no..moje skušenost je taková,že sem koupil SR50 "91" za 3500 kaček,od kluka 1)za prvé nemohl na tom jezdit (neměl na to sepcifikaci v papírech)2)to jezdilo,nejezdilo a on tomu nerozuměl a vzdal to,mmj on to přivezl od někoho z Č.L.za 7500kaček a mě to nechal jak už víše,že zjistil že na to nemá...a dál do toho nevrtal
já,kdyš sem to dostal do ruky tak jasně GOmotoru(klika,výbrus)a to sem nevěděl co mě ještě čeká za problemy se zapalováním(třy tyrIstory a zápal.cívky),než sem zjistil že tam patří 4V indučka,po té výměna komlpet elektriky,a na konec postupně brzdy,ložiska,přední šavle a podobně,prostě maník z Č.L-NA CO SÁHNUL TO Z KU*****VIL,i na zadním kole byl brzdovej klíč obráceně
,takže já mám motorku komplet udělanou a také na ní ted nedám dopustit co s týká spolehlivosti a podobně...
a na konec jak si jí cením
jednoduše od 12 000kček,páč vím že má i větčí hodnotu,ale pravděpodobně ji za ty prachy neprodám,ale taky jí nepotřebuji prodat,páč na ní jezdím denně do práce(7,5 tam a to samé zpět)a to v kopcích Jizerek a na to jakej je to veterán jezdí s mejma 100kylama stále na 4tyřku,málokdy řadím 3.jezdí asi2,5litru spotřeby takže LUXUS.
sohlasím je toposlední mechanickej a též bytelnej skůtřík na světě,skútry automaty typu Kentoya a podobné to už sou hračky pro děti na jednopoužití a škoda otom mluvit dál