Bubaaak píše:
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.
To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...
Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.
Já ale nerozporoval existenci tohoto typu sání
Spíš jsem narážel na to, že na tomto fóru, které teda skoro zdechlo, se touto úpravou nejspíš nikdo nezaobíral.
BTW, kopii BVF taky nebrat, stojí to sice polovic co origo, ale jak už jsem tu někde psal, můj kousek měl lehce zborcenou stěnu sytiče, takže po utažení šroubu se těleso sytiče seklo o stěnu v zavřené, nebo otevřené poloze, následky si jistě každý domyslí sám.