Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 08:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2014, 14:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
když to dočteš tak píšou .Všechny díly jsou buď originální díly Simson nebo MZA, karburátor je Amal.Orig simson díly už nejsou několik let a hlavně byly dost drahé a to i za socíku. všechno je to druhovýroba.
MZA je značka uváděná jako orig díl simson ale je to almot sice přebranej,jakoby ty lepší prodává se to jako orig díl simson.
nějáká svíčka a výfuk ten výkon nedoženou ostatní je k hovnu.Z těch 27 dílů jich potřebuješ 5.Válec píst s koružky,čep segrovky a ojniční ložisko. Je to předražený,vyskládej si to a uvidíš.
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING hlavu dej 50 máš větší kompresi a máš ušetřeno.Karbec nech orig a dej větší trysku za 25 kč svíčka je za 40,- těsnění 5 kč,-ložiska a gufera za 180 v arkovu nebo jiném obchodu na ložiska a výfuk to zvládne bez jakýchkoliv problémů ten původní.jsi na cca 1400,-.
ale jestli chceš vyhoditm 5 za pár druhovýrobních dílů z nichž polovinu stejně nepotřebuješ a nejsou tam ložiska a gufera což je základ generálky tak do toho běž.
Jestli chceš jezdit dej dvoukanál.Ale jestli myslíš že to pojede s těma x kanálama líp běž do toho zkušenosti jsou k nezaplacení.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2014, 08:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 červenec 2014, 20:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Klatovská 57, Plzeň
Hany26 píše:
když to dočteš tak píšou .Všechny díly jsou buď originální díly Simson nebo MZA, karburátor je Amal.Orig simson díly už nejsou několik let a hlavně byly dost drahé a to i za socíku. všechno je to druhovýroba.
MZA je značka uváděná jako orig díl simson ale je to almot sice přebranej,jakoby ty lepší prodává se to jako orig díl simson.
nějáká svíčka a výfuk ten výkon nedoženou ostatní je k hovnu.Z těch 27 dílů jich potřebuješ 5.Válec píst s koružky,čep segrovky a ojniční ložisko. Je to předražený,vyskládej si to a uvidíš.
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING hlavu dej 50 máš větší kompresi a máš ušetřeno.Karbec nech orig a dej větší trysku za 25 kč svíčka je za 40,- těsnění 5 kč,-ložiska a gufera za 180 v arkovu nebo jiném obchodu na ložiska a výfuk to zvládne bez jakýchkoliv problémů ten původní.jsi na cca 1400,-.
ale jestli chceš vyhoditm 5 za pár druhovýrobních dílů z nichž polovinu stejně nepotřebuješ a nejsou tam ložiska a gufera což je základ generálky tak do toho běž.
Jestli chceš jezdit dej dvoukanál.Ale jestli myslíš že to pojede s těma x kanálama líp běž do toho zkušenosti jsou k nezaplacení.

Asi to tak udělám,dám 60ccm válec a 50 hlavu, dám trysku 72 a jdu na GO.

_________________
Simson S51 Enduro-zatím origo. před GO.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2014, 09:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 srpen 2012, 20:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Drysice
Ta tryska je na 4 kanál malá.....klidně můžeš dát nějakej geometricky slušnej 4 kanál a nebude to ani moc žrát, ale dej tam 18-19mm karbec jinak ho udusíš a můžeš rovnou koupit 2kanál.

_________________
70/3 s pomocným sáním a s klapkou od FK racing na BVF 19, 5Q, palec HORE!!! V-MAX s výfukem hikone 87km/h s Leo Vince 110km/h z kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2014, 14:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ale 2 kanál je nejspolehlivější a nejdéle vydrží.Orig válec vydrží i 40000 km ten z druhovýroby o něco míň ale pořád je to lepší jak kupa starostí s X kanálama.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2014, 18:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 červenec 2014, 20:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Klatovská 57, Plzeň
Koupím 60/2 a začnu s kompletní GO. Na tom origu válci je asi 42000km...Ten Simson nemá najeto moc.

_________________
Simson S51 Enduro-zatím origo. před GO.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 09 duben 2015, 21:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Chlapy bude tento set z aukra http://aukro.cz/obsach-simson-60-cm-6-k ... 88883.html fungovat na klasickým originálním karbecu z S51, nemělo by tam být spíše v sadě jiná tryska (větší) než ten tuning filtr , kterej je podle mě úplně kničemu? Je to v něčem lepší ten 6 kanál?? Nak se mi to nezda. Díky za reakce.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 10 duben 2015, 06:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
Mám možná ten samý už jsem najel přes 5000.Zvedly se otáčky a ubyl výkon při rozjezdu.Dlouho jsem to zajížděl,asi proto že k tomu nebyly vymezovací podložky na pístní čep,dal jsem staré a ty neměly vůli,ale pak se vychodily.Dal jsem 60 2 kanál a 6 k vedle sebe a překvapilo mně že 2k má větší otvory přepouštěcích kanálů,ve 6k je dokonce vidět ta přepážka na obr.která taky snižuje průchodnost.Mi fungoval origo karbec.Pak jsem na burze koupil 18 mm bylo to o cosi lepší,ale nepatrně.Změnu spotřeby oproti 2k jsem nezaregistroval (si myslím že menší).Ze 17z jsem začal řadit ze 3 na 4 u 6k v 60 km/h,u 2k v 63 za 4 už byl skoro strop,2k zas jezdil za 4 ve dvou a do kopce 60 km/h. 6k jezdil do kopce taky ale za 3 a šílených otáčkách 58 km/h.Snad to trochu pomohlo. Válec 60 6k je od toho samého člověka co mám i já.Normálně to bude jezdit s origo věcma akorát to pojede dobře v otáčkách a budeš to v nich muset pořát držet.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Simson-válec 60/6
PříspěvekNapsal: 10 duben 2015, 11:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
Jo a ješte zpět K tomu příspěvku co jsem napsal.
Jsem zjistil že není moc srozumitelný.
Takže znova.
Jo pojede to s origo dílama v pohodě.Nemám žádný problém.Akorát si připadám že jezdím na vysavači :D.
Asi tím že jsou menší ty vstupy pro přepouštěcí kanály je 16ka karbec schopný to krmit i ve vyších otáčkách nebo nevím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.240s | 13 Queries | GZIP : On ]