Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 12:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2009, 22:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
videl jsem simsona dvouválce, jsou to dva motory sešroubovaný do sebe
teoreticky je v jednom motoru je pouze kliková a hlavní hřídel prosím o radu jak spojit obě klikové hřídele, hlavní hřídele a jak udělat zapalování (třeba z jawy 350 nebo neco z ceho by tam sedělo)
mam totiž enduro na kterym nejezdim a jestě jeden motor takze sem přemejšlel o tomto tuningu
předem díky za rady :wink:

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2009, 23:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červenec 2008, 19:46
Příspěvky: 755
Bydliště: Plzeň
to vyrabelo primo ddr... klikovky bys musel spojit to už pak záleží na provedení a prostor mezi nimi odělit, pracovalo by to vlastně jenom s jednou spojkou a může (nemusí) to mít jenom 4 kvalty kdybys to pak propojil tak bys mohl mít na dvě řadící páky a a jednu spojku teoreticky 16 stupňů rychlosti a dva neutrály... a nebo normal 4 rychlosti a tak, zapojený by bylo už jednoduchý kdybys zůstal přitom že písty budou zapalovat směs v jeden okamžik potom bys to musel mít uplně presne spojeny ale stacilo by jedno zapalko snad by to utáhlo když ne tak bys hold mel na jeden snímač otáček dva tyristory... a potom to jenom sešroubovat a nalejt dostatek oleje... udelat drzak motoru a pouzit dva karburatory s tim ze by se lanko plynu rozdvojovalo, mel bys potom hotovo uplne TEORETICKY to půjde lehko neni zapotřebí jinejch dílů ale záleží na zpracování

_________________
Simson SR50, nová elektrika, nové sedlo, GO motoru-72km/h, dálkové světlo
Kladívkové Tyristorovém zapalování...
>úplná oprava po vandalech...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 07:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
a nebylo by lepší kdyš by píst zapaloval směs střídavě?

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 09:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
To určitě jo poněvadž by to mělo neuvěřitelný vibrace ale nwm jak tu klikovou hřídel spojit s tou druhou :( kartery už mám seříznutý aby seděly na sebe tak se mi to zdá jako škoda to nedodělat

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 09:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
DDR vyrabelo myslim že s50 dvouvalce prototypy ale ne S51 dvouvalce ten motor vypada trochu jinak a navíc sem viděl MZ tříválec to bude asi taky samo domo ne?

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 09:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
TMK píše:
DDR vyrabelo myslim že s50 dvouvalce prototypy ale ne S51 dvouvalce ten motor vypada trochu jinak a navíc sem viděl MZ tříválec to bude asi taky samo domo ne?

byl to ten starší typ, s50

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 10:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červenec 2008, 19:46
Příspěvky: 755
Bydliště: Plzeň
byli i s51 dvouválce a sem na fórum sem někam dal s50 čtyřválec a jinak.... dvoutakt zapaluje při KAŽDÉ otáčce takže i kdyby to bylo střídavě tak by to střídavě nebylo :D:D:D a jestli myslíš aby jeden píst zapálil když je ten druhej úplně dole... to bys pak musel mít kladívkový zapalko kde by to bylo jednoduchý na seřízení a nebo to bezkontaktní kde bys musel upravit desku statoru abys měl ten snímač nahoře i dole.....mělo by to ale ohromnou spotřebu počítej těch min 5l/100 takže asi tak 7.... známe se v TP mám taky 2l/100 ale na to sem se dostal jenom jednou když sem jel trasu cheb<>Plzeň a ujel sem těch 120KM v kuse bez rozjezdů a zastavení....

_________________
Simson SR50, nová elektrika, nové sedlo, GO motoru-72km/h, dálkové světlo
Kladívkové Tyristorovém zapalování...
>úplná oprava po vandalech...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2009, 18:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
copak pridelat k sobe bych nevidel jako problem, ale spis je dát presne o 180st. aby 1. píst měl HÚ a 2. DÚ v jeden okamžik (spojit by se to dalo celkem lehce, stacilo by udelat k těm kuželům protikus s tim perkem a bylo by. stator se dvema snímači by taky šel udělat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2009, 08:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
na tu kliku vem flexu a svarecku 8) nech se inspirovat klikou z jawy 350 ta ma mezi sebou takovej stred udělanej jako přepážka která to tesní a zároven nenarušuje spodní komprese obou válců, ona sae tam vlastně lisuje jako ložisko
jinak propojit by to taky šlo uplně spřehledem ty hřídele z tý kliky by měly jít taky vylisovat tak je vylisuj sežen si hrřídel ale rovnou ktérá nahradí origo hřídele a pak obě kliky propojí ale nějak vymysli tu přepážku
zapalko taky nebude problém to by se dalo vyřešit scela jednoduše třeba u kontaktního zapalka to udělaš timhle spůsobem:
vyndáš kondík a zavaříš tam tu díru a přiděláš tam druhhý kladívko a kondík připojíš třeba u indučky to je jedno kde a tralá a můžeš jezdit :D :D
Hellraiser17 píše:
copak pridelat k sobe bych nevidel jako problem, ale spis je dát presne o 180st. aby 1. píst měl HÚ a 2. DÚ v jeden okamžik (spojit by se to dalo celkem lehce, stacilo by udelat k těm kuželům protikus s tim perkem a bylo by. stator se dvema snímači by taky šel udělat.

jinak si myslim že to propojení těch klik dle tvýho neni šptanej nápad ale pochybuju že by to tam tan klínek vydržel to spíš víc těch výstupku třeba jako drážky na menší kolečka v převodovce


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2009, 08:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
jo a když už tak už 260 ccm dej tam válce z hondy MTX kliky na ten zdvih maj na langtuning.de :D
nebo aspon 70 ccm :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2009, 08:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
nebo tam dej rovnou 12Válec z auta objem aspon tech 6000cécéem

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Naposledy upravil Must4f dne 18 srpen 2009, 15:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2009, 15:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
už ně něco napadlo, vypilovat na tu hřídel z profilu čtverec na druhou taky nějakou kulatinu do ty taky vyfrezovat čtverce ale jde zase o to aby to nemělo vůle :(

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2009, 15:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
TMK píše:
už ně něco napadlo, vypilovat na tu hřídel z profilu čtverec na druhou taky nějakou kulatinu do ty taky vyfrezovat čtverce ale jde zase o to aby to nemělo vůle :(

jj to je dobrej nápad.. ale nejhorší bude předstih ... já bych dal asi 2 zapalování

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2009, 17:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
no já bych se na tohle vykašlal to rači kup třeba 70/4 a bude skoro stejný a lehčí

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výroba dvouválce (100ccm)
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2009, 17:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
NIA píše:
no já bych se na tohle vykašlal to rači kup třeba 70/4 a bude skoro stejný a lehčí

ty si datel ... tady de o to mít dvouválec a ne mít velkej výkon

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.125s | 14 Queries | GZIP : On ]