Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 02 květen 2024, 06:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 13 duben 2011, 21:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Tuhle úpravu mam taky.. a v 1500km už máš zajeto :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2011, 18:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2009, 10:14
Příspěvky: 236
Bydliště: turnov
Chtel jsem se ještě zeptat která z techto svíček je teplejší NGK B8HS nebo NGK B9HS???

_________________
SimsonS51 elektronik 60/2 leštěné kanály+odlechcená klika+karbec 16n1-11 komplet po GO V-Max:uvidíme
Honda CA 125 rebel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2011, 19:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Mám tam teď nějakého Isolatora. Zkoušel sem i NGK a různé birsky a žádný velký rozdíl se nekonal :D Rozdíl maximálně trochu při startu. Stejně před startem 2x prošlápnu na sytič, jinak bych dostal bombu od nakopávačky :D

Pokud nastartuju bez problému za studena a po zahřátí neuvadá, je svíčka ok a nemá to moc cenu řešit ;) Brisk za tu cenu super svíčky.

Pokud někdo tvrdí, že je nějaká svíčka znatelně lepší, ať si nechá několikrát potajnu vyměnit svíčku a schválně jestli ji pokaždé pozná :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2011, 20:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
já jezdim 2000km na isolator spezial z AKF a nemůžu so stěžovat.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2011, 11:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
taky jsem tam nejdriv dal tuhle isolator z akf, prislo mi ze to sni chyta nejlip ale pak jsem ji uchlastal a je KO :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2011, 11:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Já sem simsona ještě nikdy neuchlastal... :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: NGK VS. BRISK
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2011, 12:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
já ho v období ladění uchlastal mnohokrát :D a isolator furt pálí! už 2500km 8)

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.233s | 13 Queries | GZIP : On ]