Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Sada 60/4
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=31787
Stránka 1 z 2

Autor:  Prof732 [ 21 únor 2016, 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Sada 60/4

Zdarec, co říkáte na tuto sadu? http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... NG-komplet ...... Je to čtyřkanál, počítaj tam i sací a výfukový kanály.

Autor:  Hany26 [ 22 únor 2016, 16:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Zbytečně drahý.Dá se koupit samostatně válec s pístem,hlavu dáš orig z 50,sada těsnění se dá koupit od 35 kč,a ložiska s guferama ve speciálce na ložiska aj na celé moto za 200-250.Kliku dát orig na go a jsi na polovině.Karbec ANAL je uplně k hovnu ,zlatý BVF. Ale aby to jelo se 4 kanálem tak potřebuješ větší výfuk a min karbec 16n1-11 či jeho odvozeniny.Na spodek ten motor bude mrtvej.Bez primáru ze S70 (stálý převod21/62) to stejně bude jen přetočené, nenažrané a životnost nic moc oproti orig motoru.ideální přestavba je S70 tedy 70/2 :mrgreen: :mrgreen: Jestli ale trváš na 4 kánálu,dělá se 50/4, 60/4,70/4 záleží co od takto upraveného stroje čekáš.T

Autor:  Prof732 [ 24 únor 2016, 22:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Takže upravit převody u spojky na 62:21 by pomohlo? Utáhne to vůbec? :D

Autor:  Hany26 [ 25 únor 2016, 16:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Ano utáhne.Jsou to originální převody pro S70. ten byl z výroby samozřejmně dvoukanál a měl 16z kolečko.V této verzi má simson optimálně rozložený a dostatečný výkon,standartní tabulkovou spotřebu a dlouhou životnost.Není zapotřebí přetáčet motor za pomocí vícekanálových válců žádný další tuzing dílů(výfuk 32,laborování s karburátory)Vše stačí seriové včetně původní kliky která byla na obou typech jak s51 tak s70shodná. 8) 8) 8)

Autor:  Seldi [ 25 únor 2016, 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

To s tou klikou nevim, já mam origo 70 motor a mam tam tu seřízlou kliku.

Autor:  frantazer [ 26 únor 2016, 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Hanyho moc neposlouchej, sice basní hezky,ale často negativně ikdyž to nezkusil. Nejlepši je jit zrovna do 70/4 naco troškařit :D a nebo jen 70/2 taky supr vec :)

Autor:  Prof732 [ 26 únor 2016, 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Hoši, tak co teda myslíte na tu 60/4.... Pomůže tomu ten spojkovej koš 62:21? 70ccm nechci... A 60/4 je bez úpravy bloků asi nejlepší ne? :D

Autor:  Hany26 [ 26 únor 2016, 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Nenapsal jsi co od toho hlavně čekáš. a jaké očekáváš přínosy a jaký mínusy které přestavba ponese jsou pro tebe ještě přijatelné.

Autor:  Prof732 [ 26 únor 2016, 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000

Autor:  Divous [ 26 únor 2016, 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

a to chces na sr50? To ti nikdy tolik nepojede....

Autor:  Prof732 [ 26 únor 2016, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

To jsou ty malý kola až tak strašný? Vždyť teď jezdí z kopce 70.... (aspoň podle tachometru).....

Autor:  Hany26 [ 26 únor 2016, 21:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

nejvíc se tomu bude blížit provedení S70 tj dvoukanál.S orig výfukem a karbcem. chce to válec 70 a frézovat kartery cca 400 kč servis jakuba např,ale i levněji v jakékoliv zám dílně. V případě skútrů byla orig varianta sr80. 4 kanál 60 sice nebudeš muset frézovat kartery,ale primár tě stejně nemine,budeš muset dát min karb 16n1-11 a bez výfuku 32mm to prostě nepojede a i tak to bude na spoku chcíplejší. tyhle válce se prostě musejtočit jinak nejedou. nevím jaké bylo orig řetězové kolečko na sr 80,ale namontováním o zub většího kolečka s původním primárem bude motor víc přetočenej a bude to žrát!!.životnost 4 kanálu cca 5 tis na další go když jezdíš slušně. S51 převod do síly s70 a sr80 do rychla.Ale jak tu bylo psáno že tu moc rozumuju a nerozumím tomu. asi na tom něco bude začínám už senilnět...




















ti bude kecat tachometr

Autor:  Hany26 [ 26 únor 2016, 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Prof732 píše:
-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000


tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více

Autor:  Bubaaak [ 27 únor 2016, 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Hany26 píše:
Prof732 píše:
-80 km/h na rovince
-síla do kopce
-a aby najel alespoň 30 000


tak na tyto požadavky je simson nesmysl a optimání volba mz150 a více

Moje 70/4 tohle splňuje, a věřím tomu že by to splňovala i s originálním výfukem a karburátorem. A nevím kolikrát tu mám ještě psát že primární převod není nutnost, stejná změna se dá docílit i změnou sekundárního převodu. (až na to, že s každým zubem navíc tachometr měří s odchylkou 5%) :axed:

Autor:  Hany26 [ 27 únor 2016, 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sada 60/4

Je to odzkoušeno výrobcem a prošlo to vývojem. Verze od výrobce mají vždy dlouhou životnost,optimálně rozložený výkon a malo spotřebu.každá úprava od standartu je vždy na úkor něčeho.Na žádném 4 kanálovém válci nenajedeš 30 000,na dvoukanále ano.Nejde o nic jen o peníze.Každý se musí rozhodnout jaké zápory spojené s přestvbou jsou pro něj snesitelné.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/