Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 16:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 03 září 2009, 20:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
stačilo to jednou napsat ;) nene :-D bobr by to vykousl jinak (uprostred díra a okolo hliník..) ten pist dostal ranu do sten na vytocenou dvojku.. taky nejak nepobiram proc se to zrovna takhle olamalo.. jinak ojnice rupla kvůli tomu, že predchozí majitel (asi inteligent jak prase) navařil na původní ojnici z 555 (ta má jen 10 pistni čep) ojniční oko pro 14 pistni čep.. za svárem se to oslabilo a pak to hezky ruplo.. navíc, na spodním ojničním oku byla vůle 1 mm!! nekecam fakt.. na původní ojnicic a ložiska z 555 byla hlava z 21 moc... oprava probihala tak, ze sem si musel sehnat klikovku z 21, tim padem sehnat jiný ložiska (klikova má jiný průměry hřídelí) a gufera no a pak to jen nasadit a fičet... těsnil jsem to paulinem (bože takovou hloupost jsem udělal... že ja radsi nepockal tři dny než budou mit v obchode novej, lepsi tmel..)...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 12:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
nehovorte o tech povazskejch kokotinach furt se to sere (predstih a pod) sem rad ze mi toho pincka nekdo ukrad uz vim co je spolehlivost a kopec na 3-4q :!:

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 12:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
ale teda musim uznat ze se u toho pincka vyborne cistily trisky :D

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 12:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
tohle forum je www.simsonviglu.cz a ne www.pincekvhnoji.cz

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 16:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
taky nevím co ty lezes do sekce My Fichtl... když si to neumíš spravit ty frocku rozmazlenej tak neřikej, že to nejede... a navíc, ten kdo si to umí spravit (třeba já) vyjíždí všechny kopce za tři..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 16:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
hele uklidnete se!

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 16:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
sry za spam ale musim se nejak ubranit.. jinak odkud presne jsi z Olomouce? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 16:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
bydlim u Roosveltky... kdyztak pisni pres SZ esi si taky z olmu :)

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 22:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 září 2009, 21:38
Příspěvky: 2
hlada píše:
sry za spam ale musim se nejak ubranit.. jinak odkud presne jsi z Olomouce? :)

jojo svata pravda....ale musis pod tim furt lezet... simson je neco jinyho


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 22:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
furt ležet? :-D nene :) ono stačí poradne udelat GO motoru, dotáhnout zápalko (a hlavne si ho taky spravne nastavit) seřídit karbec, no a pak už jezdim bez poruch (sem tam se uleje svicka).. i kdyz, ted nedávno se mi stala ta nehoda s ojnici (za to ale pinda nemuze.. :-D taky svarovat ojnici no boze to je nápad ichtyla (predchoziho majitele)) a jeste se mi taky tak pred tremi dny na vytocenou dvojku rozpulil retez (retez drhl o dlouhej sroub (ze ja ho tam daval..) tak vypadla spojka retezu) a ten retez, jak byla ta dvojka vytocena, se škubl hezky u přepážku mezi sekundárem a zápalkem a vylomil kousek přepážky a pohnul se zápalkem.. a ono to zaclo strilet (ale postupne.. takze jsem si jeste v pohode dojel do skoly ale ze skoly uz sem musel stat na prakovisti a hledat pricinu proc nechce jet.. nastesti sem domu dojel :)) až na ty absurdní poruchy, díky unavě stareho materiálu a lidske hlouposti, je to spolehlivy...

prostě je to o tom, kdo si to umí jak spravit :) jestliže si někdo stěžuje, že mu to nejezdí a je pak na fichtla nas.anej, tak je to čistě chyba té osoby, co na tom jezdí
taky fichtl není žádnej mladík (teda aspon ta má 555) takže se celkem dá očekávat, že před 50 lety byla ta uroven výroby o neco více pozadu (plus komunistická ČSSR takže se vývoj takřka zastavil a jawa šla do kytek), než období výroby S51 (vyspělejší něměcko), takže se sem tam vyskytne nejaká muška.. ale když se ty všechny mušky vychytaj, je to parádni stroj.. a když vezmete vpotaz, že ta 555 stačí i na novodobé skůtry (nechme stranou otevřené aprilie, malaguti, piagia atd.. i když jeste sem zandyho takovyho skutra nepotkal tak nevim jak jsem na tom hur) tak je to proste dobrej stroj..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 04 září 2009, 22:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
hlada píše:
furt ležet? :-D nene :) ono stačí poradne udelat GO motoru, dotáhnout zápalko (a hlavne si ho taky spravne nastavit) seřídit karbec, no a pak už jezdim bez poruch (sem tam se uleje svicka).. i kdyz, ted nedávno se mi stala ta nehoda s ojnici (za to ale pinda nemuze.. :-D taky svarovat ojnici no boze to je nápad ichtyla (predchoziho majitele)) a jeste se mi taky tak pred tremi dny na vytocenou dvojku rozpulil retez (retez drhl o dlouhej sroub (ze ja ho tam daval..) tak vypadla spojka retezu) a ten retez, jak byla ta dvojka vytocena, se škubl hezky u přepážku mezi sekundárem a zápalkem a vylomil kousek přepážky a pohnul se zápalkem.. a ono to zaclo strilet (ale postupne.. takze jsem si jeste v pohode dojel do skoly ale ze skoly uz sem musel stat na prakovisti a hledat pricinu proc nechce jet.. nastesti sem domu dojel :)) až na ty absurdní poruchy, díky unavě stareho materiálu a lidske hlouposti, je to spolehlivy...

prostě je to o tom, kdo si to umí jak spravit :) jestliže si někdo stěžuje, že mu to nejezdí a je pak na fichtla nas.anej, tak je to čistě chyba té osoby, co na tom jezdí
taky fichtl není žádnej mladík (teda aspon ta má 555) takže se celkem dá očekávat, že před 50 lety byla ta uroven výroby o neco více pozadu (plus komunistická ČSSR takže se vývoj takřka zastavil a jawa šla do kytek), než období výroby S51 (vyspělejší něměcko), takže se sem tam vyskytne nejaká muška.. ale když se ty všechny mušky vychytaj, je to parádni stroj.. a když vezmete vpotaz, že ta 555 stačí i na novodobé skůtry (nechme stranou otevřené aprilie, malaguti, piagia atd.. i když jeste sem zandyho takovyho skutra nepotkal tak nevim jak jsem na tom hur) tak je to proste dobrej stroj..

jestli chceš, tak stačí pár úprav válce a dáš si i otevřenýho skůtra :twisted:

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 05 září 2009, 08:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
jojo to já vím.. právě mi doma leží motor z 21 a tak už začinam přemyšlet, že to pošlu stejskymu (jestli ho znáš) hodim tam dellorto 19, pak jeste ladák a jeste ho dopocitat, a myslim si, že ty skutri by fakt mohli mit poprdeli :-D

PS: válec z 555 se moc upravovat nedá, je celolitinový.. Jedině ho převrtat na 70.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 05 září 2009, 08:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
hlada píše:
jojo to já vím.. právě mi doma leží motor z 21 a tak už začinam přemyšlet, že to pošlu stejskymu (jestli ho znáš) hodim tam dellorto 19, pak jeste ladák a jeste ho dopocitat, a myslim si, že ty skutri by fakt mohli mit poprdeli :-D

PS: válec z 555 se moc upravovat nedá, je celolitinový.. Jedině ho převrtat na 70.

co všecko chceš upravovat? klapka? nebo jenom kanály?

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 05 září 2009, 10:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2009, 17:24
Příspěvky: 13
stacej jen kanaly... co jsem slysel tak je lepsi udelat jen ty kanaly, páč se prej klapka blbě ladí... ale ted jeste nic nebude.. :-D protože co? protože nemam penize :-D (zatim) jinak pokus o klapku na seriovym motoru uz jsem se pokousel.... casem se k tomu vratim.. ale klapka se me zdá zbytecná..

Kód:
http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
tuhletu upravu sem si chtel nechat udelat jeste letos... ale necekal sem, ze se mi pose.e ta ojnice tak z toho padlo.. pristi rok mozna

EDIT: dnes sem se jel projet s kamosem (má simála). Na rozjezd je trošku rychlejší (to jsem i čekal, díky 4Q) ale na maximalku ho nechavam za sebou.. kopce to je tak nastejno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: My Fichtl
PříspěvekNapsal: 05 září 2009, 21:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2009, 20:58
Příspěvky: 76
natoc to a dej to treba na youtube jak vyjizdis kopce za 3 chci to videt to neznamena ze budes rozjetej za tri na plny knedlik a vyjedes na spomalovaci pruh

za dva maximalne a to musis mit silnou dvojku :alright:

_________________
Simson SR50
zajizdim výbrus 45,72, sport klika, pist jednokroužek, amal 21, 18z. navarovane a tuning výfuk
Vmax: kdysi 85 Km/h ted sem nezkousel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.077s | 13 Queries | GZIP : On ]