Tak tohle by se asi muselo videt. No co jineho poradit od stolu nez rozebrat a zkusit znova a lepe. Mne napr. drely magnety setrvacniku(rotor) dvakrat. Jednou kdyz uz byly loziska na klice po 21 500 km a 21 letech uzivani KO. Vetsi vule a uz to drelo o civky. Civky taky nevydrzi vsechno. Vibrace, teplo trenim a najednou ti prestane svitit protoze se na svetelne civce se uvolni jadro a upadne pajeny kontakt. Oprava zabrala i s diagnozou asi tyden. Druhy pripad Uvolnene magnety. Magnety rotoru jsou upevneny sroubky a vse prilepeno pro sichr lepidlem, jak plocha magnetu tak sroubky. Lepidlo take nevydrzi vecnost, zvlaste kdyz jezdis 8000ot. a zadiras co chvili. Jak se uvolni je jasne ze mohou zacit drit o stator. Vule tam je snad jen 2mm. Usazeni na kuzel s brusnou pastou jak pises je podle mne zbytecne, staci ocistit rozpoustlem aby tam nebyl bordel, hrube necistoty a jestli si to nahodou neprehnal a nevydrel si to nahodou nesoumerne - tzn. ze ti rotor setrvacniku nehazi bokem. Muze to byt i spatnym dotahnutim matky na setrvacniku. Setrvacnik pak neni pevne na ose kliky. Pak uz snad jedine je neco s klikou, usazeni lozisek, nestandardni rozmery, nestandardni rozmery statoru. Zkusit jiny stator tedy zapalovani.
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
|