Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 14:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 27 únor 2016, 12:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Mám na něm najeto přes 10000 a nevidím důvod proč by dalších 20tisíc nenajel, kanály přece nijak přímo životnost motoru neovlivňují. S posledními větami samozřejmě nelze než souhlasit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 27 únor 2016, 19:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
No dobře hoši.... A když to teda pošlu do motokramku (70/2) tak mi zvětší bloky a to je jako všechno? Pak už tam jen dám ten válec, vyměním kliku, ložiska, gufera a karboš (reso32 samozřejmostí :D ), nastavím předstih a vyměnim spojkovej koš? :D

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 28 únor 2016, 19:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Na 70/2 dostačuje standart,ale reso je lehčí . Potřebuješ přefrézovat kartery,dobrou orig kliku či zrenovovat tu co máš v motoru nebo koupíš thaiwan a ten primární převod, sadu těsnění ložiska a gufera, 16 z kolečko. Pokud nedáš primár 62/21 tak ten motor bude prostě v tachometrových 60 uz ve zbytečně vysokých otáčkách jako je těd ve verzi 51.Správný primár je prostě základ pro chod motoru v optimálním režimu. S51 je slabý proto je převodován do síly s70 má o trochu víc proto je možné zpřevodování více do rychla.Čím víc motor přetáčíš tím víc ho kurvíš. Řešení záměnou jen sekundáru je nedostatečné motor se musí víc točit aby dosahl požadované rychlosti, kecá tachometr.Nebo že by v Suhlu byly tak hloupí když by stačilo dát na řetězové kolečko jen o zub či dva vice???

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 28 únor 2016, 19:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Origo SRka maj 16z ne? :D

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 28 únor 2016, 20:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Aha ty máš vlastně skůtříka.Tak 17 zubů.(sr80)

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 28 únor 2016, 20:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
No dobře hoši a co teda rovnou 80/2... Stojí to stejně a upravuje se to taky stejně jako 70/2.... Nebo to na SRko bude stačit 70/2? :D

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 28 únor 2016, 21:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
záleží za kolik seženeš kitovou sadu.70 je někde kolem 1300,- 80 je o dost dražší.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 29 únor 2016, 08:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ta už je na extreme bike kolem 3000 kč :evil:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 29 únor 2016, 16:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Hany26 píše:
Správný primár je prostě základ pro chod motoru v optimálním režimu.


Základ pro chod motoru v optimálním režimu je celkový převodový poměr. Celkový převodový poměr je dán poměrem primárního převodu, zařazenou rychlostí a poměrem sekundárního převodu. Změnou primárního převodu se docílí jen toho, že budou trochu delší kvalty. Jestli se celkový převod upraví změnou primárního nebo sekundárního převodu je jedno a při správně zvoleném celkovém převodu se motor přetáčet nebude, a je mu úplně jedno jaký má primární převod.

Osobně si radši při každym pohledu na tachometr přičtu 10% (žádná velká námaha) a za ušetřený peníze si koupím benzín.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 29 únor 2016, 20:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ano i tak to jde.připočítat 5 nebo 10% k rychlosti nebo tak nějak o kousek víc či míň. Holt výrobce byl nechytrý a český garážový kutil to vyřešil v garáži jednodochou finančně nenáročnou záměnou za pár druhovýrobních dílů. No proč ne.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sada 60/4
PříspěvekNapsal: 29 únor 2016, 23:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Zcela upřímně přístup českých garážových kutilů také nemusím, ale tohle mi přijde jako odlišný případ. Změna převodu je v kontrastu s různými úpravami zanedbatelná. Druhá věc je taky ta že každý motor a každá aplikace má jiný optimální převod. Mě se třeba na 70/4 nejlíp jezdí s úplně sériovým převodem ( 20/65 x 15/34 ). Má to dost síly a s těžším převodem to stejně rychleji nejede.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.075s | 13 Queries | GZIP : On ]