Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 21 květen 2024, 04:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2005, 18:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 listopad 2005, 20:17
Příspěvky: 62
mirek999 píše:
tak si udelelej ty upravy a uvidime jak ti to vsechno bude slapat to budes moc ujizdet policajtum s ST220 te nebudou stihat :lol:



no dyt jak jinak :) :D

_________________
Simson S51 Enduro. 12V,60ccm,podsviceni,otackomer,teplomer,snizena hlava,zadni cast upravena podle jawy 350,street maska,jiny blikny,palubni deska,nizsi riditka s hrazdou+spousta malejch drobnosti.Ato nej na zaver.Klapka od firesneka a 5 tikvalt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2005, 22:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
kedy uz konecne pochopite ze simson je tak ci tak nepisany kral medzi 50tkami (aspom podla mna). a nema vyznam vrazat nejake velke prachy do tuningu a ani sa trapit z nejakymi extra velkimi upravami a ani riskovat zivotnost tim ze si tam porobim kopec uprav o ktorych ma niekto presvedcil ze nebudu vplyvat zivotnost. Co na tom ze ten clovek ma xxx skusenosti z motorkami aj tak nakonec na nej nebude jazdit on ale ty. a ty budes kupovat nove diely ktore sa znicili neprimeranimi tunigovimi/tuzingovimi upravami.

Ked chces silnu motorku tak si kup nieco ine.

nehovorim ze simal na to nema ale je to podla mna zbytocne trapit tak pohodovu a hlavne spolahlivu motorku

a znizovanie hlavy je dost riskantne a vyzaduje to aj niejake skusenosti a nie ze si povis ze odoka to dame o 1mm nizsie. urcite to treba dopredu nejako vyratat a urcite to nebude take lahke ako capnut hlavu na frezu a ide sa.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 00:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Marty píše:
wrw píše:
ja mam hlavu snizenou o 1mm a musim rict ze se mi vykon zvedl mel jsem to prevrtany a bylo to super ale omrzelo me to tak jsem ji snizil a bylo to jako kdyz bych prevrtal na 70ccm :wink:
nevěřím ti že jsi tu hlavu snížil o celý 1mm :roll:
1mm je uplně v pohodě. Zrovna včera mě přišla hliníková podkova do kliky pro čz 175, předem jsem si mailem zažádal o stručný popis dalších ůprav, mimo jiné tam stojí hlavu snížit o 2mm!! Z dobových materiálů jsem vyčetl , že u jaw 350 pro závody se snižovaly až 4mm! Výfukovej kanál bych nahoru nerozšiřoval , potom se uplně ztraci spodek a výkon je moc nahoře, kdyžtak rozšířit do stran.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 08:53 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
flumon píše:
Marty píše:
wrw píše:
ja mam hlavu snizenou o 1mm a musim rict ze se mi vykon zvedl mel jsem to prevrtany a bylo to super ale omrzelo me to tak jsem ji snizil a bylo to jako kdyz bych prevrtal na 70ccm :wink:
nevěřím ti že jsi tu hlavu snížil o celý 1mm :roll:
1mm je uplně v pohodě. Zrovna včera mě přišla hliníková podkova do kliky pro čz 175, předem jsem si mailem zažádal o stručný popis dalších ůprav, mimo jiné tam stojí hlavu snížit o 2mm!! Z dobových materiálů jsem vyčetl , že u jaw 350 pro závody se snižovaly až 4mm! Výfukovej kanál bych nahoru nerozšiřoval , potom se uplně ztraci spodek a výkon je moc nahoře, kdyžtak rozšířit do stran.
srovnáváš hrušky a jablka...to jsou motory úplně jiného zrna než na simsonovi :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 08:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 listopad 2005, 20:17
Příspěvky: 62
Marty píše:
flumon píše:
Marty píše:
wrw píše:
ja mam hlavu snizenou o 1mm a musim rict ze se mi vykon zvedl mel jsem to prevrtany a bylo to super ale omrzelo me to tak jsem ji snizil a bylo to jako kdyz bych prevrtal na 70ccm :wink:
nevěřím ti že jsi tu hlavu snížil o celý 1mm :roll:
1mm je uplně v pohodě. Zrovna včera mě přišla hliníková podkova do kliky pro čz 175, předem jsem si mailem zažádal o stručný popis dalších ůprav, mimo jiné tam stojí hlavu snížit o 2mm!! Z dobových materiálů jsem vyčetl , že u jaw 350 pro závody se snižovaly až 4mm! Výfukovej kanál bych nahoru nerozšiřoval , potom se uplně ztraci spodek a výkon je moc nahoře, kdyžtak rozšířit do stran.
srovnáváš hrušky a jablka...to jsou motory úplně jiného zrna než na simsonovi :wink:


v te dobe co se ty motory stavely se veci delaly jeste poradne a vsechny ten motor to snese....

_________________
Simson S51 Enduro. 12V,60ccm,podsviceni,otackomer,teplomer,snizena hlava,zadni cast upravena podle jawy 350,street maska,jiny blikny,palubni deska,nizsi riditka s hrazdou+spousta malejch drobnosti.Ato nej na zaver.Klapka od firesneka a 5 tikvalt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 19:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
2all:Myslím, že některé soudy by měli vynášet lidé vysokoškolsky vzdělaní v daném oboru..... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 19:48 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
wrw píše:
Marty píše:
flumon píše:
Marty píše:
wrw píše:
ja mam hlavu snizenou o 1mm a musim rict ze se mi vykon zvedl mel jsem to prevrtany a bylo to super ale omrzelo me to tak jsem ji snizil a bylo to jako kdyz bych prevrtal na 70ccm :wink:
nevěřím ti že jsi tu hlavu snížil o celý 1mm :roll:
1mm je uplně v pohodě. Zrovna včera mě přišla hliníková podkova do kliky pro čz 175, předem jsem si mailem zažádal o stručný popis dalších ůprav, mimo jiné tam stojí hlavu snížit o 2mm!! Z dobových materiálů jsem vyčetl , že u jaw 350 pro závody se snižovaly až 4mm! Výfukovej kanál bych nahoru nerozšiřoval , potom se uplně ztraci spodek a výkon je moc nahoře, kdyžtak rozšířit do stran.
srovnáváš hrušky a jablka...to jsou motory úplně jiného zrna než na simsonovi :wink:


v te dobe co se ty motory stavely se veci delaly jeste poradne a vsechny ten motor to snese....

A myslíš že dnes se věci nedělají pořádně?

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 19:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
je pravda ale to se netyce motoru myslim treba kastle na aute ze driv byly teda daleko bytelnejsi auta nez ted treba na peugotu blatniky z plastu kdy tohle clovek vydel zachvily jsi ty auta budem kupovat z kin :x drvajicka

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 19:52 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
mirek999 píše:
je pravda ale to se netyce motoru myslim treba kastle na aute ze driv byly teda daleko bytelnejsi auta nez ted treba na peugotu blatniky z plastu kdy tohle clovek vydel zachvily jsi ty auta budem kupovat z kin :x drvajicka

No jo ale plast nekoroduje a při rozbití se jen vymění-plech se dá taky vyměnit ale asi je dražší

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 19:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ale ja to myslel cekove tak tam muze bejt pozink dnes uz se to dela a ja to myslel jako celkove proste dnes ty auta tak sidej misto toho aby meli ve predu auta misto narazniku ickovou traverzu privarenou na ram tak tam maj houby kdyby tohle bylo tak by se hned smrt zmensila ale zase by musely bejt vykony motory a levnej benzin a povinny ruceni to je jedno zdruhym ale v americe jsou bytelny kary protoze maj levnej benzin

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 20:00 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
mirek999 píše:
v americe jsou bytelny kary protoze maj levnej benzin


Asi za 15 Kč litr ... ŠMEJDI americký :evil: :evil: :evil:

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 20:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Jenže dnešní plasty dovedou plně nahradit ten plech v místech, kde sjou umístěny, dnešní nárazníky jsou taky z plastu a jsou mnohem účinnější než ty starý plechový.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 20:23 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Morotn píše:
mirek999 píše:
v americe jsou bytelny kary protoze maj levnej benzin


Asi za 15 Kč litr ... ŠMEJDI americký :evil: :evil: :evil:

Radší benzín za 30 - 40 kč než žít v jejich systému..... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 21:06 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
TO Pavel : Spíš z laminátu. Nebo alespoň ty tuningové.

TO Martin : V čem je životní styl amíků špatnej?

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2005, 21:14 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Morotn píše:
TO Pavel : Spíš z laminátu. Nebo alespoň ty tuningové.

TO Martin : V čem je životní styl amíků špatnej?

Měl jsem možnosti si popovídat se svým učitel angličtiny z gymplu, který tam několik let žil. Pak mi pár dojmů přivezla také má sestra, která tam týden pobyla. Plus trošku sleduji dění ve světě. Pokud bych se měl vyjadřovat dále,tak na ICQ/SZ/mail. Do tohoto tématu to nepatří... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.367s | 13 Queries | GZIP : On ]