Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 13:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 694 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: patt
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2009, 18:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Tak tady je můj símoš, koupil jsem ho někdy v srpnu r. 2009 s papírama a novou technickou. Simson je docela v zachovalém stavu, motor je sériovka 50ccm, najeto 24tis, r.v 1990, 12V el.

První opravou, co jsem na tom dělal byla spojka, koupil jsem ve své oblíbené mototechně Michalec nové lamely, přítlačák, těsnění a olej PP80. Spojku jsem úspěšně složil, akorát mi strašně házela. Soused mi to zkouknul a pod matici do tý plechový podložky jsme dali jednu velkou podložku a na krev utáhlli, spojkový koš už potom neházel.
Když už jsem měl levej kryt motoru sundanej, rovnou jsem dal soukolí náhonu otáčkoměru a zapojil otáčkoměr.

Dále byla výměna paken v předním brzdiči, po zmáčknutí brzdy se klíč tak moc roztáhnul, že zůstal viset a pak to moc nejelo :)

Pak jsem dělal už jenom prkotiny, nová fajfka ke svíčce, kabel, nová svíčka ze starších zásob N7Y, lakoval jsem kryty vypínačů a sytiče na řídítkách, leštil víko motoru a vidlice, zapojil chcípák na palubku apod...

Po vyleštění pravého víka motoru jsem zjistil, že primární kolečko je 17zub, taky se to moc dobře nerozjížělo ve dvou do kopce, ale po menší rovince rovince jsem jel cca 70km/h (na tachometru 65km/h). Hned jsem koupil 15zub a to už byla jiná, kopečky byly parádní, rozjezd ve dvou taky, když jsem přidal plyn, bylo cejtit, že to prostě jede.

Nedávno jsem udělal generálku předních vidlic, dal jsem nový pružiny, starý byly asi o 3cm kratší tím že byly unavený. Gufera, těsnění, olej a prachovky. Vše jsem úspěšně složil a udělal zátěžový test na polňačce :)

Přes zimu chci udělat novou palubku, kde bude LEDkovej voltmer a teploměr od 40°C do 130°C. Kontrolky zřejmě zůstanou opět ze škodovky, ale ještě asi 2 přibydou, neutrál a podsvícení.

Na jaře budu dělat papíry, takže přes zimu dát vše dohromady a pak hurá do světa :D To ježdění po stejných polních cestách mě už přestává bavit, navíc mi už asi 3 krát praskly stupačky a řadička, kdo to má furt zavařovat :D

sry, že jsem napsal takovej román, proto děkuji každýmu, kdo si to celý přečte :D


Přílohy:
IMG_5610.JPG [1.89 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5606.JPG [2.25 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5599.JPG [1.93 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5587.JPG [2.28 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5486.jpg [2.38 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5519.jpg [277.69 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_5517.jpg [2.25 MiB]
Zatím nestaženo
IMG_5496.jpg [307.67 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2009, 19:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
další profi leštič :) .......pěkný

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2009, 21:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Prej profi leštič :D zatim jsem vyleštil 5 věcí, tak moc profi nejsem :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2009, 23:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 březen 2009, 20:37
Příspěvky: 298
Bydliště: okres Mladá Boleslav (asi 15km)
pěkný, hezkej sím, taková klasika...
lakoval jsi ty leštěný díly???
Taky zrovna leštim...a asi to nalakuju, aby to vydrželo...

_________________
Simson S51 B2-4/1, rok výroby 1987
Modrá metal, 60/2, BVF 16N1-11, NGK, 6V, 15z,...
"Nedovol názorům ostatních, aby se staly tvými..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2009, 09:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
dik :)
Leštěný díly jsou lakovaný bezbarvym lakem :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2009, 18:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Výroba procesorem řízeného zapalování s řízením předstihu podle otáček. Další funkce: kontrolka řadicích otáček a imobilizér :) Je to zatim testovací verze už jsem se na ní rozjel, ale mam moc malej předstih a moc to nejede, musel bych seštelovat předstih ručně na motoru a to se mi moc nechce, když to jede...


Přílohy:
IMG_5617.JPG [191.76 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2009, 22:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 březen 2009, 20:37
Příspěvky: 298
Bydliště: okres Mladá Boleslav (asi 15km)
nj hračička... :wink: 8) :D

_________________
Simson S51 B2-4/1, rok výroby 1987
Modrá metal, 60/2, BVF 16N1-11, NGK, 6V, 15z,...
"Nedovol názorům ostatních, aby se staly tvými..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 08:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
dobrý by bylo kdyby sis moh přepínat mapy předstihu za jízdy :D u simsona :D mazec :twisted:

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 09:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
To by ale šlo taky :D akorát bych musel udělat novej návrh, kde by byly ještě vstupy na přepínačě, nebo tlačítka. Do toho procesoru si můžu naprogramovat jakýkoliv porůběh toho předstihu, takže ušetřim za Direct Ignition :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 10:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
to je krása.. kdybys tam měl takovej cestovní mód a teď bys potřeboval přidat a tam to tlačítko agressive :D

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 10:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 březen 2009, 18:18
Příspěvky: 276
pocuj to je celkom zaujmave...ak by to fungovalo tak ako ma tak by som si od teba jeden aj objednal...kolko ta vysiel cely plosak aj so suciastkami?

_________________
50/2 po 1.výbruse + znížená hlava, sériový výfuk, 15z, 16n1-8, open filter


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 10:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
No celkově za součástky i s deskou by stáli do 300Kč (od oka) ale musim to ještě přes zimu doladit, nastavit předstih a udělat program pro automatické nastavování předstihu podle otáček, to ještě bude chvíli trvat :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 16:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
jojo pekne pekne... konecne nekdo se stribrnym simsonem a lestenyma dilama...dej to na naje prosim at vidim jak to na nem vypada :)

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 17:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
dík
Udělal jsem ted večer tři fotky, protože jsem měl síma venku. Akorát to ten blesk tak zhnusí, že ti to nafotim ve dne znova :)


Přílohy:
IMG_5622.JPG [233.58 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_5623.JPG [224.2 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_5624.JPG [261.85 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: patt
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 17:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
patt píše:
dík
Udělal jsem ted večer tři fotky, protože jsem měl síma venku. Akorát to ten blesk tak zhnusí, že ti to nafotim ve dne znova :)

pěkná palubka , až na tu zadnáí sjetou gumu je to pěkný

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 694 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.220s | 14 Queries | GZIP : On ]