Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 19:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 14 květen 2015, 05:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Tak už jsou to 3 dny co jsem to složil , mám najeto asi 130km , prvních 100km jsem jezdil na ten Valvoline minerál 1:25 , kouřílo to a tekly sračky z výfuku , včera už jsem dal plnou syntetiku 1:30 , taky to kouří ale méně , ale hlavně z výfuku žádný sračky netečou. Jezdím na trysku 75 a svíce je do hněda , tak to zatim nechám. Dal jsem tam 17z a i tak zatím všechny kopce co jezdim to dává za 4. Ten tah ( síla ) je opravdu hodně znát oproti té 50tce.Tam kde ted jedu kopec za 4 , jsem musel 50tku točit jak magor abych to dal za 3. Takže spokojenost.
Kartery jsem jen nechal vyfrézovat , nijak nevyvařoval. Dal jsem mezi těsnění mikro slabou vrstvičku rozetřenou prstíkem červeného motorového silikonu ( aby se silikon po dotažení válce nevytlačil do prostoru přefuku , tak je tam opravdu slaboučka vrstva , jen pomazáno ) Nikde to nefouka ani neteče , neslzí , těsní skvěle.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 15 květen 2015, 10:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Uvidiš delším časem :D hlavně ať ti to slouží. Vmax co zkoušels?

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 15 květen 2015, 15:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
frantazer píše:
Uvidiš delším časem :D hlavně ať ti to slouží. Vmax co zkoušels?


No včera jsem zkusil krátkodobě to rostočit a dostal jsem se k 80Km/hod, tachometr mi přeměřuje cca o 5km/hod víc když jedu 50km/hod, při tý 80tce tu přesnost nemám ocejchovanou, Ale věřím že těch 70 tam bylo.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 16 květen 2015, 08:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Mě to se 16z ani vic jak 70 nejede :D ale to už neni cestovni rychlost :Du tech 50-60 je to fajn, ale nejvic mam rad kochačky 40km/h :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 17 květen 2015, 11:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Včera jedu z práce , předemnou tatra , tak se za ni táhnu cca 60km/hod do dlouhýho kopce. Kopec jsem vyjel v závěsu za ní , pak odbočila a já pokračoval a asi za 2min jsem pocítil jak slábne , trochu jinej zvuk motora do toho , tak rychle spojku , motor chcíp , pomalu jsem dojel ke krajnici. Sundal jsem plast a na hlavě by se daly grilovat steaky. Dal jsem cígo a nechal jsem to schladnout , zkusil prošlápnout , šlo to normálně , tak jsem nastartoval a pokračoval dál. Jede to stejně jako před tím , a zvuk motoru se také nezměnil. Myslím , že jsem to v tu chvíli jak jsem jel v pytli za tou tatrou přehřál a pak přidřel. Mám sundavat válec a hledat prasátka , nebo jezdit dál?? Říkám jede to furt stejně jako před tím. Asi ještě budu dávat radši víc oleje a více chladit.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 20 květen 2015, 06:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
60 je divočina pro nezaběhnutého simsona. Ono tím že se mrkneš pod válec asi nic nezkazíš (pokud chceš mít jistotu) ale jak to pořád jede spíš bych to nechal být. Mazat můžeš furt stejně ale pokud to točíš a válec se silně hřeje tak se to všechno roztáhne a kousne to ti ani nejlepší olej nepomůže.Mně se to skoro stalo taky avšak sem rychle zmačkl spojku jak ty a nechal 10s volnobec 10min vychladnout :D jsou to stresy :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 20 květen 2015, 13:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Od tý doby jsem najel asi 70km a v poho. Radši jezdim pomalejc , do těch 60km/hod. Válec sundavat nebudu , asi se to jen přidřelo. Jede to stále dobře. Furt bych jezdil , ale dneska chčije , tak musím do práce vozem. Akorát má parchant občas na volnoběch tendenci chcípnot, volnoběžnej šroub je už hodně povolen a šroubem směsi se to furt snažim vyladit. Nemá být na tu 70tku taky větší tryska na volnoběch?? Budu se v tom muset pohrabat.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 24 květen 2015, 14:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Nemá :) zkus se s tim pohrát ten po plombou tak 2-3 otacky, ten s pružinkou taky 2-3 otáčky.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 28 květen 2015, 09:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Tak jsem se v tom včera hrabal , zkoušel jsem různé velikosti trysek a polohy jehly ,a štelunk směsy, nakonec jsem dospěl k závěru že nejvhodnější pro chod motoru je tryska velikosti 72 a jehla úplně na spodním zářezu ( tedy co nejvíc bohaté ) .Ale svíčka je docela hodně světlá , taková šedivo- malinko k hnědé , uvidím až najedu víc km ( takže asi ještě je to chudší ) . Nejlepší by asi byla tryska 73-74 a doladit to na jehl, ale nevím jestli se taková velikost dá vůbec sehnat . 70 je málo , 75 na ní to jede , ale je to moc bohaté , 80 jede , ale jen na plnej , při polovině plynu se to uleje. Poté jsem rozebral výfuk a zvětšíl tu hranatou díru v koncovce cca o 2mm . Zvuk je stejnej , možná o 2db hlasitější , ale lépe to jede.
Už mám najeto 270km...


Tak jsem trysky našel , ale zdý se mi to náké drahé - http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... Simson-S51

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 28 květen 2015, 11:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Na motoprodejně stojí trysky 38,- jedna tak uvaž jestli je 220,- moc za 7 trysek. Stroj nemáš ještě zaběhlý proč se do toho hrabat vlastnosti motoru se ještě mírně změní. 500km neni zaběhly stroj.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 28 květen 2015, 12:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
frantazer píše:
Na motoprodejně stojí trysky 38,- jedna tak uvaž jestli je 220,- moc za 7 trysek. Stroj nemáš ještě zaběhlý proč se do toho hrabat vlastnosti motoru se ještě mírně změní. 500km neni zaběhly stroj.


Musel jsem do toho hrabat , protože ta 75 je moc a 72 bude asi málo, vím že se požadavky motoru a nároky na směs ještě změní.
Vychází to 31,5kč za jednu trysku. To by šlo ...Dneska s tím pojedu do práce a o víkend má být teplo tak budu jezdit , tak se podívám na svíčku jak se vybarvuje.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 30 květen 2015, 17:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Tak jo 75 je moc, kdyz má být origo 72 možná ta 73 by mohla být taky dobrá abys měl OK spotrebu.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 30 květen 2015, 17:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Rozdil mezi 72 a 75 skoro ani nepoznas.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 30 květen 2015, 20:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Seldi píše:
Rozdil mezi 72 a 75 skoro ani nepoznas.


Poznáš , mě to vycházelo cca o 3 až 4dc navíc.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: wenca084
PříspěvekNapsal: 02 červen 2015, 13:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Takže s tryskou 72 a dobře seřízenou směsí , jehla úplně nahoře ( pojistka na spodním zářezu ) je svíčka taková po ujetí 50km , z jední strany je víc světlá viz foto. Mám to nechat , nebo dál laborovat s těma tryskama?? Podotýkam , že startuje jede perfektně , + Foto motoru


Přílohy:
1.JPG [147.75 KiB]
Zatím nestaženo
2.JPG [159.74 KiB]
Zatím nestaženo
3.JPG [248.96 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 14 Queries | GZIP : On ]