PD134 píše:
Když si koupíš novejší 350 tak na ni žádná MZ nemá,kámoš ju má a té je jedno jestli jede z kopca,nebo do kopca,proti větru,jede pořád stejně dobře,do kopca mu vytáhne v klidku 120,maximálku měl kolem 140,možná i víc.
Kdes na to přišel,jestli se můžu zeptat.Jezdil jsi na nich osobně?
Já měl 634 i 640 i MZ 251 Etz(tu mám dodnes) a MZ měla jasně navrch ve všech směrech,jen ta maximálka byla u 640 a MZ cca stejná,jinak co se týče akcelerace,tak veškeré jawky se mi vždy relativně docela rychle ztratily za zády,pak už jsem jen viděl,jak se mě snaží dotáhnout v dálce,ale jelo jim to už jenom podobně rychle,takže bez šance předjetí.
640ka má podvědomě vyšší tah v kopcích,ale to se jen zdá,protože ten motor jede v nepoměrně nižších otáčkách než MZ.To co vyjede jawka v kopcích za 4 na 110km,to vyjedeš na mz za 4 v té stejné rychlosti,akorát ji víc potočíš,kdybys polevil a dal za 5,tak ti jawka ujede,ale na 4 ji v kopci dotáhneš.Oboje žere jak tank,ale u té MZ se dá trochu polevit,jet kulturně a úsporněji jak na jawce,ta bude brát furt stejně hodně
Navíc s MZ poděláš i mnoho daleko modernějších běžně se vyskytujících 4taktů(ne žádné supersporty) do podobného obsahu
A to vždycky zahřeje u srdíčka