Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

15-ti a 17-ti zube kolecko
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=34&t=117
Stránka 8 z 9

Autor:  NUT_CZ [ 27 březen 2007, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

pepik píše:
jasny ajsny tak pro tebe ja sem tam mel 14 to se zvedalo na zadni a pak sem ta dal 17 a to se skoro vubec nerozjizdelo zvlast ve dvouch a to 16 mi ted zatim vyhovuje ve 2 do kopce na dvojku se vpoho rozjel :D:D:D:D

tak rikas 16 hmmmmmmmm to bych moch taky skusit.
ale chce to vsechny kolecka a menit si to podle chute a do zadu rozetu s 51 zubama a to je supr od nemcu

Autor:  Fischmaster [ 27 březen 2007, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem si ho tam dal....ještě to ale nemůžu posoudit "jak to jede"

Autor:  Neilmann [ 16 duben 2007, 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?

Autor:  Laurel [ 16 duben 2007, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Víc jak pade nepočítej

Autor:  MSMisak [ 16 duben 2007, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ale houby.
Ja jsem tam měl předím13z (hlavně kuli městu a jezdilo to tech 55-60 norm. kdyz jsem ho mel nazacatku,Snad ještě víc než teď když tam mám 16z,ale to je tím asi ze sem mu ve dvouch daval plnej knedlík a ted uz se mu nechce i kdyz mam novej valec :D

Autor:  Neilmann [ 16 duben 2007, 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

to ja sem ani nepocital, ale jestli to aspon tech 50 udela

Autor:  Ritsi [ 16 duben 2007, 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

Neilmann píše:
Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?


http://simson-s51.xhosting.cz/ :arrow: Motor :arrow: Trocha teorie – výkon, točivý moment, otáčky

...je tam vysvětleno, jak si to můžeš by woko spočítat...

Autor:  Neilmann [ 16 duben 2007, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ritsi píše:
Neilmann píše:
Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?


http://simson-s51.xhosting.cz/ :arrow: Motor :arrow: Trocha teorie – výkon, točivý moment, otáčky

...je tam vysvětleno, jak si to můžeš by woko spočítat...



jenze neco je teorie a neco praxe, jak sem se uz hodnekrat presvedcil.

Autor:  Ritsi [ 16 duben 2007, 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

To je tam taky :) ale pokud si nemažeš kolo olejem, nebo nejezdíš po másle bude jak jsem říkal by woko cca sedět... protože jediný místo, kde může dojít ke ztrátám oproti výpočtu je mezi kolem a silnicí. Rychlost kola při určitejch otáčkách spočítáš přesně, protože ta se ti prostě nikam ztratit nemůže.

Autor:  Pelo [ 16 říjen 2007, 16:28 ]
Předmět příspěvku:  50ccm vs 17 zubov

HI TO ALL.Jak som sa tak obzeral po fore tak sa pomerne casto riesi ci sa ku 50ccm motoru hodi 17 zubove kolecko,ci to potom neni lenive atd..Tak ja som si zo SimBa od madarov :x (som myslel ze ma trafi blesk ked som to objednaval :D lebo ichmam velmi rad ale to je vedlajsie :P) objednal 16 a 17 zubove rozety..Ale aby sa nemylili chlapci kery maju seriove 50ccm motoriky ze im to pojde tak jak mne tak ja mam tak trosku vylestene kanale,ladak lejem tam shell 2t advance a motor v perfect stave... Na 15 zuboch som siel maximalne tych 50-57km/h po rovinke...motor vyssie netahal pri 8500rpm...Teraz ako vlastne 17 zubove ovplivni tah ?? No na 1. a 2. prevodovom stupni to takmer neni citit ta je stale ten isty ale na 3 je to uz trosku citit treba ju trosku viac roztiahnut na ten stryrec.Na 1,2,3 mi motor taha do 9000 - 1000 rpm ?? proste je to rozne napr po rovinke mi trojecka da tych 9500 ale do kopca uz nie.Ale teraz ku stvorke tu konci pri 7500 - 8000 rpm..tez podla toho ci rovinka alebo stupanie...A rychlost ? ta ja jednoznacne zvysila o kolko ? to vam nepoviem lebo mi tym padom ze som dal novu rozetu zle ukazujem km/h..Takze RESULT > nebojte sa ist do toho 50ccm utiahne 17 zubove kolecko,zmena vo tahu >
pri prvych 2 prevodoch zanedbatelna,pri 3 je ju vidiet v zmysle takom ze to treba trosku dlhsie roztahovat a pri 4 je zmena taka ze hranica maximalneho vykonu motoru sa znizi o cca 1000rpm...

Autor:  sauron_2 [ 29 únor 2008, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko

Mám 50 ccm elektronika, chtěl bych si tam dát 17-ti zubé kolečko, protože jezdim po dlouhých rovinkách do školy(kolínsko=rovina :))
Chtěl bych vědět zda stačí vyměnit pouze to kolečko (u nás za 120,-) nebo se musí vyměnít i něco jiného. Prosím poraďte hoši :)

Autor:  Pepe [ 29 únor 2008, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko

Mno taky jsem experimentoval s 17z, ale rychle jsem tam vrátil 15z. rovinka sice paráda, letělo to asi +-75km/h dle digitálu, ale stačilo aby foukal protivítr a už to nejelo, a to nemluvim o kopcích, nebo dokonce ve dvou. Ve dvou jsem 4ku skoro nedal a do kopečka jsem byl rád, že se chytla dvojka. Ještě to vyzkoušim až budu mít 60ccm, pak napíšu.

Autor:  100bubu [ 29 únor 2008, 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko

ja som mal 16z na 50ccm a bylo to poznat že je to slabšie ale išlo to tak o 7km viac. a teraz mam 70/4 a 17 a to už je jiny kafe

Autor:  *Wolf* [ 06 březen 2008, 17:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko

premyslam ze bych si dal prevrtat na 70ccm a dal tam 13z jelikoz mne bavi jezdit po prdelce i na 50ccm 16z a prejedu s tim cele letiste sice rychlosti 5km/h ale co uz ale kdybych mnel 70ccm a 13z to bych to snad postavil i na 3ku ne? to by byl mazec na simalovy jet po prdeli treba 40km/h :D

Autor:  SSimon667 [ 17 duben 2008, 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko

cawte ! no mo meneni valca (60ccm) som kupil 16Z koliecko co si myslim ze bude akurat.. 17z ma nikto nepresvedci ze to je tak akurat.. mozno to ide po cestach,ale pride kopec,a nist,uz len 1tka.. a o rozbehu ani nevravim.. no ale spat k teme :D ... viem je to debilna otazka ale nejde mi dole dekel :D ... to je tak,ze este nikdy nebol dole :D od vyroby.. a neviem ako ho dat dole srouby su ako prilepene.. :D .. a keby sa mi podarilo to dat dole,ako je uchitene to koliecko ? nevidel som to este nazivo tak sa pytam..

Stránka 8 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/