HI TO ALL.Jak som sa tak obzeral po fore tak sa pomerne casto riesi ci sa ku 50ccm motoru hodi 17 zubove kolecko,ci to potom neni lenive atd..Tak ja som si zo SimBa od madarov
(som myslel ze ma trafi blesk ked som to objednaval
lebo ichmam velmi rad ale to je vedlajsie
) objednal 16 a 17 zubove rozety..Ale aby sa nemylili chlapci kery maju seriove 50ccm motoriky ze im to pojde tak jak mne tak ja mam tak trosku vylestene kanale,ladak lejem tam shell 2t advance a motor v perfect stave... Na 15 zuboch som siel maximalne tych 50-57km/h po rovinke...motor vyssie netahal pri 8500rpm...Teraz ako vlastne 17 zubove ovplivni tah ?? No na 1. a 2. prevodovom stupni to takmer neni citit ta je stale ten isty ale na 3 je to uz trosku citit treba ju trosku viac roztiahnut na ten stryrec.Na 1,2,3 mi motor taha do 9000 - 1000 rpm ?? proste je to rozne napr po rovinke mi trojecka da tych 9500 ale do kopca uz nie.Ale teraz ku stvorke tu konci pri 7500 - 8000 rpm..tez podla toho ci rovinka alebo stupanie...A rychlost ? ta ja jednoznacne zvysila o kolko ? to vam nepoviem lebo mi tym padom ze som dal novu rozetu zle ukazujem km/h..Takze RESULT > nebojte sa ist do toho 50ccm utiahne 17 zubove kolecko,zmena vo tahu >
pri prvych 2 prevodoch zanedbatelna,pri 3 je ju vidiet v zmysle takom ze to treba trosku dlhsie roztahovat a pri 4 je zmena taka ze hranica maximalneho vykonu motoru sa znizi o cca 1000rpm...