Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
Sada 60/4 http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=31787 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Prof732 [ 21 únor 2016, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | Sada 60/4 |
Zdarec, co říkáte na tuto sadu? http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... NG-komplet ...... Je to čtyřkanál, počítaj tam i sací a výfukový kanály. |
Autor: | Hany26 [ 22 únor 2016, 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Zbytečně drahý.Dá se koupit samostatně válec s pístem,hlavu dáš orig z 50,sada těsnění se dá koupit od 35 kč,a ložiska s guferama ve speciálce na ložiska aj na celé moto za 200-250.Kliku dát orig na go a jsi na polovině.Karbec ANAL je uplně k hovnu ,zlatý BVF. Ale aby to jelo se 4 kanálem tak potřebuješ větší výfuk a min karbec 16n1-11 či jeho odvozeniny.Na spodek ten motor bude mrtvej.Bez primáru ze S70 (stálý převod21/62) to stejně bude jen přetočené, nenažrané a životnost nic moc oproti orig motoru.ideální přestavba je S70 tedy 70/2 Jestli ale trváš na 4 kánálu,dělá se 50/4, 60/4,70/4 záleží co od takto upraveného stroje čekáš.T |
Autor: | Prof732 [ 24 únor 2016, 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Takže upravit převody u spojky na 62:21 by pomohlo? Utáhne to vůbec? |
Autor: | Hany26 [ 25 únor 2016, 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Ano utáhne.Jsou to originální převody pro S70. ten byl z výroby samozřejmně dvoukanál a měl 16z kolečko.V této verzi má simson optimálně rozložený a dostatečný výkon,standartní tabulkovou spotřebu a dlouhou životnost.Není zapotřebí přetáčet motor za pomocí vícekanálových válců žádný další tuzing dílů(výfuk 32,laborování s karburátory)Vše stačí seriové včetně původní kliky která byla na obou typech jak s51 tak s70shodná. |
Autor: | Seldi [ 25 únor 2016, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
To s tou klikou nevim, já mam origo 70 motor a mam tam tu seřízlou kliku. |
Autor: | frantazer [ 26 únor 2016, 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Hanyho moc neposlouchej, sice basní hezky,ale často negativně ikdyž to nezkusil. Nejlepši je jit zrovna do 70/4 naco troškařit a nebo jen 70/2 taky supr vec |
Autor: | Prof732 [ 26 únor 2016, 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Hoši, tak co teda myslíte na tu 60/4.... Pomůže tomu ten spojkovej koš 62:21? 70ccm nechci... A 60/4 je bez úpravy bloků asi nejlepší ne? |
Autor: | Hany26 [ 26 únor 2016, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Nenapsal jsi co od toho hlavně čekáš. a jaké očekáváš přínosy a jaký mínusy které přestavba ponese jsou pro tebe ještě přijatelné. |
Autor: | Prof732 [ 26 únor 2016, 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
-80 km/h na rovince -síla do kopce -a aby najel alespoň 30 000 |
Autor: | Divous [ 26 únor 2016, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
a to chces na sr50? To ti nikdy tolik nepojede.... |
Autor: | Prof732 [ 26 únor 2016, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
To jsou ty malý kola až tak strašný? Vždyť teď jezdí z kopce 70.... (aspoň podle tachometru)..... |
Autor: | Hany26 [ 26 únor 2016, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
nejvíc se tomu bude blížit provedení S70 tj dvoukanál.S orig výfukem a karbcem. chce to válec 70 a frézovat kartery cca 400 kč servis jakuba např,ale i levněji v jakékoliv zám dílně. V případě skútrů byla orig varianta sr80. 4 kanál 60 sice nebudeš muset frézovat kartery,ale primár tě stejně nemine,budeš muset dát min karb 16n1-11 a bez výfuku 32mm to prostě nepojede a i tak to bude na spoku chcíplejší. tyhle válce se prostě musejtočit jinak nejedou. nevím jaké bylo orig řetězové kolečko na sr 80,ale namontováním o zub většího kolečka s původním primárem bude motor víc přetočenej a bude to žrát!!.životnost 4 kanálu cca 5 tis na další go když jezdíš slušně. S51 převod do síly s70 a sr80 do rychla.Ale jak tu bylo psáno že tu moc rozumuju a nerozumím tomu. asi na tom něco bude začínám už senilnět... ti bude kecat tachometr |
Autor: | Hany26 [ 26 únor 2016, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Prof732 píše: -80 km/h na rovince -síla do kopce -a aby najel alespoň 30 000 tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více |
Autor: | Bubaaak [ 27 únor 2016, 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Hany26 píše: Prof732 píše: -80 km/h na rovince -síla do kopce -a aby najel alespoň 30 000 tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více Moje 70/4 tohle splňuje, a věřím tomu že by to splňovala i s originálním výfukem a karburátorem. A nevím kolikrát tu mám ještě psát že primární převod není nutnost, stejná změna se dá docílit i změnou sekundárního převodu. (až na to, že s každým zubem navíc tachometr měří s odchylkou 5%) |
Autor: | Hany26 [ 27 únor 2016, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sada 60/4 |
Je to odzkoušeno výrobcem a prošlo to vývojem. Verze od výrobce mají vždy dlouhou životnost,optimálně rozložený výkon a malo spotřebu.každá úprava od standartu je vždy na úkor něčeho.Na žádném 4 kanálovém válci nenajedeš 30 000,na dvoukanále ano.Nejde o nic jen o peníze.Každý se musí rozhodnout jaké zápory spojené s přestvbou jsou pro něj snesitelné. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |