Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 06 červen 2024, 19:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 16:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Mě to taky cinkalo a v zápětí se mi totálně roztrhlo ojniční ložisko, pokud ho nemáš nové, tak doporučuji vyměnit, stojí to pár kč.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: j
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 18:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
Pavel píše:
Mě to taky cinkalo a v zápětí se mi totálně roztrhlo ojniční ložisko, pokud ho nemáš nové, tak doporučuji vyměnit, stojí to pár kč.


myslíš to ložisko v ojnici nahoře?? nebo u klikovky?

_________________
Honda slr 650


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: j
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 18:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
simson-s51e-enduro píše:
Pavel píše:
Mě to taky cinkalo a v zápětí se mi totálně roztrhlo ojniční ložisko, pokud ho nemáš nové, tak doporučuji vyměnit, stojí to pár kč.


myslíš to ložisko v ojnici nahoře?? nebo u klikovky?


Pavel myslel to nahore ten mel vice stesti,me se vysypalo bohuzel to spodni lozisko.A musel jsem zase pulit motor a kupovat X mnoho novejch kravin.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 20:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
k tomu zajíždění tak nějak jsem spočítal že za 500km zajíždění při 40-ti km/h a cca 4000ot/min udělá motor 3 000 000 otáček - hustý co? :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 20:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
a vem si kolikrat se šoupne píst símoj co jezdí od výroby až do teď bez GO :D

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 20:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
tjn když budes mít najeto 20 000 prům rychl 50 tak to je asi 120 000 000 šoupnutí nahoru a dolu. Ale teoreticky by šlo vzít motor , nasadit místo rotoru vrtačku a vyndat svíčku - motor naložit do oleje, zapnout vrtačku a nechat jí udělat 4 000 000otáček - a je na světě dokonalé zajetí bez přehřátí :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 únor 2007, 21:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 listopad 2006, 21:30
Příspěvky: 400
Bydliště: České Budějovice
Hellraiser17 píše:
tjn když budes mít najeto 20 000 prům rychl 50 tak to je asi 120 000 000 šoupnutí nahoru a dolu. Ale teoreticky by šlo vzít motor , nasadit místo rotoru vrtačku a vyndat svíčku - motor naložit do oleje, zapnout vrtačku a nechat jí udělat 4 000 000otáček - a je na světě dokonalé zajetí bez přehřátí :lol:
Vrtačka by asi taky potřebovala chlazení. :P :P :P :D :wink:

_________________
Důležité není,co nás odlišuje,ale zájem který nás spojuje.
:!: Aktualita: PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 09:42 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
Hellraiser17 píše:
tjn když budes mít najeto 20 000 prům rychl 50 tak to je asi 120 000 000 šoupnutí nahoru a dolu. Ale teoreticky by šlo vzít motor , nasadit místo rotoru vrtačku a vyndat svíčku - motor naložit do oleje, zapnout vrtačku a nechat jí udělat 4 000 000otáček - a je na světě dokonalé zajetí bez přehřátí :lol:

to nieje zly napad....mozno by stacilo dat tam nejaky maly motorcek a z neho natiahnut remen alebo volaku gumicku na magnety, teda na rotor

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 11:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2006, 16:44
Příspěvky: 136
Bydliště: malacky,slovensko
Marko píše:
Hellraiser17 píše:
tjn když budes mít najeto 20 000 prům rychl 50 tak to je asi 120 000 000 šoupnutí nahoru a dolu. Ale teoreticky by šlo vzít motor , nasadit místo rotoru vrtačku a vyndat svíčku - motor naložit do oleje, zapnout vrtačku a nechat jí udělat 4 000 000otáček - a je na světě dokonalé zajetí bez přehřátí :lol:

to nieje zly napad....mozno by stacilo dat tam nejaky maly motorcek a z neho natiahnut remen alebo volaku gumicku na magnety, teda na rotor


ale vazne to by fakt slo? ak ano tak to spravim, hmmm vrtacka da 800 ot/m fuuu 83 hodin, boha to bude drahe

_________________
MOTO : as a child i was driving like a wind blow ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 11:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
snad by to mělo jít ale ta vrtačka nebude to pravé vzhledem k počtu otáček, ale nějaký el.motor napojit místo rotoru vymontovat svíčku aby tam nebyla komprese a fííííííí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 12:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2006, 16:44
Příspěvky: 136
Bydliště: malacky,slovensko
Hellraiser17 píše:
snad by to mělo jít ale ta vrtačka nebude to pravé vzhledem k počtu otáček, ale nějaký el.motor napojit místo rotoru vymontovat svíčku aby tam nebyla komprese a fííííííí

ale aj tak ked to napojim na 2kW motor sak to bude spotreba el prudu.....
radsej to zabehnem normalne,
alebo si urobim taku packu a budem tocit pekne klukov 4 000 000 krat 8)

_________________
MOTO : as a child i was driving like a wind blow ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 12:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
mno 2kw motor je hafec moc silnej - zbytečně ale třeba aku vrtačku a napojit na autobaterku - sice nicmoc otáčky ale ta baterka s tou vrtačkou by mohly dát 4mil ot. ale byl to jen science fiction nápad tak nic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 12:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Nevím, zda se nepletu, ale dle mého je potřeba, aby měl motor při zajíždění nějakou zátěž, tzn, že byste to tou vrtačkou nebo podobným způsobem nezaběhli dobře. Možná je to blbost, ale kdyby se to dalo zajíždět strojově, tak by se nemuseli nový motorky zajíždět, ale už by zajetý byly od výroby ne?

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 12:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2006, 16:44
Příspěvky: 136
Bydliště: malacky,slovensko
a co takto to napojit na vodnu elektraren :D :D :D

_________________
MOTO : as a child i was driving like a wind blow ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 únor 2007, 12:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
Pavel píše:
Nevím, zda se nepletu, ale dle mého je potřeba, aby měl motor při zajíždění nějakou zátěž, tzn, že byste to tou vrtačkou nebo podobným způsobem nezaběhli dobře. Možná je to blbost, ale kdyby se to dalo zajíždět strojově, tak by se nemuseli nový motorky zajíždět, ale už by zajetý byly od výroby ne?
protože by to asi bylo nákladné jak časově tak energeticky spíše si myslím že by tam ještě měla působit nějaká teplota protože za tepla se kov lépe opracovává


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.052s | 10 Queries | GZIP : On ]