Hany26 píše:
Bubaaak píše:
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná.
Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku.
Zrovna u ZVL / SKF rozdíl poznáš.Sice ne hned, ale po tom co při stejném (a ne velkém) nájezdu ložiska ZVL budou mít znatelnou vůli a SKF nikoliv. (Sériový motor - ložiska ZVL - najeto 10tis.km, byly tak volný že to tahalo převoďák i přes nový gufero) Druhá věc je ta že při objednání z AKF vychází SKF ložiska cenově docela slušně. Samozdřejmě to není nutnost, jsou i jiné kvalitní značky, které určitě stojí méně. Ale za mě ZVL už nikdy
Sklady jsou stále plné zásob socialistických ložisek za pár kaček
.S tou vůlí bych to tak nenafukoval.95% chyb s ložiskama spočívá v neodborné montáži. 99,9% to tluče kladivama. Padlo tu 2000 km v kole a ložisko ko. tak to vydrží i to nejlevnější nejobyčejnější ložisko.Montáž určitě probíhala přípravkem že???
Objednávat ložiska v AKF je finanční nesmysl, a stejný nesmysl je kupovat ložiska a gufera v obchodech s motodíly. Ve speciálkách je nakoupíte za polovinu i třetinu ceny oproti motokrámkům.
Buben nahřátý, ložisko šlo krásně volně, na doraz jsem ho jen pro sychr zlehka doklepnul přes ořech, na vnější kroužek ložiska gumovou paličkou, tím ložisko fakt nepoškodíš. Ale jestli to na tom tak záleží, dám nová ZVL do náhradního kola, nalisuju je tam přípravkem a uvidíme, co vydrží, v zimě to kolo použiju na zimní pneu dozadu