Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 17 květen 2024, 20:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2006, 17:41 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Mirku Mirku...zamysli se nad sebou.....motor po skoro generálce a takhle ho rasit? :roll:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 březen 2006, 18:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
mazu kvalitnim olejem a holt nekdy me chytne rapl a drzim ho u drzky co to da a to je vetsinou v patek kdyz jsem nastvanej z Prahy pak sobota a nedele pohoda proste se clovek taky nekdy musi vyblbnout 8) :lol:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 11:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Johnny.Cash píše:
mirek999 píše:
to neni moc 75 me jede po rovine zhruba tech 65 jo a z kope kdyz to rozjedu tak mi tam ta rucicka nejak moc lita takze nevim kolik mi to jede ale uz se tesim na 60ccm to bude jiny kafe a hlavne na tah.Jo a pred dvouma tejdnama jsem zkousel maximalku a litalo to okolo 80 nevim proc ta rucicka tak lita a tocilo to 9000ot. chci najit poradnej kopec a zkusit ho rozjet na 10000ot.


Tak davej bacha, aby to ten motor potom prezil... 10 000/min... :lol:
Já mám 60ccm a 17 zub, občas bych řekl , že by to sneslo i 18. Na 50ce max 16zub , 17už bylo hrozně slabé, to ani trojka po rovině nechtěla přes určité otáčky. jinak v těch 10 000bych neviděl problém :D Ještě když jsem měl 50ccm s laďákem a zkoušel jsem max, tak z kopce s 15ti zubem jsem ho dostal asi na 11 000, tam kde už není stupnice.. tacho ukazovalo 95-100 :? Tet se 17 zub a 60ccm jsem to zkoušel znovu a dalo to 10 500 ot , tacho 90, ale při 17 zub by to mělo bejt přes 100 :D ale to je kopec jaksvina.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 12:56 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
Johnny.Cash píše:
mirek999 píše:
to neni moc 75 me jede po rovine zhruba tech 65 jo a z kope kdyz to rozjedu tak mi tam ta rucicka nejak moc lita takze nevim kolik mi to jede ale uz se tesim na 60ccm to bude jiny kafe a hlavne na tah.Jo a pred dvouma tejdnama jsem zkousel maximalku a litalo to okolo 80 nevim proc ta rucicka tak lita a tocilo to 9000ot. chci najit poradnej kopec a zkusit ho rozjet na 10000ot.


Tak davej bacha, aby to ten motor potom prezil... 10 000/min... :lol:
Já mám 60ccm a 17 zub, občas bych řekl , že by to sneslo i 18. Na 50ce max 16zub , 17už bylo hrozně slabé, to ani trojka po rovině nechtěla přes určité otáčky. jinak v těch 10 000bych neviděl problém :D Ještě když jsem měl 50ccm s laďákem a zkoušel jsem max, tak z kopce s 15ti zubem jsem ho dostal asi na 11 000, tam kde už není stupnice.. tacho ukazovalo 95-100 :? Tet se 17 zub a 60ccm jsem to zkoušel znovu a dalo to 10 500 ot , tacho 90, ale při 17 zub by to mělo bejt přes 100 :D ale to je kopec jaksvina.

Samozřejmě, že nechtěla přes určité otáčky, protože vrchol točivého momentu a výkonu je celkem nízko.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 17:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
taky bych potreboval poradnej kopec u nas jsou ale je to malej uhel a dlouhej potrebuju velkej uhel a dlouhej a nic

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Martin píše:
flumon píše:
Johnny.Cash píše:
mirek999 píše:
to neni moc 75 me jede po rovine zhruba tech 65 jo a z kope kdyz to rozjedu tak mi tam ta rucicka nejak moc lita takze nevim kolik mi to jede ale uz se tesim na 60ccm to bude jiny kafe a hlavne na tah.Jo a pred dvouma tejdnama jsem zkousel maximalku a litalo to okolo 80 nevim proc ta rucicka tak lita a tocilo to 9000ot. chci najit poradnej kopec a zkusit ho rozjet na 10000ot.


Tak davej bacha, aby to ten motor potom prezil... 10 000/min... :lol:
Já mám 60ccm a 17 zub, občas bych řekl , že by to sneslo i 18. Na 50ce max 16zub , 17už bylo hrozně slabé, to ani trojka po rovině nechtěla přes určité otáčky. jinak v těch 10 000bych neviděl problém :D Ještě když jsem měl 50ccm s laďákem a zkoušel jsem max, tak z kopce s 15ti zubem jsem ho dostal asi na 11 000, tam kde už není stupnice.. tacho ukazovalo 95-100 :? Tet se 17 zub a 60ccm jsem to zkoušel znovu a dalo to 10 500 ot , tacho 90, ale při 17 zub by to mělo bejt přes 100 :D ale to je kopec jaksvina.

Samozřejmě, že nechtěla přes určité otáčky, protože vrchol točivého momentu a výkonu je celkem nízko.
no právě chtělo by to průběh jako má 70ka, nebo trochu upravit ůhel vstupu směsy do válce. mě osobně to dost vadilo , když sem tam neměl ani 8000 a trojka už nemohla , potom 4 už nezmohla vůbec nic.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 18:55 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
Johnny.Cash píše:
mirek999 píše:
to neni moc 75 me jede po rovine zhruba tech 65 jo a z kope kdyz to rozjedu tak mi tam ta rucicka nejak moc lita takze nevim kolik mi to jede ale uz se tesim na 60ccm to bude jiny kafe a hlavne na tah.Jo a pred dvouma tejdnama jsem zkousel maximalku a litalo to okolo 80 nevim proc ta rucicka tak lita a tocilo to 9000ot. chci najit poradnej kopec a zkusit ho rozjet na 10000ot.


Tak davej bacha, aby to ten motor potom prezil... 10 000/min... :lol:
Já mám 60ccm a 17 zub, občas bych řekl , že by to sneslo i 18. Na 50ce max 16zub , 17už bylo hrozně slabé, to ani trojka po rovině nechtěla přes určité otáčky. jinak v těch 10 000bych neviděl problém :D Ještě když jsem měl 50ccm s laďákem a zkoušel jsem max, tak z kopce s 15ti zubem jsem ho dostal asi na 11 000, tam kde už není stupnice.. tacho ukazovalo 95-100 :? Tet se 17 zub a 60ccm jsem to zkoušel znovu a dalo to 10 500 ot , tacho 90, ale při 17 zub by to mělo bejt přes 100 :D ale to je kopec jaksvina.

Samozřejmě, že nechtěla přes určité otáčky, protože vrchol točivého momentu a výkonu je celkem nízko.
no právě chtělo by to průběh jako má 70ka, nebo trochu upravit ůhel vstupu směsy do válce. mě osobně to dost vadilo , když sem tam neměl ani 8000 a trojka už nemohla , potom 4 už nezmohla vůbec nic.

Když se podíváš na graf 70 ccm v DP, tak je jasné, že to nic neřeší, protože křivka má ostřejší průběh a vrcholy jsou lehce pod 6000 ot./min.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Martin píše:
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
Johnny.Cash píše:
mirek999 píše:
to neni moc 75 me jede po rovine zhruba tech 65 jo a z kope kdyz to rozjedu tak mi tam ta rucicka nejak moc lita takze nevim kolik mi to jede ale uz se tesim na 60ccm to bude jiny kafe a hlavne na tah.Jo a pred dvouma tejdnama jsem zkousel maximalku a litalo to okolo 80 nevim proc ta rucicka tak lita a tocilo to 9000ot. chci najit poradnej kopec a zkusit ho rozjet na 10000ot.


Tak davej bacha, aby to ten motor potom prezil... 10 000/min... :lol:
Já mám 60ccm a 17 zub, občas bych řekl , že by to sneslo i 18. Na 50ce max 16zub , 17už bylo hrozně slabé, to ani trojka po rovině nechtěla přes určité otáčky. jinak v těch 10 000bych neviděl problém :D Ještě když jsem měl 50ccm s laďákem a zkoušel jsem max, tak z kopce s 15ti zubem jsem ho dostal asi na 11 000, tam kde už není stupnice.. tacho ukazovalo 95-100 :? Tet se 17 zub a 60ccm jsem to zkoušel znovu a dalo to 10 500 ot , tacho 90, ale při 17 zub by to mělo bejt přes 100 :D ale to je kopec jaksvina.

Samozřejmě, že nechtěla přes určité otáčky, protože vrchol točivého momentu a výkonu je celkem nízko.
no právě chtělo by to průběh jako má 70ka, nebo trochu upravit ůhel vstupu směsy do válce. mě osobně to dost vadilo , když sem tam neměl ani 8000 a trojka už nemohla , potom 4 už nezmohla vůbec nic.

Když se podíváš na graf 70 ccm v DP, tak je jasné, že to nic neřeší, protože křivka má ostřejší průběh a vrcholy jsou lehce por 6000 ot./min.
hmm no jo no, potom jedině laďák, nebo upravit kanálky, firesnek tvrdil, že to dělal, i v tkmoto to prej zmáknou , potom jede pěkně vevrchu, ale zase prd spodek. Možná nějakáhle taková ůprava v kombinaci s 15z kolečkem by zajistila slušnou akceleraci a taky maximálku, ale jezdilo by se konstantně ve vysokejch otáčkách a to by asi šla dolů životnost.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
kazda uprava a zasah do motoru ti bere zivotnost i kdyz je to jenom treba mala ale proste to ubira zivotnost

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:04 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
2flumon: Řešení existuje. Je ozkoušené a běžně se prodává - 5-gang... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ja mam na simsonu 16.z.Kolecko vazim 110kilo a do kopcu jezdim za 1 coz me docela stve ale az tam bude ta 60ccm tak to bude akorat doufam ze budu jezdit za 2 jestli ne tak 15.z kolecko by byla jasna volba je to na houby kdyz jede clovek do kopce treba 15Km/h a brzdi lidi no ale co se da delat a tocit to nebudu

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
mirek999 píše:
kazda uprava a zasah do motoru ti bere zivotnost i kdyz je to jenom treba mala ale proste to ubira zivotnost
zase takhle bych to nebral. Pokud třeba zmenšíš mrtvej prostor kolem kliky, at už vykorkuješ setrvačníky , nebo vložíš podkovu mezi setrvačníky, tak se ti jen změní charakteristika motoru. Nezvýší se komprese, jen dojde k efektivnějšímu vypláchnutí a tím lepšímu průběhu. Když změníš časování , tak se ti taky mění průběh , ale max výkon zůstane dost podobný , tak životnost neklesá , jenže ten výkon je ve vyšších otáčkách a pokud v nich budeš jezdit , tak potom je vyšší namáhání a nižší životnost. Upravy jako snížení hlavy , či přebroušení ny vyšší objem tomu pochopitekně na životnosti nepřidají , ale řekl bych , že síma má obrovské rezervy, .

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
stejnak podle me tohle nejak ani nema cenu delat kdybych se simsonem zavodil jako treba se jezdi v Nemecku tak bych mel jednoho simsona a na nem bych delal upravy a druhyho na normalni jezdeni ale ja si maximalne zmenim obsah a vic nic protoze je to vsechno strasne stejnak drahy a u tohohle se to nevyplaci

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
mirek999 píše:
stejnak podle me tohle nejak ani nema cenu delat kdybych se simsonem zavodil jako treba se jezdi v Nemecku tak bych mel jednoho simsona a na nem bych delal upravy a druhyho na normalni jezdeni ale ja si maximalne zmenim obsah a vic nic protoze je to vsechno strasne stejnak drahy a u tohohle se to nevyplaci
když přebrousíš na 60, tak to je hodně muziky za málo peněz .

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006, 19:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
to je jasny proto to taky udelam ale dat za klapku treba 4500 tak to ani nahodou ja a mam ji furt doma kdyby ji nekdo jeste chtel

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.291s | 13 Queries | GZIP : On ]