Prerabal a opravoval som takmer vsetko. Simak mal jeden "runter", comu odpovedal aj stav. Ked som ho kupil bol zhrdzaveny, nemal ani svetla ani smerovky, elektrika v dezolatnom stave, nadrz zapucena a zhrdzavena (striebornej farby), motor zadrety (ulomeny a pridrety piest, zapecene loziska na kluke, karbon takmer vsade, utrhnute zavity na hlave, na zapalovani, ulomene stupacky, ulomene packy, ohnuty volant, polamane stupacky, ... hrozny stav. Pod ruky mi spadol najprv motor ... nove loziska (NSK), nove semeringy (TCK), nova kluka, novy valec (60/2), nova hlava, novy piest (41.00), nove kruzky, novy primarny hriadel, novy spojkovy hriadel, nova kulisa radenia, nove primarne ozubene kolecko, nove lamely, vsetky pruziny a pera nove, nove podlozky, imbusove skrutky, nove tesnenia, ... motor celkova GO. Na motore som sa vyblaznil, lebo spalovaky je moja praca a aj hobby. Neskor nasledovalo vsetko ine potrebne - farba a lak, stupacky, volant, kostra, kolesa, brzdy, ...
Přílohy: |
5.jpg [224.37 KiB]
48 krát
|
4.jpg [240.12 KiB]
50 krát
|
3.jpg [266.04 KiB]
48 krát
|
2.jpg [ 181.79 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]
|
1.jpg [ 188.74 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]
|
_________________ RZT SVI90S, RZT46SP kľuka, RZT 5 qualt, VAPE, RZT 5 lamel. spojka, Areche karbec, Sportauspuff RZT R, RZT gabel, RZT tuning. filter, Repsol Competicion, Castrol MTX, 16zub.
|