Ono to takhle samozrejme nema zadnou funkci, ale pokud by mel misto toho vetracku system pumpy, tlakove nadoby, elmag. ventilu a klapky + to mit vyladene, tak to efekt mit bude (a nejen na zvysene spotrebe
)
E: V podstate je to na bazi common rail systemu, kdy se vstrikuje nafta pod vysokym tlakem do motoru. Zde by se pumpovala jiz pripravena smes primo do valce, ale ma to par problemu. Zaprve zajistit aby smes v tlakove nadobe nezkondenzovala, coz by vyresilo zahrivani ovsem jak je znamo, zahrivani spusobuje rozpinani plynu, takze by do valce proudilo mensi mnozstvi. Samotna tlakova nadoba by byla komplikovana, musi byt schopna dodat velke mnozstvi smesi za kratky cas. Navic by se muselo resit davkovani smesi aby bylo mozne "pridat a ubrat plyn". Kdyby si k tomu nekdo sednul a chtel to vymyslet, tak by se mozna k necemu pouzitelnemu dostal