Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Sada 60/4
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=31787
Stránka 2 z 2

Autor:  Bubaaak [ 27 únor 2016, 12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Mám na něm najeto přes 10000 a nevidím důvod proč by dalších 20tisíc nenajel, kanály přece nijak přímo životnost motoru neovlivňují. S posledními větami samozřejmě nelze než souhlasit.

Autor:  Prof732 [ 27 únor 2016, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

No dobře hoši.... A když to teda pošlu do motokramku (70/2) tak mi zvětší bloky a to je jako všechno? Pak už tam jen dám ten válec, vyměním kliku, ložiska, gufera a karboš (reso32 samozřejmostí :D ), nastavím předstih a vyměnim spojkovej koš? :D

Autor:  Hany26 [ 28 únor 2016, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Na 70/2 dostačuje standart,ale reso je lehčí . Potřebuješ přefrézovat kartery,dobrou orig kliku či zrenovovat tu co máš v motoru nebo koupíš thaiwan a ten primární převod, sadu těsnění ložiska a gufera, 16 z kolečko. Pokud nedáš primár 62/21 tak ten motor bude prostě v tachometrových 60 uz ve zbytečně vysokých otáčkách jako je těd ve verzi 51.Správný primár je prostě základ pro chod motoru v optimálním režimu. S51 je slabý proto je převodován do síly s70 má o trochu víc proto je možné zpřevodování více do rychla.Čím víc motor přetáčíš tím víc ho kurvíš. Řešení záměnou jen sekundáru je nedostatečné motor se musí víc točit aby dosahl požadované rychlosti, kecá tachometr.Nebo že by v Suhlu byly tak hloupí když by stačilo dát na řetězové kolečko jen o zub či dva vice???

Autor:  Prof732 [ 28 únor 2016, 19:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Origo SRka maj 16z ne? :D

Autor:  Hany26 [ 28 únor 2016, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Aha ty máš vlastně skůtříka.Tak 17 zubů.(sr80)

Autor:  Prof732 [ 28 únor 2016, 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

No dobře hoši a co teda rovnou 80/2... Stojí to stejně a upravuje se to taky stejně jako 70/2.... Nebo to na SRko bude stačit 70/2? :D

Autor:  Hany26 [ 28 únor 2016, 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

záleží za kolik seženeš kitovou sadu.70 je někde kolem 1300,- 80 je o dost dražší.

Autor:  frantazer [ 29 únor 2016, 08:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Ta už je na extreme bike kolem 3000 kč :evil:

Autor:  Bubaaak [ 29 únor 2016, 16:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Hany26 píše:
Správný primár je prostě základ pro chod motoru v optimálním režimu.


Základ pro chod motoru v optimálním režimu je celkový převodový poměr. Celkový převodový poměr je dán poměrem primárního převodu, zařazenou rychlostí a poměrem sekundárního převodu. Změnou primárního převodu se docílí jen toho, že budou trochu delší kvalty. Jestli se celkový převod upraví změnou primárního nebo sekundárního převodu je jedno a při správně zvoleném celkovém převodu se motor přetáčet nebude, a je mu úplně jedno jaký má primární převod.

Osobně si radši při každym pohledu na tachometr přičtu 10% (žádná velká námaha) a za ušetřený peníze si koupím benzín.

Autor:  Hany26 [ 29 únor 2016, 20:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

ano i tak to jde.připočítat 5 nebo 10% k rychlosti nebo tak nějak o kousek víc či míň. Holt výrobce byl nechytrý a český garážový kutil to vyřešil v garáži jednodochou finančně nenáročnou záměnou za pár druhovýrobních dílů. No proč ne.

Autor:  Bubaaak [ 29 únor 2016, 23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Zcela upřímně přístup českých garážových kutilů také nemusím, ale tohle mi přijde jako odlišný případ. Změna převodu je v kontrastu s různými úpravami zanedbatelná. Druhá věc je taky ta že každý motor a každá aplikace má jiný optimální převod. Mě se třeba na 70/4 nejlíp jezdí s úplně sériovým převodem ( 20/65 x 15/34 ). Má to dost síly a s těžším převodem to stejně rychleji nejede.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/