Simson v Iglů - Fórum
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

dotazy ohledně pár věcí
https://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=15808
Stránka 2 z 2

Autor:  Matt_Stifler [ 17 červen 2013, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: dotazy ohledně pár věcí

vypada krutoprisne 8)

Autor:  Bubaaak [ 17 červen 2013, 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: dotazy ohledně pár věcí

Já se na to ptal známýho co dělá u nás ve strojírenský firmě a říkal mi že by to bylo tak tři hodiny jebačky... njn jinej kraj ... :D To máš ten 4 kanál ? Ono to docela nejede špatně ale za chvíli si zvykneeš a ani ti to nepřijde :D Předsth se udává pro 70ccm 1,4mm myslim

Autor:  Motorradwerk [ 18 červen 2013, 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: dotazy ohledně pár věcí

Nakonec jsem šel po promyšlení všech pro a proti a hlavně potom z důvodu životnosti a už továrně vymyšlené a promyšlené věci do dvoukanálu.Musím říct,že je to krásně tichoučké,kroužky se tolik netrápí s těmi kanály,běhají hezky po plném profilu,je už i tak znát po těch pár desítek km,že je to někde jinde než 50ccm a myslím,že mě to bude stačit,teď to ještě zabíhám,ale už tak to jede při poměrně malých otáčkách okamžitě 50km/h na úplnou desetinku plynu,myslím že potom při palbě to přes 80 po rovince určitě udělá tak jak to je teď,primár mám 70kový a 16z sekundár,rozetu jsem tam nechal origo,zatím na záběh

Karbec jsem nechal starou klasiku 16N1 bez převrtání na 19mm,pořádně seštelovaný a dle barvy svíčky to je přesně to,co ten motor chce,spotřeba je dle subjektivního názoru taková,že jak jsem zapomněl otevřít kohout,ujel jsem cca stejnou vzdálenost jako na SR50ccm.Problémy s volnoběhem žádné,krásně přede a reaguje na točení oběma šrouby,tak jak má.Ten předstih jsem dneska upravil na 1,4mm je to opravdu v tom dílenském manuálu-nedíval jsem se tam :banging: Musím uznat,že ten motor trošičku změknul,takže je to znát-dík za radu

Ještě jsem tam zkoušel dát i karbec 16N3-4 taky perfektně seštělovaný osazený hlavní tryskou 72,ale tady už musím uznat,že tento můj jinak velmi oblíbený karbec už to neživí tak dobře,jak 16N1.Na 50tku je super tu spolehlivě zvládá ve všech režimech,ale na 70 je vhodnější ten N1-11,je trošku bohatější

Jaký je ten amal 19?Máte s tím někdo pořádné zkušenosti?
Co se zlepší když vyvrtám do přepážky ve výfuku ty dvě díry(úprava AOA)?

Autor:  hruso25 [ 18 červen 2013, 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: dotazy ohledně pár věcí

Na Amal 19 sa tu dosť nadáva.Hlavne uvoľnujúca príruba.Výrobca tento problém údajne vyriešil. Ja ho mám a u mňa až na jeden prechlastaný deň (preplavoval sa a po tretom zložení sa to stratilo) spokojnosť.Krásny volnobeh,rýchli a rovnomerny nábeh do otáčok.
Nevýhoda drahšie náhradne diely.Ohľadom výfuku by som asi šiel do REZO32 a filter FILU.

Autor:  Motorradwerk [ 24 červen 2013, 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: dotazy ohledně pár věcí

Ten reso výfuk má ale takový třeskutý uřvaný zvuk,jako kroska,ne?Teď s originálním výfukem a origo neupravenou vložkou to má takový luxusní dunivý,ale přesto velmi tichoučký zvuk a na pozadí to tak krásně piští jako turbo.Je to jako S51,ale ten zvuk je při stejné hlučnosti takový o dost hlubší,dunivější,je tam znát ten větší objem.O to bych nechtěl právě přijít

Takové ty pleskavé třeskuté rezonanční tuning výfuky se mi jednak nelíbí tvarem,jendnak to reziví i na fotce a to za jakékoliv situace,ten kravál je zcela nepřijatelný a málo jich lze vést vrchem(enduro).Toto jsou důvody proč ho tam nemám a nechci.

Ten chromový reso by ještě jakž takž ušel,ale toho zvuku se právě děsím :roll:

Jaký to má zvuk při té AOA úpravě seriové vložky?? :?: A co se tím změní na výkonu a vlastnostech motoru?

Měl jsem kdysi tuningový výfuk na MZ 150,jak jsem ji ještě vlastnil.Ne že bych ho tam dával,ale koupil jsem to tak.Ten zvuk byla totální ohavnost,znělo to zrůdněji jak pionýr bez koncovky :bang:
Okamžitě letěl do šrotu a šel tam origoš,to bylo úplně jiné kafe :band:

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/