Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

wenca084
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=31067
Stránka 5 z 10

Autor:  wenca084 [ 30 duben 2015, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

simson skutr píše:
Mám takovej http://www.motosluzby-riha.cz/UserFiles ... -mensi.jpg

je tam asi moc hrubý sítko. Koupím jemnej papírovej.



Pozor nato - tento filtr musí být namontován na výšku , jinak zlobí a nepropouští palivo...

Autor:  wenca084 [ 01 květen 2015, 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Ted když čekám až budou připravený kartery , tak ještě chci pořešit jednu věc. Jak má být správně uchycen výfuk na SR50?
Mě to drželo jen na matici kolene , dále je jen svorka co drží koleno v tlumiči, a celej tlumič je jen zavěšen v takový klikatý gumě pod plechem stupačka. Nemá to být nak přišroubovaný k něčemu?? Nezdá se mi aby defakto celý výfuk držel na válci přes tu matici.Protože mě se takle furt vymačkávalo těsnění a musel jsem furt matici dotahovat každejch 20km , aby to nepodfukovalo. ( mám tam i tu kalenou péro-podložku aby se to nepovolovalo ) . Jak je to správně??

Edit - ještě jedna věc která by s tím povolováním mohla souvislost , když jsem to měl oddeklovaný , tak jsem viděl jak jde motor ke straně když jsem za to vzal , dá se to uložení motoru také rozebrat?? Je to nak celé spojené se zadní kyvkou...

Autor:  simson skutr [ 01 květen 2015, 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Já na výfuku žádnou gumovou podložku nemám. Prostě to tam mám vzadu přišroubovany natvrdo.

Autor:  wenca084 [ 01 květen 2015, 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

simson skutr píše:
Já na výfuku žádnou gumovou podložku nemám. Prostě to tam mám vzadu přišroubovany natvrdo.

Mohl by jsi mi sem hodit foto toho spoje. Dikes

Autor:  simson skutr [ 02 květen 2015, 07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Jo pošlu. A mohl bys mi ty vyfotit přední světlo(zajímá mě tak vnitřní část a seřizovací mechanismus)protože jsem tam měl předtím jiný a teďky tam chcu dát originál ale nevím jestli mi tam něco nechybí.

Autor:  wenca084 [ 02 květen 2015, 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Jj vyfotím , stačí jedno foto jak je to rozebraný a druhý celkový pohled ?

Autor:  simson skutr [ 02 květen 2015, 08:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Pokud to teďky nemáš rozebraný tak pošli co máš.

Autor:  simson skutr [ 02 květen 2015, 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

toto je ono:

Přílohy:
WP_001044 (2).jpg [750.17 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001042 (2).jpg [852.81 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001041 (2).jpg [943.21 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001040 (2).jpg [830.74 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001039 (2).jpg [746.83 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001037 (2).jpg [785.24 KiB]
Zatím nestaženo
WP_001036 (2).jpg [902.04 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  stechy643 [ 02 květen 2015, 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Výfuk drží jen na tom silentbloku na stupačce a na válci, takhle to má bejt, jestli to chceš jinak, tak sežeň vzpěru z elektronika a přichyt ho zezadu na zadní tlumič, jinak motor ti půjde do strany tak jako tak, kvůli tomu to drží na silenbloku, na pevno by se tivymačkával závit na válci dokonce bymohl i prasknout. když to chytneš u koncovky, nebude to taková páka

Autor:  wenca084 [ 03 květen 2015, 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Takhle je to světlo. Seřizuje se to dole šroubem, parabola se kolíbá přes takové plíšky.Ze zhora je zajištěna plech - pružina. Rámeček drží na tom plechu a dole v levo se dotáhne - zahákne utažením šroubu.

Přílohy:
6.jpg [153.77 KiB]
Zatím nestaženo
5.jpg [121.02 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  wenca084 [ 05 květen 2015, 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Chlapy jak je to s olejem do benzínu, přečetl jsem tu toho hodně( mraky témat , celou noc ) , ale nejsem z toho zrovna moc moudrý. Budu zajíždět a dočetl jsem se, že by se mělo na kvalitní minerální olej , já jinak celou dobu jezdím na plnou syntetiku bez problému. Tak mám tedy na to zajíždění dát minerál nebo syntetiku?? (minerál bych doma našel Valvoline 2T API , syntetiku jezdím Schell Advance VSX 2T API TC - píšou na něm vynikající ochrana proti zadírání pístu, nízká kouřivost ).
Dále celou dobu jezdím na svíčku Brisk N15C (jezdílo to bez problému ) , zase někdo tu říkal že tam patří N14C , jaká tam tedy má být? (Je jedno jestli je to do 50/70ccm ta tepelná hodnota?). Dikes

Autor:  Seldi [ 05 květen 2015, 16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Zajížděj to na co chceš, hlavní je dodržet poměr :) A svíčku máš taky jedno, kterou tam dáš. Jeto jenom blbej simson, spousta lidí to moc hrotí :D

Autor:  Hany26 [ 05 květen 2015, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

dvoutakt bude vždy kouřit.Mužeš mit super race,nebo m2t,je to fuk.Někdo říká že se na mineral rychleji zajíždí.Výrobce doporučoval na českém trhu M2T.V té době nic jiného nebylo a specifikace byla API-TA.Ten motor je na to stavěnej .To dnešní obyč maziva jsou oproti tomu luxus.Zachovej poměr mazaní a maž čím chceš.Budeš jezdit stejně jak na mineral tak na syntetiku.Výfuk budeš muset vypalovat taky,dřív či později.

Autor:  wenca084 [ 05 květen 2015, 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Hany26 píše:
dvoutakt bude vždy kouřit.Mužeš mit super race,nebo m2t,je to fuk.Někdo říká že se na mineral rychleji zajíždí.Výrobce doporučoval na českém trhu M2T.V té době nic jiného nebylo a specifikace byla API-TA.Ten motor je na to stavěnej .To dnešní obyč maziva jsou oproti tomu luxus.Zachovej poměr mazaní a maž čím chceš.Budeš jezdit stejně jak na mineral tak na syntetiku.Výfuk budeš muset vypalovat taky,dřív či později.


Ok , dobře , na první nádrž dám ten minerál Valvoline 1:25 , a pak už dám tu syntetiku 1:33 do 500Km , nad 500Km 1:40 , a nad 1000Km už 1:50 a myslím že stím nemůžu nic skazit.
To že budu čistit výfuk stím počítám , ja ho stejně čistím každou sezonu preventivně.
Takže se svíčkou je to jedno , nu dobrá :D

Autor:  frantazer [ 06 květen 2015, 08:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Zrovna jezdi na ten shell aj. Ja sem od začátnu mazal 1:30 (30ml oleja na litr) nejakym olejem z mountfieldu alfa 2t. API-TC nejlepši specifikace, ale třeba Paramo M2T je API-TB(žádná mrdka jak ty z benzinek) má mnohem lepší mazací účinek(potrvrzeno). Ale já zajížděl na Api-tc od 50 km zna jen plný a točky, protože jak si to zajedeš takové to máš. Při prvních kilometrech nepocitej s trasou vic jak 5km. Protoze se to neskutečně hřeje. Tak hodně štěsti, dodržet misici poměr, a z kopce na neutral :D
PS: Nevim jestli sem nejaky vadny ale kdyz sem tam mel tu N14c svícu tak při zahriti to začalo kuckat, jak to vychladlo tak OK. Proto letěla do potoka a dal sem tam 15C

Stránka 5 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/