Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 16:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 leden 2017, 21:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 srpen 2016, 17:43
Příspěvky: 6
Zdravím chtěl bych radu, mam simsona zrenovovaneho po upravach apod a mám origo motor zadny vybrus na nem nebyl udelany a tak mě napadlo prevrtat na 60ccm ktomu mám ladak leo vince a karbec bych nechal 16N1 co myslíte ? Připada mi to lepsi nez nejaky polak kit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 leden 2017, 21:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Pravda je krutá a nikdo ji tu nemá rád.No jednoduše a česky, aby to jelo a táhlo a nezadýchalo se to na první rovince, tak nepotřebuješ ani karbec, ani výfuk, ale 70/2 nejlevnější a stálý převod s 70.nejúčinnější a nejlevnější řešení. Spolehlivé a trvanlivé je 80- 85/2. ostatní xxx anál je taková z nouze cnost.Jenže,i když se to tu zopákne xxxxx krát tak se to tu bude stále opakovat. 60 je prostě málo... Honza. MZ sen každého Simsonisty.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2017, 21:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
Pravda je krutá a nikdo ji tu nemá rád.No jednoduše a česky, aby to jelo a táhlo a nezadýchalo se to na první rovince, tak nepotřebuješ ani karbec, ani výfuk, ale 70/2 nejlevnější a stálý převod s 70.nejúčinnější a nejlevnější řešení. Spolehlivé a trvanlivé je 80- 85/2. ostatní xxx anál je taková z nouze cnost.Jenže,i když se to tu zopákne xxxxx krát tak se to tu bude stále opakovat. 60 je prostě málo... Honza. MZ sen každého Simsonisty.



Musím souhlasit :-) 85/2 trvanlivé, není to točivé (oproti originálu se otáčky moc neliší), nepotřebuješ žádný hlučný laďák a ani větší karbec, má to (samozřejmě na poměry Simsona :-) ) obrovský točivý moment už odspoda, i ve dvou krásně peláší a kopcovitý terén mu nedělá problém. Jen musíš počítat s tím, že ta 85ccm si už cucne o něco více, než obyčejná padesátka :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 leden 2017, 09:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 prosinec 2008, 15:17
Příspěvky: 1021
Bydliště: Humpolec
Nebo koupit 80 válec čtyřkanál.
https://www.extremebike.cz/Simson-c1_0_1.htm
Cena válce s pístní sadou bez hlavy za 3160 kč. Na objednání.

Když už se něco předělává tak třeba zhruba na optimální výkon, třeba i z pohledu trvanlivosti a jednoduchosti pořízení náhradních dílů.
Taky záleží kolik je na předělání peněz, ale už to do budoucna vyloučí další dokupování válců.

Než dát do motoru tu červenou klikovku tak to bych tam dal origo glikovku s novou ojnicí.
Vůle byla na ojnici u 70 po 500 km, ale třeba už je kvalita ojnic lepší.

Zatím 80 nebo 83 klasický čtyřkanál výrobci nenabízejí. Třeba někdy pozdějji.

_________________
Převodovka 70:
3 kvalt 20-(36)
4 kvalt 23-32
-www.akf-shop.de/festrad-3-gang-20-zahn-sr80/a-7175/
Teile für 5-Gang G
Primar 50
-https://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSyfA8
-www.youtube.com/watch?v=gq4jAccNns0&feature=player_embedded#at=97
62000


Naposledy upravil Václav1 dne 09 únor 2019, 03:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 leden 2017, 23:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Václav1 píše:
Nebo koupit 80 válec čtyřkanál.
https://www.extremebike.cz/Simson-c1_0_1.htm
Cena válce s pístní sadou bez hlavy za 3160 kč. Na objednání.

Když už se něco předělává tak třeba zhruba na optimální výkon, třeba i z pohledu trvanlivosti a jednoduchosti pořízení náhradních dílů.
Taky záleží kolik je na předělání peněz, ale už to do budoucna vyloučí další dokupování válců.

Než dát do motoru tu červenou klikovku tak to bych tam dal origo glikovku s novou ojnicí.
Vůle byla na ojnici u 70 po 500 km, ale třeba už je kvalita ojnic lepší.



Ony se taky delaji dva typy cervene kliky. IFA (nema s koncernem nic spolecneho - jsou to cinani myslim), tam kvslita hodne pokulhava a cena je velka. A pak je MZA, cena lepsi a kvalita perfektni, sam jsem mel 50ccm MZA Sport a ted mam 70ccm a obe dve super :)

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 31 leden 2017, 19:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
Otázka zněla na to zda so oplatí přebrousot origo 50 na 60. Asi ano,ale spíše bych dal sadu 60-2 nebo 60-4. Je to bez zasadních uprav a při slušném zachazení bych se životnosti nebál...vše ostatni-70 a 80 už vyžaduje rozebrání motoru,převrtání bloku,kliku a další. A to už leze docela do peněz,pokud to chceš dělat fakt dobře. Ale je to jen muj nazor. 60-2 jsrm jezdil doted-cca 5tis km a nic se nestalo. A to že to uděláš z p"vodního válce není zaruka že to bude bez problému.

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.055s | 13 Queries | GZIP : On ]