Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 07 červen 2024, 10:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
To je jasny :mrgreen: no prostě M2T...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
Hele když muj simson byl od novoty až do 9000km ježděnej na m2t tak co se s tim všechno může stát?

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
To poznáš 8) časem až rozebereš motor a podíváš se na píst...jinak se sním stát nic nemůže,protože olej M2T prostě maže :wink: a pěkně kouří...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
Thomy S51 píše:
Hele když muj simson byl od novoty až do 9000km ježděnej na m2t tak co se s tim všechno může stát?

nestane se nic ale muze se stat kdyz das lepsi olej ze se ti uloupne kus karbonu z pistu nebo hlavy a pridres motor ... takze pri zmene oleje sundat karbon z pistu a hlavy

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
Must4f píše:
Thomy S51 píše:
Hele když muj simson byl od novoty až do 9000km ježděnej na m2t tak co se s tim všechno může stát?

nestane se nic ale muze se stat kdyz das lepsi olej ze se ti uloupne kus karbonu z pistu nebo hlavy a pridres motor ... takze pri zmene oleje sundat karbon z pistu a hlavy


Simson nemá ventily, neriskoval bych to, ale co se odloupne vyletí ven.. Stejně je ale lepší do tekarbonovat!

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Jednoduše řečeno-nelam si hlavu a jezdi na M2T dál,protože plní svůj ucel-maže a v době kdy byl simson tak se lil asi jen tento obyč. olej,protože lepší si myslím nebyl :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
gamert píše:
Jednoduše řečeno-nelam si hlavu a jezdi na M2T dál,protože plní svůj ucel-maže a v době kdy byl simson tak se lil asi jen tento obyč. olej,protože lepší si myslím nebyl :-)

jojo přesně na sériáka stačí M2T a když to budeš mazat 1:45 nemusíš mít strach že to přidřeš i když to budeš vytáčet ...
ale jak už tady zaznělo cituji:"Kdo má peníze na TUNING nelije do Simsona M2T,,

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
gamert píše:
Jednoduše řečeno-nelam si hlavu a jezdi na M2T dál,protože plní svůj ucel-maže a v době kdy byl simson tak se lil asi jen tento obyč. olej,protože lepší si myslím nebyl :-)


Přesně tak, náž simson nikdy žádnej jinej olej "nechlastal" a žije! a žádný pravidelný čištění hlav či dekarbonizace není potřeba..

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
No na M2T jezdil táta ve svym mládí :D já jezdim na olej za 150kč/l a když sem viděl píst byl sice zakarbonovanej ale nic hroznýho.. mě by spíš štvalo kdyby mi to zaneslo kanálky což nezaneslo :)

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Já dávám 1:50....samozdřejmě M2T-motor původní od roku 88 a má najeto asi 2o ooo :shock: až udělám 60/2 tak už tam m2t dávat nebudu :P to je jasny 8) budu se o něm pěkně starat :mrgreen: takže třeba plná syntetika :wink:
Ale prostě jen chci říct,že ten motor má najeto 2o 000km na M2T!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
gamert píše:
Já dávám 1:50....samozdřejmě M2T-motor původní od roku 88 a má najeto asi 2o ooo :shock: až udělám 60/2 tak už tam m2t dávat nebudu :P to je jasny 8) budu se o něm pěkně starat :mrgreen: takže třeba plná syntetika :wink:
Ale prostě jen chci říct,že ten motor má najeto 2o 000km na M2T!!

já dával na 50tku plnou syntetiku 1:40 360kč/l :))

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
ale muj tata mi rikal jak jezdil taqjne na dedovym stadionu S11 tak tam jednou nalil cistej benzin protoz nevedel ze se tma dava olej ( do stadionu 1.25) a jezdil fklidu na cistej benal ...a nezadrel to

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2009, 18:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
No vídíš jak se pěkně staráš :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 13:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2009, 15:40
Příspěvky: 300
Bydliště: Trnavá Hora (okr. Žiaľ nad Hrobom :D)
Ja by som to s m2t už viac neriskoval, na 50-tke po výbruse som ho lieval a chodil som tak najviac do 5500-6000 otáčok, a aj tak mi piest pri zabiehaní 3 krát "cviklo". a po 2500km ked som rozobral motor na pieste samé ryhy zhora úplne zakarbonovaný, valec doškriabaný. Tak som si povedal že M2T nikdy viac a momentalne jazdím na tento Repsol 2t synthetico (je to polo-syntetika) a nemám sa na čo sťažovať. Skúsil som aj Motul myslím ten 510 Antismoke ale žiadny rozdiel som nepocítil. Repsol stojí 9,50 eur/liter (nejakych 290 korún).

Do simsona je podľa mňa zbytočnosť liať plnú syntetiku.

_________________
1989 Simson S70/2 - Bing 17(t.82), Reso, open filter. Spotreba 2,5-3,8l V-max: 95 km/h (iba raz), rovina 75-80 km/h
Viac info tu:http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=8161
http://www.toxicsimson.estranky.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: olej REPSOL 2T
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2009, 13:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Vždyt' Simálovi stačí uplně nejobyčejnější olej-M2T.
Jezdil na něj a dlouho jezdit bude.
V době kdy se Simson vyrábel jezdil jen na oleje typu M2T a žádný Repsol apod. nebyl a přesto jezdil 8)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.107s | 10 Queries | GZIP : On ]