Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 15 květen 2024, 05:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 15:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
gamert píše:
Vždyt' Simálovi stačí uplně nejobyčejnější olej-M2T.
Jezdil na něj a dlouho jezdit bude.
V době kdy se Simson vyrábel jezdil jen na oleje typu M2T a žádný Repsol apod. nebyl a přesto jezdil 8)

no jo , stačí ale když ho budeš krmit lepším olejem takse ti za to odvěčí :)

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 17:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
lijte si tam co chcete... ja rikam M2T ne!... to akorat zas**ra motory a nici je... aspon polo-synetiku... taky vam to nebude smrdet, nepotece vam to ho**o z vyfuku a nebude tolik cmudit... na oleji se nesetri... do fichtla to klidne lijte ale do simsona ne... muj nazor :) (ja liju Shel Advance VXS - polo-syntetika)

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 18:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Jo ted' jsem taky začal dával syntetiku no...uvidíme...ale nejdřív musím vyjet ten zbytek m2t co mám v nádrži a pak pěkně ten modrej...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 20:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
no.... ja osobne bych asi nejdriv vypalil bordel atd... ten lepsi olej ti muze rozpustit ten karbon zanesenej a pak to muze delat bordel..nevim

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 20:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2008, 08:47
Příspěvky: 2315
Bydliště: Praha
Mart78 píše:
no.... ja osobne bych asi nejdriv vypalil bordel atd... ten lepsi olej ti muze rozpustit ten karbon zanesenej a pak to muze delat bordel..nevim

Ale já vím :mrgreen: Mám s tím jisté skušenosti.Nejdřív pořádně odstranit karbon nebo budeš mít problémy.

_________________
S 51 Comfort,r.v.1989, SR 50 1CE r.v.1990
ObrázekObrázekObrázek -Básnička,Home Made,Olej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2009, 08:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srpen 2009, 15:21
Příspěvky: 147
Bydliště: Milevsko, okres Písek, J. Čechy
Multik píše:
Mart78 píše:
no.... ja osobne bych asi nejdriv vypalil bordel atd... ten lepsi olej ti muze rozpustit ten karbon zanesenej a pak to muze delat bordel..nevim

Ale já vím :mrgreen: Mám s tím jisté skušenosti.Nejdřív pořádně odstranit karbon nebo budeš mít problémy.

Jak na to? :D

_________________
Ve všem je riziko, ale kdyby se všichni bály nejhoršího, tak ještě dneska chodíme pěšky.. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2009, 08:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
:D takže jezdím dál na M2T..mám ho v garáži dost :wink: a zatím ten lepší olej jsem tam dal na zkoušku jen...jinak až udělám 60/2 tak tam budu dávat už jen ten lepší olej..ted' už to nemá cenu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2009, 08:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
[[L4m3R!!]] píše:
Multik píše:
Mart78 píše:
no.... ja osobne bych asi nejdriv vypalil bordel atd... ten lepsi olej ti muze rozpustit ten karbon zanesenej a pak to muze delat bordel..nevim

Ale já vím :mrgreen: Mám s tím jisté skušenosti.Nejdřív pořádně odstranit karbon nebo budeš mít problémy.

Jak na to? :D



Sundat hlavu, z hlavy buď vyškrabat, nebo nalít na den nitro ředidlo a dostat pryč ten karbon, vyjet si s pístem do HÚ a taky ten vrch pístu nějak oškrabat.. Prostě zbavit hlavu a vrch pístu karbonu :)

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2009, 08:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Tak to vážně udělám až budu dělat tu 60/2...Ted' to nemá cenu..motor na M2T má najeto 2o oooKM a furt šlape.Nemá žádnej výbrus nic...prostě od roku 1988 najeto 2o ooo-+


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2009, 08:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
gamert píše:
Tak to vážně udělám až budu dělat tu 60/2...Ted' to nemá cenu..motor na M2T má najeto 2o oooKM a furt šlape.Nemá žádnej výbrus nic...prostě od roku 1988 najeto 2o ooo-+


Máme od roku 84 najeto na M2T myslím 27 000km a taky šlape jak hodinky :wink:

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2009, 19:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 05 říjen 2009, 19:00
Příspěvky: 22
Bydliště: Skalica SR
Must4f píše:
já leju Mobil [1] Racing 2T fully synthetic 360kč/l*
* já ho mám za 200-260kč/l páč mamka pracuje u nich ve firmě :P

Aj ja používam tento olej. Najlepsi aky som kedy do simsona lial :D

_________________
Simson s51 1E1-cs, valec RZT 60/6DA, dlhý 5kvalt, športová kľuka, Amal 21, ložiská SKF, lauf RZT R 09
Jawa 05 s TP (renovácia)
Jawa 21 a 23 Mustang


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 08:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
No nevím,jestli je zrovna do Simsona ideální lít tak drahej olej,ale věc každýho...pokud' nevíš co s penězma tak tam dávej plnou syntetiku...pokud' chceš aby Simson mazal tak použij levnější olej (Ne M2t).
U Simsona nevidím důvod proč tam dávat plnou syntetiku-leju ji do krosky,protože tam už to má význam.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 08:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
gamert píše:
No nevím,jestli je zrovna do Simsona ideální lít tak drahej olej,ale věc každýho...pokud' nevíš co s penězma tak tam dávej plnou syntetiku...pokud' chceš aby Simson mazal tak použij levnější olej (Ne M2t).
U Simsona nevidím důvod proč tam dávat plnou syntetiku-leju ji do krosky,protože tam už to má význam.

a jakej to má význam u krosky? když tam maže aji M2T?..dmnce

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 08:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
Kterej olej voní? Mě ten muj moc ne právě.. Ale slyšel sem že repsol voní pěkně

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 08:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
gamert píše:
No nevím,jestli je zrovna do Simsona ideální lít tak drahej olej,ale věc každýho...pokud' nevíš co s penězma tak tam dávej plnou syntetiku...pokud' chceš aby Simson mazal tak použij levnější olej (Ne M2t).
U Simsona nevidím důvod proč tam dávat plnou syntetiku-leju ji do krosky,protože tam už to má význam.

a já vím co s penězma ... ale tenhle olej za
1.nekarbonuje ale dekarbonizuje
2.nekouří
3. po chvilce za sebou nechá celkem dost silnej mazací film ,dycky když sundám hlavu a zkontroluju válec
4.má větší rozpustnost v benzínu takže skoro ani nemusíš štěrchat kanystr
5. a v neposlední řadě to maže taky jehličkový ložiska na klice a ojnici , takže vím že se mi za to motor odmění a nemám strach jezdit na plnej kotel např do výjezdů
M2T:
1.silně karbonizuje hlavu píst a hlavně výfuk a všechno ostatní
2. Kouří jaxviň
3. mazací film se tam možná nějak udělá ale hned se setře
4. má mizivou rozpustnost v benzínu takže když simson chvíly stojí už musíš štěrchat nádrž

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.034s | 10 Queries | GZIP : On ]