nerix píše:
tohle mi dělá simson taky když je studenej tak ho nakopnu jedu ty 3-4 km a najednou chcípne jakobych vypnul klíček podlě mě je to snímačem otáček protožě to přestane z ničeho nic dávat jiskru a zpaátky to můžu odtlačit ale myslím si že je to tím snímačem otáček
Pořiď si nějakou malou svítivou diodu, někde kde prodávají elektronické součástky. Přiletuj si k ní dva drátky. Většinou se k těmto diodám dávaly odpory, když se chtěly zapojit třeba na tužkovou baterku. Diodu napoj na přímo bez odporu.
Jestli ti dává impuls v zapalování impulsy tak to zjistíš tak, že napojíš na modrý drát, který vede ze zapalování diodu a druhý kontakt u diody zapojíš na kostru. Při startování se dioda rozsvěcí.
Ten drát vede do krabičky tyristoru (bezdotykového zapalování pravý kastlík) na krabičce to je prostřední kabel číslo 3. Do krabičky jde pět kabelů.
Záleží na polaritě u diody. Když otočíš kontakty dioda nebude blikat při startování.
Nebo si to usnadni a na kabel od imlulsu napoj drát, natáhni ho na řídítka a tam si třeba napoj diodu. Zaizoluj si to na řídítka a když ti simson přestane jet tak druhý kabel od diody napoj na kostru a jestli se ti dioda při startování nebude rozsvěcet tak je špatný impuls.
Jestli se ti dioda rozsvěcuje si zkus ještě před tím než vyjedeš.
Ještě by třeba mohla být špatná nabíjecí cívka, která nabíjí bezdotykovou krabičku. V tomto případě napoj diodu na krajní červený kabel, který jde ze zapalování. Cívka v zapalování by mohla být špatně ukostřená, ale asi to bude tím impulsem.