Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Simson-válec 60/6
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=30625
Stránka 2 z 2

Autor:  Hany26 [ 30 červenec 2014, 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

když to dočteš tak píšou .Všechny díly jsou buď originální díly Simson nebo MZA, karburátor je Amal.Orig simson díly už nejsou několik let a hlavně byly dost drahé a to i za socíku. všechno je to druhovýroba.
MZA je značka uváděná jako orig díl simson ale je to almot sice přebranej,jakoby ty lepší prodává se to jako orig díl simson.
nějáká svíčka a výfuk ten výkon nedoženou ostatní je k hovnu.Z těch 27 dílů jich potřebuješ 5.Válec píst s koružky,čep segrovky a ojniční ložisko. Je to předražený,vyskládej si to a uvidíš.
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING hlavu dej 50 máš větší kompresi a máš ušetřeno.Karbec nech orig a dej větší trysku za 25 kč svíčka je za 40,- těsnění 5 kč,-ložiska a gufera za 180 v arkovu nebo jiném obchodu na ložiska a výfuk to zvládne bez jakýchkoliv problémů ten původní.jsi na cca 1400,-.
ale jestli chceš vyhoditm 5 za pár druhovýrobních dílů z nichž polovinu stejně nepotřebuješ a nejsou tam ložiska a gufera což je základ generálky tak do toho běž.
Jestli chceš jezdit dej dvoukanál.Ale jestli myslíš že to pojede s těma x kanálama líp běž do toho zkušenosti jsou k nezaplacení.

Autor:  T0M4S_Cz [ 31 červenec 2014, 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Hany26 píše:
když to dočteš tak píšou .Všechny díly jsou buď originální díly Simson nebo MZA, karburátor je Amal.Orig simson díly už nejsou několik let a hlavně byly dost drahé a to i za socíku. všechno je to druhovýroba.
MZA je značka uváděná jako orig díl simson ale je to almot sice přebranej,jakoby ty lepší prodává se to jako orig díl simson.
nějáká svíčka a výfuk ten výkon nedoženou ostatní je k hovnu.Z těch 27 dílů jich potřebuješ 5.Válec píst s koružky,čep segrovky a ojniční ložisko. Je to předražený,vyskládej si to a uvidíš.
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING hlavu dej 50 máš větší kompresi a máš ušetřeno.Karbec nech orig a dej větší trysku za 25 kč svíčka je za 40,- těsnění 5 kč,-ložiska a gufera za 180 v arkovu nebo jiném obchodu na ložiska a výfuk to zvládne bez jakýchkoliv problémů ten původní.jsi na cca 1400,-.
ale jestli chceš vyhoditm 5 za pár druhovýrobních dílů z nichž polovinu stejně nepotřebuješ a nejsou tam ložiska a gufera což je základ generálky tak do toho běž.
Jestli chceš jezdit dej dvoukanál.Ale jestli myslíš že to pojede s těma x kanálama líp běž do toho zkušenosti jsou k nezaplacení.

Asi to tak udělám,dám 60ccm válec a 50 hlavu, dám trysku 72 a jdu na GO.

Autor:  kalafisko [ 31 červenec 2014, 09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Ta tryska je na 4 kanál malá.....klidně můžeš dát nějakej geometricky slušnej 4 kanál a nebude to ani moc žrát, ale dej tam 18-19mm karbec jinak ho udusíš a můžeš rovnou koupit 2kanál.

Autor:  Hany26 [ 31 červenec 2014, 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

ale 2 kanál je nejspolehlivější a nejdéle vydrží.Orig válec vydrží i 40000 km ten z druhovýroby o něco míň ale pořád je to lepší jak kupa starostí s X kanálama.

Autor:  T0M4S_Cz [ 31 červenec 2014, 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Koupím 60/2 a začnu s kompletní GO. Na tom origu válci je asi 42000km...Ten Simson nemá najeto moc.

Autor:  wenca084 [ 09 duben 2015, 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Chlapy bude tento set z aukra http://aukro.cz/obsach-simson-60-cm-6-k ... 88883.html fungovat na klasickým originálním karbecu z S51, nemělo by tam být spíše v sadě jiná tryska (větší) než ten tuning filtr , kterej je podle mě úplně kničemu? Je to v něčem lepší ten 6 kanál?? Nak se mi to nezda. Díky za reakce.

Autor:  Lorenc [ 10 duben 2015, 06:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Mám možná ten samý už jsem najel přes 5000.Zvedly se otáčky a ubyl výkon při rozjezdu.Dlouho jsem to zajížděl,asi proto že k tomu nebyly vymezovací podložky na pístní čep,dal jsem staré a ty neměly vůli,ale pak se vychodily.Dal jsem 60 2 kanál a 6 k vedle sebe a překvapilo mně že 2k má větší otvory přepouštěcích kanálů,ve 6k je dokonce vidět ta přepážka na obr.která taky snižuje průchodnost.Mi fungoval origo karbec.Pak jsem na burze koupil 18 mm bylo to o cosi lepší,ale nepatrně.Změnu spotřeby oproti 2k jsem nezaregistroval (si myslím že menší).Ze 17z jsem začal řadit ze 3 na 4 u 6k v 60 km/h,u 2k v 63 za 4 už byl skoro strop,2k zas jezdil za 4 ve dvou a do kopce 60 km/h. 6k jezdil do kopce taky ale za 3 a šílených otáčkách 58 km/h.Snad to trochu pomohlo. Válec 60 6k je od toho samého člověka co mám i já.Normálně to bude jezdit s origo věcma akorát to pojede dobře v otáčkách a budeš to v nich muset pořát držet.

Autor:  Lorenc [ 10 duben 2015, 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Simson-válec 60/6

Jo a ješte zpět K tomu příspěvku co jsem napsal.
Jsem zjistil že není moc srozumitelný.
Takže znova.
Jo pojede to s origo dílama v pohodě.Nemám žádný problém.Akorát si připadám že jezdím na vysavači :D.
Asi tím že jsou menší ty vstupy pro přepouštěcí kanály je 16ka karbec schopný to krmit i ve vyších otáčkách nebo nevím.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/