Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 23:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zajizdeni
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2007, 21:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
když to po zajetí pošteluješ tak to srazíš pod 4l/100km... teda aspoň doufám a budu ti fandit jestli tam dáš open filtr tak to bude solidně rozežraný a skončíš jak Notky 5,5l/100km průměr :lol:

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zajizdeni
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2007, 15:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
oDie píše:
když to po zajetí pošteluješ tak to srazíš pod 4l/100km... teda aspoň doufám a budu ti fandit jestli tam dáš open filtr tak to bude solidně rozežraný a skončíš jak Notky 5,5l/100km průměr :lol:

no myslim že open filtr na spotřebě zas tak nepřidá to spíš laďák

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zajizdeni
PříspěvekNapsal: 26 leden 2008, 18:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 červenec 2006, 16:39
Příspěvky: 102
Bydliště: Jilemnice
Zdar lidi :-)
potřeboval bych nějaký rady..Pořídil jsem si šedesátkovej válec z motojiku nebo jak se to jmenuje :D
Vůbec mi to nedrží volnoběch na max. vytočenej vzduchovej šroub to nemá prostě otáčky aby se ten volnoběh udržel.Při jízdě to má docela spoždění ( myslím prodlevu po přidání plynu než to zrychlí ). Směs mam jak udává DP 3 otáčky.Jehli po dnešku dám tedy na 3. zářez od shora.
Mam na tom karbec 16n3 - 4 Po pátrání zde jsem zjistil že je ideální zvětšit hlavní trysku,prej je sériově 72ka já na ní ale mám vyraženo 75 :-O Tak nevím jestli předchozí majitel něco s tím dělal.Za chvilku pujdu změřit starej válec,jestli to neni vybroušený.
Poradíte mi teda co s tím volnoběhem a jak pořešit ten karbec ? :-D
Hledáním jsem ztratil hodně času,ale nic moc výsledek :-(

_________________
Provádím nějaký čachry machry :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 13 Queries | GZIP : On ]