fitri).

Je zbytočné porovnávať 60/2 s 60/4. Rouzdiel medzi nimi je až neskutočný v prospech 60/4. štvorkanál má 5kw (6,8 koňa) a to je oproti cca 3kw u 60/2(má o 2N viac v porovnaní s 50/2,poznať ich v stúpaniach) až neskutočne cítit.To je jedno či do kopca, alebo z neho. To je moja skusenosť s 60/2 a 60/4 ,mal som obydva válce.
Ďalšia a tá najhlavnejšia je ,či má to zmysel napchať tolko peňazí do simsona,ale na to si už musíš dať odpoveď sám.

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60 ccm - 2 kanál vs. 4 kanál
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2012, 12:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 duben 2011, 19:24
Příspěvky: 159
Bydliště: Jaroměř
Tolik peněz už ne, koupil bych jenom válec a sport. kliku kterou stejnak budu měnit :)

_________________
Simson S51-E Enduro
60/4, karburátor Bing, sportovní klika, ložiska SKF, pneu Continental ContiGo!
Jinak originál!
http://smolak-photo.blogspot.cz , http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66075

Život je krátký, ale díky motorkám může být krásný


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 11 Queries | GZIP : On ]