Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 14:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 březen 2007, 19:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 březen 2007, 20:55
Příspěvky: 125
Bydliště: Velke hamry
pepik píše:
jasny ajsny tak pro tebe ja sem tam mel 14 to se zvedalo na zadni a pak sem ta dal 17 a to se skoro vubec nerozjizdelo zvlast ve dvouch a to 16 mi ted zatim vyhovuje ve 2 do kopce na dvojku se vpoho rozjel :D:D:D:D

tak rikas 16 hmmmmmmmm to bych moch taky skusit.
ale chce to vsechny kolecka a menit si to podle chute a do zadu rozetu s 51 zubama a to je supr od nemcu

_________________
ať to frčí a vrčí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 březen 2007, 19:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 listopad 2006, 21:30
Příspěvky: 400
Bydliště: České Budějovice
Taky jsem si ho tam dal....ještě to ale nemůžu posoudit "jak to jede"

_________________
Důležité není,co nás odlišuje,ale zájem který nás spojuje.
:!: Aktualita: PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 16:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2007, 15:02
Příspěvky: 53
Bydliště: Orlová
Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?

_________________
Moto 1: s51 enduro 6v, r. v.1988, jeden výbrus, komínová nádrž, zvednutý, pneu Heidenau k43 , předělaný zadek, maska a přední blatník, 14zubu, bočák, b8hs, čiré blinkry, oj ty brzdy :-X
Moto 2: MZ 150 etz: on work
I´m lovin it!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 16:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Víc jak pade nepočítej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 16:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 listopad 2006, 20:52
Příspěvky: 251
Bydliště: Brňák u Mikulova
Ale houby.
Ja jsem tam měl předím13z (hlavně kuli městu a jezdilo to tech 55-60 norm. kdyz jsem ho mel nazacatku,Snad ještě víc než teď když tam mám 16z,ale to je tím asi ze sem mu ve dvouch daval plnej knedlík a ted uz se mu nechce i kdyz mam novej valec :D

_________________
S 51,r.v.1990,60ccm,16z,12V,přístrojovka,laďák...
Už valím ja JAWCE :P

Obrázek


Naposledy upravil MSMisak dne 16 duben 2007, 17:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 17:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2007, 15:02
Příspěvky: 53
Bydliště: Orlová
to ja sem ani nepocital, ale jestli to aspon tech 50 udela

_________________
Moto 1: s51 enduro 6v, r. v.1988, jeden výbrus, komínová nádrž, zvednutý, pneu Heidenau k43 , předělaný zadek, maska a přední blatník, 14zubu, bočák, b8hs, čiré blinkry, oj ty brzdy :-X
Moto 2: MZ 150 etz: on work
I´m lovin it!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 17:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
Neilmann píše:
Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?


http://simson-s51.xhosting.cz/ :arrow: Motor :arrow: Trocha teorie – výkon, točivý moment, otáčky

...je tam vysvětleno, jak si to můžeš by woko spočítat...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 17:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2007, 15:02
Příspěvky: 53
Bydliště: Orlová
Ritsi píše:
Neilmann píše:
Zajimalo by me kolik to tak vytahne, kdyz tam dam 13 zube kolco, mate s tim nekdo zkusenost?


http://simson-s51.xhosting.cz/ :arrow: Motor :arrow: Trocha teorie – výkon, točivý moment, otáčky

...je tam vysvětleno, jak si to můžeš by woko spočítat...



jenze neco je teorie a neco praxe, jak sem se uz hodnekrat presvedcil.

_________________
Moto 1: s51 enduro 6v, r. v.1988, jeden výbrus, komínová nádrž, zvednutý, pneu Heidenau k43 , předělaný zadek, maska a přední blatník, 14zubu, bočák, b8hs, čiré blinkry, oj ty brzdy :-X
Moto 2: MZ 150 etz: on work
I´m lovin it!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2007, 17:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
To je tam taky :) ale pokud si nemažeš kolo olejem, nebo nejezdíš po másle bude jak jsem říkal by woko cca sedět... protože jediný místo, kde může dojít ke ztrátám oproti výpočtu je mezi kolem a silnicí. Rychlost kola při určitejch otáčkách spočítáš přesně, protože ta se ti prostě nikam ztratit nemůže.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 50ccm vs 17 zubov
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2007, 16:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 červenec 2007, 12:40
Příspěvky: 420
Bydliště: Poprad
HI TO ALL.Jak som sa tak obzeral po fore tak sa pomerne casto riesi ci sa ku 50ccm motoru hodi 17 zubove kolecko,ci to potom neni lenive atd..Tak ja som si zo SimBa od madarov :x (som myslel ze ma trafi blesk ked som to objednaval :D lebo ichmam velmi rad ale to je vedlajsie :P) objednal 16 a 17 zubove rozety..Ale aby sa nemylili chlapci kery maju seriove 50ccm motoriky ze im to pojde tak jak mne tak ja mam tak trosku vylestene kanale,ladak lejem tam shell 2t advance a motor v perfect stave... Na 15 zuboch som siel maximalne tych 50-57km/h po rovinke...motor vyssie netahal pri 8500rpm...Teraz ako vlastne 17 zubove ovplivni tah ?? No na 1. a 2. prevodovom stupni to takmer neni citit ta je stale ten isty ale na 3 je to uz trosku citit treba ju trosku viac roztiahnut na ten stryrec.Na 1,2,3 mi motor taha do 9000 - 1000 rpm ?? proste je to rozne napr po rovinke mi trojecka da tych 9500 ale do kopca uz nie.Ale teraz ku stvorke tu konci pri 7500 - 8000 rpm..tez podla toho ci rovinka alebo stupanie...A rychlost ? ta ja jednoznacne zvysila o kolko ? to vam nepoviem lebo mi tym padom ze som dal novu rozetu zle ukazujem km/h..Takze RESULT > nebojte sa ist do toho 50ccm utiahne 17 zubove kolecko,zmena vo tahu >
pri prvych 2 prevodoch zanedbatelna,pri 3 je ju vidiet v zmysle takom ze to treba trosku dlhsie roztahovat a pri 4 je zmena taka ze hranica maximalneho vykonu motoru sa znizi o cca 1000rpm...

_________________
Simson > RS60/6DA,tuning kluka,BVF 19,tuning filter,SKF loziska,Reso tuning auspuff.
Honda > NSR JC20,21KW,TOP stav !


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko
PříspěvekNapsal: 29 únor 2008, 20:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 únor 2008, 17:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Bojiště
Mám 50 ccm elektronika, chtěl bych si tam dát 17-ti zubé kolečko, protože jezdim po dlouhých rovinkách do školy(kolínsko=rovina :))
Chtěl bych vědět zda stačí vyměnit pouze to kolečko (u nás za 120,-) nebo se musí vyměnít i něco jiného. Prosím poraďte hoši :)

_________________
S51 elektronik. zeleno-šedý. V max:70km/h. spotřeba 3 litry/100km. Svíčka B8HS. Snížená hlava, jinak zatím žádné úpravy. najeto 13 500km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko
PříspěvekNapsal: 29 únor 2008, 20:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červenec 2006, 19:54
Příspěvky: 287
Bydliště: kousek od Plzně - Vejprnice
Mno taky jsem experimentoval s 17z, ale rychle jsem tam vrátil 15z. rovinka sice paráda, letělo to asi +-75km/h dle digitálu, ale stačilo aby foukal protivítr a už to nejelo, a to nemluvim o kopcích, nebo dokonce ve dvou. Ve dvou jsem 4ku skoro nedal a do kopečka jsem byl rád, že se chytla dvojka. Ještě to vyzkoušim až budu mít 60ccm, pak napíšu.

_________________
Jawa 20+05 + Simson S51B1-3 r.v. 84 @ 1C1-CS r.v. 89 :-) Motor po GO, Vmax= 60-70 :lol:
A pak mam Jawu 250/559 tu dávám postupně dohromady, zatim má Vape SZ 13 :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko
PříspěvekNapsal: 29 únor 2008, 21:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 leden 2007, 15:08
Příspěvky: 973
Bydliště: Borský Mikuláš Slovakia
ja som mal 16z na 50ccm a bylo to poznat že je to slabšie ale išlo to tak o 7km viac. a teraz mam 70/4 a 17 a to už je jiny kafe

_________________
BMW F650GS 2001
ObrázekSimson S51 B2-4Obrázek=PREDANÝ

http://www.moto-100bubu.estranky.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko
PříspěvekNapsal: 06 březen 2008, 17:31 
Offline
Neplatič

Registrován: 03 leden 2007, 17:37
Příspěvky: 459
Bydliště: Jizni morava (Sucha Loz)
premyslam ze bych si dal prevrtat na 70ccm a dal tam 13z jelikoz mne bavi jezdit po prdelce i na 50ccm 16z a prejedu s tim cele letiste sice rychlosti 5km/h ale co uz ale kdybych mnel 70ccm a 13z to bych to snad postavil i na 3ku ne? to by byl mazec na simalovy jet po prdeli treba 40km/h :D

_________________
Simson S51 Electronic 12V predelany na enduro + modre podsviceni+stroboskopy+barevne doplnky (kdyz to nejede 200 nech to aspon vypada)

[color=#FF0000]Simson co nevyhraje na rychlosti tak vyhraje na spotrebe!!! :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 15-ti a 17-ti zube kolecko
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008, 15:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 březen 2007, 14:37
Příspěvky: 200
Bydliště: Slovensko - Banská Bystrica
cawte ! no mo meneni valca (60ccm) som kupil 16Z koliecko co si myslim ze bude akurat.. 17z ma nikto nepresvedci ze to je tak akurat.. mozno to ide po cestach,ale pride kopec,a nist,uz len 1tka.. a o rozbehu ani nevravim.. no ale spat k teme :D ... viem je to debilna otazka ale nejde mi dole dekel :D ... to je tak,ze este nikdy nebol dole :D od vyroby.. a neviem ako ho dat dole srouby su ako prilepene.. :D .. a keby sa mi podarilo to dat dole,ako je uchitene to koliecko ? nevidel som to este nazivo tak sa pytam..

_________________
éS 60ccmKIT Endurko r.90 -
modré neónky,LEDpodsvieť.budíkov,Alarm,FANFÁRY,Stroboskopy,LEDzad.svetlo koplet,LED blinkre,BOSCH Super4,MITAS M06,GIVI 35L,zásuvka12V,LED v kufri,Digitacho,17z,atd.http://motoride.sk/pictures/clenovia/SSuminko-moto.jpg


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.107s | 13 Queries | GZIP : On ]