Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 09:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 27 duben 2014, 17:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Jen aby to nebyl placebo efekt :D Chci aby to jelo jako origo 70ka a aby to mělo nějakej krouťák a výkon ve středních otáčkách :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 17:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Musel bych při koupi karburace 19N1 měnit kliku nebo stačí obyč sériovka? :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 18:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Proč by jsi měl měnit kliku :O ? ne nemusíš

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 19:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
19mm je na dvoukanál hodně, budeš si hodně dlouho hrát, než nastavíš směs správně. Se správně seřízenou 16 to jezdí taky dobře.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 20:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
A nárůst výkonu by byl znát oproti 16N1? :D
Já se s tím klidně piplat budu, ovšem za cenu že to bude znát na výkonu :D Spotřebu neřeším, já jedu za pár litrů s čímkoli, mám lehkou ruku :mrgreen:

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 20:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Pokud by jsi spravne naladil smes, tak nejspis trochu jo, ale nebude to tak moc :-)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Skvělé, takže zůstanu u 16N1 s tryskou 72-78 ? Ještě nevím kterou bych tam narval :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 29 duben 2014, 20:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Dej 72 to je origo, nech origo filtr, spravne nastav hladinu, jehlu na nejspodnejsi zarez a pak podle svicky dolad hladinu nastavit spravne predstih ne podle rysek a musi to valit :-)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014, 15:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Říkáš Vmax 75 km/h s touto konfigurací? No dobrá, zkusím to :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014, 16:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
A 17z a bezvetri :-)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014, 21:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Hlavně ať to jezdí spolehlivě :-D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 30 duben 2014, 23:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Seldi píše:
A 17z a bezvetri :-)

spis uragan v zadech :D

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 01 květen 2014, 11:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
To bych asi nejel :mrgreen:

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 02 květen 2014, 23:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Mám 16N3 a 70cc 2 kanál... Tryska 75, po rovine to práši 75 a dole kopcami to vytočím až na 80-85 :) Tiež mám originál 50cc kartery ale mierne upravené :) Kamoš má yamahu wr125r, v zákrute nie je až taký smelý a ja s mojimi mitasmi 06 v zákrutach nemá šance :) s tou 70 to nie je závodný stroj ale silu má :)

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 70/2 a 19N1
PříspěvekNapsal: 03 květen 2014, 05:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
A kolik zubů má tvoje kolečko? :-D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.122s | 15 Queries | GZIP : On ]